sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (88)
  • medya (0)

88. Artık en ufak bir şey alırken kontrol ediyorum sırf bu sebeple. Özellikle deodorantların açılıp açılmadığına çok dikkat ediyorum. Bazı mağazalar çok bantlıyo ambalajdaki bantlar sökülmüyo diye kızıyordum ama her ürünü bantlamaları lazım sanırım. 

Birkaç ay önce watsonsta selection parfümler indirimdeydi. Alsam mı diye düşünürken baktım çalışan kız önümdeki kıza 2,3 parfüm açmış kokularını kapağına sıkıp koklatıyordu. Çalışanlar müşteriye yardımcı olduğunu düşünüyorlar belki ama son derece yanlış. Parfüm alırken de jelatinsiz olanları almamak lazım. 

24 nisan 20:44

87. Tamamen personelin işini düzgün yapmaması ve takipsizliğinden kaynaklı müşteri mağduriyeti. Tester iste kardeşim firmadan o reyona o testerı koy. Açılmamış ruj bulcam mıncıklanmamış far bulcam die imanımız gevriyor

24 nisan 14:53

86. Bu en çok ojelerde yaşanıyor. Ne zaman oje reyonuna gitsem mutlaka birini ojeyi açıp denerken görüyorum. Üstteki süslünün dediği gibi bir de açtığı ojeyi yerine koyup arkadan açılmamışını satın alıyorlar. Kim bilir o tırnaklarla nerelere dokundu. Belki de tuvaletten çıkınca ellerini yıkamayan biri açtı sürdü tırnaklarına. Zaten ne zaman oje satın alsam eve geldiğimde ojeyi ilk açanın ben olmadığımı anlıyorum. Keşke ojelere de koruma bandı koysalar.

24 nisan 14:13

85. Bunu yapan insanları asla anlayamayacağım. O kadar kızıyorum ki, bide sadece denemekle kalmıyorlar.. hem deneyip tester olmayan satıştaki ürünü rezil ediyorlar, hem de beğendilerse denediklerini reyona koyup yeniden açılmamışını satın alıyorlar. Yahu sen bile kendi denediğin ürünü almazken biz niye senin denediğin ürünü alalım?! Sırf bu insanlar yüzünden mağazadan alışveriş yapamaz hale geldik. En azından daha hijyeniktir diye onlinedan alıyoruz. Bu gerçekten görgüsüzlükten başka bir şey değil. Sonra da bu ülke niye gelişmiyor diye ağlıyorlar. Senin yüzünden arkadaşım, senin yüzünden..

24 nisan 12:37

84. geçen yaz önemli bir buluşmam vardı, biraz geç kaldığımdan ojeyi evden çıkmadan 10 dakika önce sürebildim. neyse çıktım evden bi şekilde, nedense o ojenin 30 derecede erimeyeceğine falan çok eminim. koşa koşa buluşacağımız avmye geldim bi baktım yüzük parmağımdaki oje çıkmış, sanki dünyanın en büyük derdiymiş gibi çöktüm avm köşesine fıyy fıyy diye nefes veriyorum. ne oldu kardeş tarlan mı yandı ne bu trip, neyse. o sırada buluşacağım kişi geç kalacağını söyleyen bi mesaj attı dedim hadi bitanem gün senin günün kafayı çalıştır. gratis vardı yakında dedim aynı ojeyi alıp sürsem arkadaş gelene kadar kurur. gittim gratise o sırada elimdeki oje de pastel nude princess, ben pastel nude'ların olduğu yere bakıyorum allahım her çeşidi var princess yok. katiyen yok yani. dedim bunlar nude zaten çok sırıtmayan bi tonunu bulursam onu alayım, şişeleri kaldırıp tırnaklarımın yanına tutuyorum en yakın tonu bulmak adına. o sırada görevli yanıma geldi ne yaptığımı anlamlandırmaya çalışıyor, ben de bu tarz komik olayları herkesle paylaşmaya bayılırım. dedim böyle böyle biriyle buluşucam da ojelerin biri çıkmış da en yakınını arıyorum ehe ehe falan. devamını bile dinlemeden aldı elimi, diğer eline de yakın tonlu olduğunu düşündüğü bi ojeyi aldı açtı sürecek. dedim hanfendi açmanıza gerek yok çok şükür gözüm şişeden de görüyor, ya yok dedi şimdi bi tırnak için para mı vereceksiniz bu seferlik benden olsun sürün işte ;) falan yapıyor göz kırpıyor bi şeyler. dedim normal mi açıldıktan sonra pıtı pıtı kuruyan ojeyi böyle açmanız, e hep oluyo böyle şeyler dedi. aa dedim ne güzel ya hep oluyo böyle şeyler, çok afedersiniz çalışanın kendisi dahi bunu yaptığı için olabilir mi? konuşuyorum ama baktım kesinlikle yaptığında en ufak bir yanlış görmüyor, daha da anlatacak ne mecalim ne zamanım var. ojeyi kaptım elinden satın aldım, kenarda bi yerde de sürdüm. oje zaten maşallah kaçıncıya açılıyorsa muzlu osmanlı macunu kıvamındaydı. hay dedim yapacağınız işe de, satacağınız ojeye de, buna verilen paraya da, sizi eğiten markaya da.. neyse sonuç olarak gratis'ten ağzı açılabilen herhangi bir ürün almak pişmanlıktır, kozmetik alışverişinin distopyası gibi bi yer resmen. nothing is true, everything is permitted at gratis (gizlinot: swh)

24 nisan 11:27

83. Evet tester olmayan ürünün denenmesi yanlış, ama zaten maddi anlamda çok parlak olmayan türk insanının satın almak istediği ürünü önce denemek istemesine rağmen mağazaların bir türlü tester sağlayamaması ne kadar doğru?

Yurtdisinda yaşadığım dönemde her kozmetik mağazasında her ürünün testerini çok rahat bulduğumu hatırlıyorum. Mac mağazasına girip face and body fondoteni denemek istediğimde kadın cam bir kaba 6-7 kullanımlık ürün doldurmuştu. Az kullandığım için bana 1 ay gitmişti mesela o tester. Burdaki mac'lerde öyle bir şey isterseniz kiclariyla güler kicimin mua'lari :) herhangi bir mağazadan yaptığım herhangi bir kozmetik alisverisimde Posetin içi testerlarla doldurulurdu.

Türkiye'de ise hiçbir şey yok. Gratis olsun Watsons olsun herhangi bir standa giderseniz satışa konulan ürünlerin yarısından fazlasının testeri olmadığını görürsünüz. Peki müşteri ne yapacak, mesela harcligindan ya da maaşından kit kanat arttırdığı parayla nasıl ürün alacak denemeden? Ya almayacak, ya da internette başkalarının yorumlarına güvenerek alacak. Oysa ki herkes farklı benim beğendiğim bir üründen başkası nefret edebilir. Bir ruja 50 lira verecek bir insanın tenine yakisip yakışmadığını anlamak istemesi suç mu?

Velhasılı burada daha çok suçlanması gereken müşteri degil, müşteriye değer vermeyen mağazalar zincirleridir.

24 nisan 10:57

82. Sprey deodorantı tişört altından sıkan mı dersin? açtığı ojeyi sürdükten sonra hiçbir şey olmamış gibi yerine bırakıp giden mi dersin? Aseton kapağını kıran mı, makyaj süngerinin kutusunu yırtıp ürün yumuşak mı değil mi kontrol eden mi dersin?

Makyaj ürünlerine değinmiyorum bile...

Toplumca eğitimsiz oluşumuzun kanıtıdır. Başka nasıl açıklayabiliriz ki bu durumu?

24 nisan 10:39 24 nisan 10:40

81. Şu durum kadar ayıp, olmaması gereken bi durum daha olamaz. Yukarıdaki süslünün bahsettiği gibi bazen gerçekten o kadar ki aradığım ürünün ambalajı açılmamış olanını bulamıyorum. Eskiden bu kadar bant olayına ne gerek var falan diyordum kendi kendime ama yok gerçekten varmış. Dikkat etmek lazım hepimizin cildi her şeye aynı tepkiyi vermiyor. Kimimiz çok hassas bir cilde sahip. Hassas olmasa dahi kimse kimsenin kullandığı bir ürünü de almak zorunda değil zaten. Eğer tester mevcut değilse ben istediğim renge internetten bakıyorum he anlayamıyorsam ya almıyorum ya da almam gerekiyorsa da risk alıp alıyorum. Saygı bunu gerektirir.

24 nisan 10:34

80. Birkaç kere denk geldim bu duruma ama çalışanlar şöyle açıklıyor bazen,ne kadar inandırıcı size kalmış.Bi tane açayım sizin için,zaten tester kurumuştu,onun yerine koyarız falan diyolar,hayır kalsın dediğim halde. Belki ben mağazadan çıkınca bantlayıp geri koyuyodur bilemeyiz ki,ya da her gelene sizin için açayım zaten testera koyuyoruz diyolardır,o yüzden ne kadar bantlı olsa da ben de güvenemiyorum artık.

24 nisan 10:08

79. Deneyen kişi başkasının cildinin tepki vermesini göze alıyorsa umarım onun cildi alerjik reaksiyon gösterir, kurnazlığının bedelini öder. geçen gün bir mağazada oldukça bakımlı iki kadında gördüm bunu. Göz kalemi alacaktım ama İki tane, bildiğiniz döpiyesli kadın geldiler ve tüm kalemleri denediler. Dedim ki onlar tester değil denenmez öyle, yüzüme adeta bön bön bakıp uzaklaştılar. Tabii ben denedikleri 150 tane kalemden denenmemiş olanı bulup alamadım. Yine bir başka mağazada da bir kadın oje sürdü sürdü, şimdi ben söylemeyeyim hazır çalışan bulmuşken o uyarsın diye çalışana söyledim. Arada 2 metre falan var kadınla çalışan arasında. Dedim ki hanımefendi ojeleri deniyor uyarır mısınız. Görmeden uyaramıyoruz dedi bana, e görüyorsunuz dedim. Malesef yanında olmayınca müdahale edemiyoruz, zaten edince de hır gür çıkıyor dedi.  O günden beri oje almıyorum bu tarz yerlerden, böyle bir saygısızlık olamaz. Yani ben kaç kişiyi uyarabilirim ki, çalışanlar yapmak için para aldığı görevini beceremiyorsa ben mi yapacağım standların bekçiliğini. Online alışveriş iyi ki var, en azından oradan yaptığım alışverişte içim bir tık daha rahat.   Edit: imla

24 nisan 09:33 24 nisan 09:50