yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (16)
    • medya (1)

    16. bir zamanlar beni de kapsayan statü. doğrusu o zamanlar bile çok avantajlı bulmuyordum çünkü amazon gibi direkt kargo ücretsiz vermiyordu. sonra o da gittikçe gitti arttıkça arttı. herhalde en son 'trendyol elite üyelerine 500 tl üzeri kargo bedava' falan diyecekler. hepsiburadanınkini dün tesadüfen gördüm. bugün de sonmuş hatta. ona geçtim. taahütsüz baya avantajlı geldi. amazonda bulamadıklarımı hepsiburadadan alırım artık. trendyola bay bay. bu arada dün bi tv koruyucu aldım. aynı marka model ebat trendyolda 500 hepsiburadada 450ydi. iyi ki kontrol etmişim. 

    29 eylül 08:26

    15. Çok zamandır elite üyeydim. Çocuğumun bezinden, organik gıdasına, oyuncağına, kişisel bakıma vs ne varsa buradan alıyordum. İndirim falan derken iyi oluyordu. Sanırım 2 aya gidiyor hepsiburada premium'a geçeli. Çok daha memnunum. Üstelik küçük küçükte olsa geri hepsipapel veriyor. İadem varsa kapımdan alıyor. Kargolar bana uzak çünkü. Bu bana büyük avantaj. Çok nadir trendyol'u tercih ediyorum açıkçası. Gözümden düştü.

    29 eylül 01:22

    14. son yaptıkları hareketten sonra zerre anlamı kalmayan üyelik türü ne yazık ki. 9.90'a hepsiburada premium almak çok daha mantıklı,ya da 8 tl'ye amazon prime..

    29 eylül 01:06


    13. bundan birkaç hafta önce 2. ürüne %20 indirim ve 300 tl üzeri cüzdan alışverişine %2 iade yapıyordu artık bunları da kaldırmışlar. benim için elite üye olmanın hiçbir anlamı yok saçmalıktan başka bir şey değil. 

    28 eylül 01:29

    12. Artık ne işe yaradığını anlamakta zorlandığım müşteri sadakat programı. Yıllar içinde ne gibi değişimler olduğunu daha önceki girdilerde görebilirsiniz. Son şartları ise son 3 ay içerisinde en az 5000 TL tutarında alışveriş yapmış olmak, 50 farklı ürün almak ve 1500 trendyol puan kazanmak. Peki bunlar karşılığında ne sunuyorlar? Birincisi müşteri hizmetlerine öncelikli bağlanma ve 75 TL üzeri kargo bedava. Yakın zamana dek bunlara ek trendyolmilla'da 2.ürüne %20 indirim vardı ancak bu gözlerine çok gelmiş sanırım, onu kaldırdılar. Yakında sadece müşteri hizmetlerine bağlanma seçeneği bir trendyol elite avantajı olarak sunulacak gibi.

    Pardon ama sayın trendyol sizin müşteri hizmetlerinize 30 saniye erken bağlansam ne olur? Ayrıca nasıl oldu da 75 lira üstüne kargo bedava kısmı muhteşem bir avantaj olarak sizin müşterilerinize sunabileceğiniz bişey halini aldı? Gerçekten tüm bu harika avantajlarınız(!) için teşekkür ederiz, bizi şımartıyorsunuz. 

    ilgili medya:
    1
    27 eylül 22:43

    11. Son 1,5 yılda 1 macbook, 1 iphone 11, 1 buhar kazanlı ütü, 2 robot süpürge, 2 yemek takımı, 1 çatal bıçak takımı, 4 sandalye-masa takımı başta olmak üzere 50-60 bin arası para kazandırdım bu siteye. Şimdi bana diyor ki elite üye olman için son 3 ayda 3.000 TL harcama yapman gerekiyor. Müşteri hizmetlerini aradım onlar da aynı şeyi söyledi. Bu harcamayı başka sitelerden yapsam baş tacı ederlerdi. Trendyoldan çevremde vazgeçmemiş tek tük insandan biriydim. Ama artık kapatıyorum hesabımı. Bu parayı pegasusa harcasam dünya turu yaptırırdı be

    18 ocak 2021 23:17

    10. Bu başlığa en son girdimi yazalı bir sene bile olmamış. Bu bir sene içinde elite üyelik şartını önce en az 1500 TL den en az 2000 ve 20 ürüne, daha sonra 3000 TL ve 30 ürüne çıkarmıştı. Şimdi de 1 şubattan itibaren 4000 TL ve 40 ürün gerekliymiş en az. Yani söylenecek o kadar şey var ki aslında. İşin kötüsü şu ki paranın değeri azalıyor ama eldeki paraya ihtiyaç artıyor. Hem aynı parayla daha az ve kalitesiz şeyler alıyoruz hem de her şey o kadar pahalı ki zaten trendyoldan eskisi gibi alışveriş de yapmıyoruz. Çoğul konuşuyorum çünkü yalnız değilim biliyorum. Elimizdeki para kuş kadar kalmış temel ihtiyaçlara zor yetiyor. Eskiden kendisine birkaç parça bir şeyler alabilenler artık artan hayat pahalılığından zaten o parayı bile harcayamıyor ki.

    8 ocak 2021 19:43


    9. 1 şubat itibariyle üyelik şartı son 3 ayda 4000 tl alışveriş olarak güncellenecek olan trendyolun ayrıcalıklı müşteri hizmeti.

    Yani ayda 1300₺ harcamıyosan benim için kıymetin yok diyor. Evlilik hazırlıkları filan derken 1 seneye yakındır elite üyeyim sanırım, faydasını gördüm yalan yok ama son güncellemeyle elite üye olmak=alışveriş bağımlısı olmak. Bu aç gözlülüğün kaybedeni trendyol olacaktır (umarım).

    8 ocak 2021 18:11

    8. Elite üyeliği 3000 tl yapmış görünüyor. Onca soruna rağmen vazgeçemediğimiz trendyoldan nasıl vazgeçiliri inceliyorlar sanırsam.

    10 eylül 2020 18:37

    7. Arkadaşımın elite hesabını kullanıyorum. Tek avantajı 30 tl üzerinde kargo ödememek zaten hesabı da o nedenle kullanıyorum. Arkadaşım da aylık belli bir limiti geçmek zorunda olduğundan birçok kişiye şifresini verip elite üyeliğini korumaya çalışıyor ama kargo hariç bir numarası yok

    9 eylül 2020 22:40