girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (482)
  • medya (14)

482. Kendisini gerçekten çok seviyorum aradığım her şeyi çoğu zaman buluyorum ama önce elit üyeliğin son 6 ay içinde 1000 tl alışveriş tutarını son 3 aya düşürdü baktım elite 20 tl üstü ücretsiz kargoyu 50ye çıkarmış. Bu durum beni üzer ha almayacakmıyım yine çoğu şeyi ordan alacağım ama zaten şu an e ticeret olarak en fazla satış yapan e ticaret sitesi. bilindik markalar dışında( mango, ray ban vs.) butikleri, kendi milla markası zaten türkiyede üretiliyor. Zamlar, şartların değişmesi biraz fırsatçılık gibi geldi

dün 18:03

481. bu sabah elite müşterilerine bile 50 tl alt limit getirip , 50 tl sipariş altı kargo ücretinin 8,99 olmasını şart getiren sitedir.

indirim yaptığını ilan edip , ama gerçekte bindirim yapan ve bindirimli fiyatının üzerinden normal fiyatını gösterip sözde indirim yaptığını göstermeye çalışan site.

ayrıca 2 aylık bir zaman sürecinde, belli bir ürününe 2 kere zam yapmıştır. ayıp be ayıp.

son zamanlarda etik davrandığını düşünmüyorum, iyice soğudum.

dün 13:26 dün 13:26

480. Bazen ciddi anlamda güzel indirimler yapan alışveriş platformu. Özellikle kozmetik ve parfüm indirimleri bazen ciddi ciddi kaçırılmayacak düzeyde oluyor. O elizabeth arden cilt bakım butiği neydi öyle. 90 tlye 1 alana 1 bedavaydı ürünleri ve tam boy. Yalnız buradan lancome la vie est belle i çok uygun fiyata aldıktan sonra üretiminin 2015 olduğunu gördüm. Parfüm için yine kullanılabilecek düzeyde olduğu için iade etmedim (parfümle ilgili forumlardan okuduğum kadarıyla kaliteli bir parfüm biraz daha durdukça oturur, güzelleşirmiş) ama tabii cilt bakım ürününde 2015 ne kadar kabul edilebilir. Elizabeth ardenlar gelecek bakalım batch kodlarını taratacağım, neymiş bu indirimin aslı güncelleyeceğim. 

Not: kesinlikle sahte satmamaktadır. Bazen lancome bile kendi sitesinde belli ürünlerinde trendyoldan çok daha fazla indirim yapmaktadır. Sephora ile kıyaslamayınız; sephora keriz kandırmaktadır (acı gerçekler). Ama bayat ürün satabilir ona bir şey diyemem. 

24 eylül 19:12 24 eylül 20:28


479. Kendisinden bir şey anlamadığım alışveriş sitesi. Bir süslünün dediği gibi, ben de annem için bir polo saat almıştım ama kalitesi öyle berbat öyle kötüydü ki hiç kullanmadık. Sonra bir alana bir bedava kampanyasından iki tane güneş gözlüğü aldık. Bir tanesi 1 ay içinde kırıldı, elimizde kaldı, ben hala kullanıyorum diğerini ama anladım ki buradan ürün alınmaz. Giyim, kıyafet falan hadi neyse ama onun dışında bence ürünleri çok şaibeli. ama geçen gün hesabıma tesadüfen bir baktım, 30 tl alt limitsiz çek tanımlamışlar. İyi bari dedim kullanayım ama umutlu da değildim. Keds marka ayakkabılar indirimdeydi, aynı ayakkabı aynı modeli morhipo'da internet mağazalarında falan 140tl civarındaydı. iyi bari dedim 30tl çeki kullanarak ayakkabıyı 30 tl'ye aldım. Ayakkabıyı orijinal kutusunda bütün her şeyi ile tastamam göndermişler ve üzerinde 140 tl fiyat vardı yine. Ben de gittim mağazadan karşılaştırma yaptım hemen, tabii güvensizlik olunca. ayakkabı orijinal, çok da memnun kaldım falan ama çek olmasa alır mıydım? Tabii ki almazdım yani güven gitti bir kere. Ancak çek falan verirlerse yine bir alışveriş yaparım. Bu arada satılan parfümlerin de sahte olduğunu duymuştum birçok arkadaşımdan. Öyle aman aman ucuz satılan parfümler de değildi yani.

24 eylül 16:29 24 eylül 16:55

478. buradan uzun süredir bir şey almıyorum (5 yıl oldu herhalde). dün bir bakayım dedim. elle shoes'dan bir bot beğendim ama alacağımdan değil; o tarz botlarım çok. neyse sonra gittim kendi sitesinde baktım fiyatına; trendyol'daki fiyattan 70 tl daha ucuzdu. diyeceklerim bu kadar.

24 eylül 12:06

477. Sahte ürün sattıkları doğru. anneme aldığımız polo (!) saate saatçi pil takmamış buna pil takmaya değmez diyerek.

geçen sene bambi mağazasından aldığım botun ikinci giyimimde tabanı çıkmıştı.

ama bunların dışında milla mağazasıdan aldığım iki eteğe bayıldım çok severek giyiyorum.

iade konusunda da sorun çıkarmıyorlar bu zamana kadar iade ettiklerimin ücretinin hepsi en fazla 1 hafta içinde yattı.

biraz şans işi yani ama kötü gelirse iade ederim diye alışveriş yapıyorum ben yine de.

24 eylül 09:34

476. ayakkabılarım ve çantalarım hep burdan. çünkü markalar dışarıya göre çok çok uygun. ben kargoda ve ürün tesliminde hiçbir sıkıntı yaşamadım. tavsiyem ayak numaranız normalde kaçsa onu alın, ben 37 giyerim, bir kere 36 aldım. "aman olur bu bana, kalıbı geniştir" dedim. OLMADI.

24 eylül 09:22 ed.24 eylül 12:06


475. İndirim gibi gösterilen bindirimler, uçuk kargo ücreti, ürün orijinalliği ve üretim tarihleriyle ilgili okuduğum kötü deneyimler nedeniyle son bir yıldır satın alım yapmadığım, yapmayı da düşünmediğim online alışveriş sitesidir. Alışveriş pazarının geneli; vaat ettiği şeyin yerine vasatı sunan, tüketiciyi mutsuz eden ve bu durumdan (müşteri kaybederiz korkusu) zerre çekince duymayan bir mantık üzerine kurulu…

24 eylül 09:03

474. Orijinal adı altında sattıkları kozmetik ürünlerinin orijinal olmadığından/çok eski üretimli olduğundan şüphelendiğim online alışveriş sitesi.

Sephoradan 270 tl'ye aldığım lancome fondöteni 190 tl'ye satıyorlardı. Arada 80 tl fark var ve bana kalırsa bu kadar fark olması normal değil kaldı ki hiçbir yerde indirimle bile bu kadar düşmüyor fiyatı. Sonrasında bu konu ile ilgili google'da arama yaptım ve şikayetvar'da bu konuyla ilgili sayısız şikayet gördüm. Çoğu kişi parfümlerin orijinal olmadığını ve kozmetik ürünlerinin batch kodunu kontrol ettiklerinde yıllaaaaar önce üretildiğini belirtmiş.(gizlinot: 1-2 yıl değil 9 yıl gibi rakamlardan bahsedildiğini gördü bu gözler) Sizin de makyaj malzemesi parfüm vb. alma gibi bir niyetini varsa aman dikkatli olun süslüler.

Ayrıca 1 saat alana 1 saat bedava kampanyası olan bir butikten saat almıştım. Kargo geldi bir baktım 1 tane saat var. Trendyolu aradığımda sepetime 2 saat eklemem gerektiğini sadece bir tanesinden ücretlendirdiklerini söylediler. Kardeşim ben müneccim miyim nerden bileyim böyle olduğunu. Hiçbir bilgilendirme ya da yönlendirme yapmıyorlar bizim kendiliğimizden bunu bilmemizi bekliyorlar. Gariplik bende mi anlayamadım.

edit:bu kadar eksilendiğime göre anlaşılan gariplik bendeymiş :D

24 eylül 00:30 24 eylül 22:42

473. Kargo 9 tl mi olmuş? Şaşırdım ben elite üye olduğum için farketmemiştim. Yıllardır bu siteden alışveriş yapıyorum. İndirimlerini takip edip faydalanmaya uğraşıyorum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Gayet memnunum.

23 eylül 21:03