sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (927)
    • medya (40)

    927. Çoğunluğun aksine severek kullandığım alışveriş sitesi. Yaşadığım şehirdeki alışveriş merkezlerinin beni tatmin etmemesi ve çeşit azlığı sebebiyle sıkça kullanıyorum. İade politikası gerçekten güzel işliyor parası ödenmeyen bir ürünüm olmadı. Müşteri hizmetlerine de hep çok rahat ulaştım. Annem bu sabah kayıtlı iki adresten yanlış olana sipariş vermiş ve müşteri hizmetlerini aradığımda adres değişikliği talep ettiğimi söyledim gerekli teyitleri aldıktan sonra işlemi yaptılar. Bazen eski sezonürümler paylaşılıyor evet sma klasik parçalar tercih eden biri olduğum içim benim için sorun teşkil etmiyor. Zaten güncel şeyleri başka yerlerden temin ediyorum. Özetle ben herhangi bir sorun yaşamadan uzun yıllardır kullanıyorum. 

    1 saat önce

    926. Şu an indirimde 500ml bioderma h2o fiyatı 46.80TL, hepsiburada’da aynı ürün 37.83TL. Önce bindirip sonra indirim yapmışlar.

    22 ağustos 11:25

    925. Kupon/kampanya kısmı saçma bir şekilde çalışan site.

    Sepetime ekledigim birkac parca üründe 50 tl uzerine 20 tl mi ne indirim var diyordu, dedim bir bakayim ne kadar tutacak, indirim kuponunu uygula dedim 200 tllik sepet toplamı 260 tl oldu, birkaç üründe zaten olan indirim görünmedi falan. Neyse dedim yanlışlık olmuştur boşverdim. Sonra bir arkadaşıma gelmiş galiba bir kod elektronikte geçerli, onun için bakıyorduk kupona gene aynı şey oldu üründeki indirim de gidiyo. Bunu yaşayan tek ben miyim susluler veya nedeni nedir anlamadım, bilen varsa bilgilendirilmek isterim.

    21 ağustos 22:13

    924. İndirim bağımlısı olduğum günlerde hiç çıkmadığım, normal günlerimde pek bakmadığım site. Alınan şeyler bazen iyi bazen kötü çıkabiliyor şansa kalmış. Trendyolmilla’nın ürünleri şimdiye kadar hep kaliteli çıktı. Sadece birkaç kez beden problemi yaşadım, ürün yorumlarını mutlaka okuyun. İndirim zamanları bakılabilir.

    21 ağustos 14:27

    923. elle markasından lila bir stiletto beğenmiştim. trendyol'da numarası kalmadığı için elle sitesine baktım orada öyle bir ayakkabı yok. mağazayı arayıp sorduğumda ise trendyol ürünlerinin en az iki sezon öncesine ait ürünler olduğu söylediler. bu "büyük indirim" adı altında bize itelemeye çalıştıkları çoğu şey eski sezon. o yüzden bu butiklerde hem indirimli hem yeni sezon ürün bulmanız çok zor. zaten markalarin olan indirimini aynen kopyalayıp satışa koyuyorlar. milla ürünleri dışında da hiçbir avantajı yok. ek olarak dün bana bir bez markası için 10 tl alt limitsiz kupon tanımışlar. butikte 10'lu bebek bezleri deneme amaçlı 9 küsur tl. sepete eklediğimde ise kupon asla görünmedi hata verdi durdu lol.

    21 ağustos 02:39

    922. trendyolun kendi butiklerine garezim olsa da dilvin markasında güzel indirimler yakalıyor ve alışveriş yapıyorum. beni iade konusunda hiç üzmediği gibi iade etmek istediğim ürünlerin ne durumda olduğunu da takip edebiliyorum.

    20 ağustos 21:03

    921. dün bir süredir takip ettiğim 194tl olan bir çantanın indirime girdiği bildirimi geldi. normalde bu bildirimler hep sahte oluyor, tıkladığımda bakıyorum fiyat aynı. bu sefer girdim 74tlye düşmüş, şaşırdım gerçekten indiğini görünce. almak istedim sepete eklerken sürekli hata verdi. çıkıp tekrar girdim ki ne göreyim çanta yine 194tl olmuş. yuh yani bu kadar da kör göze parmak.

    20 ağustos 16:40

    920. Bana aşırı itici geliyor. reklamlarından mıdır bilmem. Sadece bir kez bir terlik-sandalet tarzı bir şey almıştım ve çok kalitesiz geldi. Genel olarak içindeki orta halli markaların kalitesine hiç güvenmiyorum. Büyük markalardan bir şey alacaksam da hiç trendyola bakmam kendi siteleri, dükkanları dururken.

    20 ağustos 14:17

    919. 2 gün önce baktığım 180 lira olan çanta bugün yüzde 59 indirimle 200 lira.

    youtuberlara para saçmaktansa matematik bilen birini mi bulsanız acaba?

    ya da şey yapın, insanları aptal yerine koymaktan vazgeçin mesela?

    tanım: insanların bilinçli tüketici olma yolunda olabileceğini kabullenememiş üstüne kaydırmalı reklamlarla kendisinden soğutmuş online alışveriş sitesi.

    20 ağustos 14:14

    918. artık takip ettiğim her influencer'da gördüğüm yukarı kaydırmalı storyler yüzünden hem kendisinden hem de sürekli bunları paylaşan influencerlar'dan soğuduğum alışveriş sitesidir. trendyolmilla bazen gerçekten güzel ürünler yapıyor ancak sattıkları diğer hiçbir marka güven yaratmıyor bende. orijinal ürün sattıklarından ciddi anlamda şüphem var. orijinal olsa bile ikinci kalite veya markaların bir şekilde ellerinde kalmış ürünler gibi geliyor. fiyatları deseniz zaten piyasanın altında değil. e o zaman ne anladım ben bu işten?

    son zamanlarda kendilerine dair başarılı bulduğum tek şey bazı trendyolmilla ürünlerinin tasarımı ve ürünlerini trendyol express adında bir kargoyla hızlıca getirmesi.

    15 ağustos 16:42 15 ağustos 16:43