yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (21)
    • medya (1)

    21. Açık e kullanıyor sürekli kimse diksiyon dersi almak zorunda değil tabi ki ama beni rahatsız ediyor o yüzden izlemekte zorlanıyorum

    10 temmuz 23:00

    20. Youtube Türkiye clickbait rekortmeni. Uzun zaman önce engellemiştim ama şimdi başlığını görünce yine sinirlendim. 13-14 yaşındaki çocuklara “yüzüme tarçın+limon karışımı sürebilirim” fikri verebileceğinden hiç korkmuyor mu acaba? Tıklanmak uğrana kezzaptan maske yapabileceğine inandığım Youtuber.

    5 nisan 09:23

    19. cilt bakımı hakkında hiçbir yetkinliği ve uzmanlığı olmamasına rağmen, takipçilerine ”doğal” adı altında cilt bakım önerileri veren, click bait ustası bir youtuber.

    saçınıza marketten alınmış mayonez sürünce veya yüzünüze tarçın sürünce direkt doğanın mucizesinden yararlanmıyorsunuz. zaten milyarlarca dolarlık ilaç ve kozmetik sektörü de boşuna araştırma yapıyor di mi? aksine, bitkilerde bulunan yararlı molekülleri cilt bariyerinden geçebilecek duruma getirip gerekli içeriklerle zenginleştiriyorlar. ama yok, doğalcıyız ya, illa o limonu yüzümüze sürüp cildimizi yakacağız.

    onun dışında, kendisini tesettürlü olduğu zamanlardan beri takip ediyorum. eskiden daha başka bir çizgide ilerliyordu, şimdi takipçi çekmek için video başlıklarına “2 dk’da 10 cm bel inceltme!!” “5 dakikada lekelere elveda!!” gibi milliyet haber tarzı click bait showları yapıyor.

    bugün de canım başkası adına utanmak istiyor diyeniniz varsa ideal bir kanal.

    4 nisan 21:00

    18. Nasıl bir umutsuzluğa karamsarlığa  kapılıp videolarına daldıysam bir ara o tarçın maskesini yaptım beş kere falan acıdan kıvrana kıvrana. Sonradan cilt doktorumla konuştuğumda  cildimi ciddi anlamda yakabilceğini söyleyince kaçarak uzaklaştım ve clickbaitlerinden gına gelmeye başlayınca bastım engeli.

    21 eylül 2018 23:12 22 eylül 2018 02:05

    17. yaptığı maskelerde "bu maskeyi kesinlikle yapın, ben çok memnunum, lekelerinizin rengi açılıyor, sivilceleriniz geçiyor" diyen, başka bir videoda da "sivilcelerimi görüyorsunuz, şuramda sivilcem çıktı" diyen youtuber.

    21 eylül 2018 03:18

    16. Bu kız nerede zararlı kötü şey varsa videosunu yapıyor ya. Maske videoları beni ayrı korkuturken bugün korse reklamı videosu atmış. Beli ince gösteriyormuş bilmem neymiş öve öve bitiremedi şaka gibi. Insanlari neye sürüklediğini bilmiyor heralde

    5 eylül 2018 21:17

    15. ya en renkli youtuber olabilir... yine müthiş bir video başlığı ile karşımızda. şöyle ki siyah nokta çıkarırken burnum söküldü tarzı bir başlık. yakında canlı yayında ölüp dirildim falan diye video atacak.

    15 temmuz 2018 15:00

    14. Clikbaitin Türkçe karşılığı bu kadın olmalı. "Sadece 2 dakika! Pürüzsüz lazerli gibi, batıksız bacaklar" başlığında jileti anlatmış olmasına anlam ve re mi yo rum. Zaten jilet herkesin kullandığı ve bildiği bir yöntem. Buna ek olarak kese, peeling ıvır zıvırı ballandıra ballandıra anlatması ne bileyim ya yani şey işte aynen.

    28 haziran 2018 00:45

    13. Clickbait'in türkçe karşılığı olabilir.

    -spoiler- 

    "Siyah noktalarımı yok eden maske!!şokşokşok!!yüzüm bebek gibi oldu şok!!!!maya maskesiyle yeni doğmuş gibi oldum!!!!mutlaka izlemelisiniz!!!!bunu dene bana dua edeceksin!!!!"

    16 haziran 2018 16:54

    12. kendisinin click bait olduğu bariz videolarına birkaç kez denk gelip izlemişliğim var. ne tipi kılığı, ne makyaj tekniği takıldığım konu. canımı sıkan, videolarında "cilt bakımı" adı altında yüzüne ne bulduysa sürmesi ve geneli lise çağı yaş aralığındaki genç kızlar olan izleyici kitlesine asla bilimsel olmayan, -yüze limon vs sürmek gibi- tavsiyeler vermesi.

    bizim insanımızda zaten "aa bitkisel, aa doğal" diyip her işlenmemiş şeye olumlu bakma durumu var, kendisi de bu tarz tavsiyelerle ve tıklanmak için videolarına attığı AMAN TANRIM! YÜZÜMÜ IŞILDATTI! HOBAREY! SİVİLCELERİM SÖNDÜ! başlıklarıyla bilinçsiz insanların cildini mahvetme olasılığına kapı aralıyor.

    10 haziran 2018 17:21