girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (70)
  • medya (3)

70. en son girdiği işten atılmıştı sanırım. eğitim alması çok yerinde olmuş. biraz daha geliştirmesi gerek kendini belli ki.

12 eylül 08:45 12 eylül 08:45

69. Kendisine öncelikle başarılar diliyorum. Anladığım kadarıyla grafik tasarımcı/art director olarak çalışıyor ve bunun üzerine eğitim almış, youtuberlık haricinde. Yurtdışına adım attıktan sonra o cezbedici, yaratıcı, ilham dolu sanat dünyasına girebileceğini zannediyorsa üzgünüm ilk zamanlarda hiç öyle olmayacak. Dünyanın en iyi sayılan sanat okulunda yüksek lisans yaptım ve şu an doktora eğitimime devam ediyorum pardon tulucuğum ama buralarda adamın bir tarafından kan alıyorlar. Hiç öyle pembe ve süslü değil ortam. Ee n’olacak Avrupa’ya giderim diye bahsettiğin kıtadan bildiriyorum; Kimse kimseyi havada kapmaya çalışmıyor ki ayrıca elimizdeki türk pasaportu avrupanın herhangi bir ülkesinde çalışmak için pek yardımcı olmuyor aksine bir şirket için türk çalışan ekstra külfet demek. Türkiye’de büyük balık olabilirsin (nasıl bir tabirse o artık) ama sahip olacağın ucla sertifikası ile en fazla havyar olursun o hayalindeki ülkelerde gibi. Paran var belli pahalısın ama küçücüksün.

11 eylül 19:32 11 eylül 19:33

68. ucla dedi bir an şaşırdım çünkü girmesi gerçekten zor ve üstelik pahalı. ama sonra ucla extension olduğunu okudum. sorun ucla'de okumuş birine extension departmanını bakın ne diyorlar. ciddiye bile almıyorlar. dil zorunluluğu bile yok. parasını veriyorsun okuyorsun yanı. zaten binası da apartman katından halliçe. ucla kampüsü falan hayal. neyse ama başarmış büyük balık. amerika'ya gidince bu havalarından eser kalmayacak merak etmeyin. umarım çok ezmezler orada.

hatta sertifika programıymış baktımda şimdi. 9 kursluk. hayır öyle bir anlattı ki ballandıra ballandıra. bir üniversite neyine yetmiyor diyeceksiniz, bende işte böyle birisiyim yetmiyor işte falan dedi. görende ucla doktorasına kabul aldı sanır. o sertifikayla nasıl ülke ülke atlayıp iş bulacaksın talu. o sadece bir sertifika. sertifika.

11 eylül 18:11 11 eylül 18:16


67. bence herkes mütevazi olmak zorunda değil. normalde tulu erden izleyen biri değilim sadece bu videosunu merak ettim. ve bana bayağı samimi geldi, sanki arkadaşıyla oturmuş ve pat pat söylemiş ben kendimi buraya fazla hissediyorum youtube iş değil vs diye.

normalde herkesin yaptığı gibi "ne etliye ne sütlüye" aman ona ayıp olur şu kırılır, takipçilerim beni sevmez mütevazi görüneyim havalarına girmemiş. hesap kitap yapmamış gibi hissettim ben

bu arada ucla extension sadece para verip gidilen bir eğitim pek bir şartı şurtu yok, sonrasında da çalışma izni vermesiyle güzel.

ayrıca, gay olduğu için gidiyor diyen süslüye katılıyorum, türkiyenin muhafazakarlaşmasıyla gaylerin iyice kabına sığamaması ve kendilerini ifade edememelerini gözlemliyorum ben de

23 ağustos 22:41 24 ağustos 00:53

66. Los angeles’a taşınacağını açıkladığı videosunda youtuberliği iş olarak görmediğini, çok da aman aman bir iş olmadiğini söylemiştir. Neden hala işlerini bırakıp sadece youtube’a yoğunlaşanlar tarafından linç yemedi şaşırıyorum.

23 ağustos 11:11

65. eskiden çok severdim gerçekten. ajansta çalıştığı her gün tulu zamanları. diğerleri gibi değil kendi işinde ilerliyor ne güzel derdim. ne zamanki şu lanetli şuruplu grubla takılmaya başladı bu çocuk bir şaşırdı. üzgünum Tulu o dünya sevimsizi arkadaşların seni baya kötu etkiledi

16 ağustos 19:04

64. istanbul üniversitesinin lalelide konuşlanmış edebiyat fakültesinde, gayet average bir bölüm olan x dili ve edebiyatı okuyunca, üstüne de 2-3 dergide editörümsülük tarzı işler yapınca demek insan küçük denizdeki büyük balık oluyor demek. bu sosyal medya gazlamalarının insanın algısını kör etmesi gayet tehlikeli birşey arkadaşlar. bu büyük balık olma kriteri şahsımca, uluslararası arenada denkliği kabul edilen meslekler için geçerlidir. örneğin doktorluk, avukatlık, yazılımcılık vs vs. yani yurtdışına elinizdeki iü diplomanızla gittiğinizde çoğu ülkede önlisans eğitimine, meslek yüksek okulu eğitimine anca (bakın anca diyorum) denk geliyor. oww ama parası var, belki avrupaya geçermiş. Well good luck than baby

16 ağustos 16:14


63. Parasi olan büyük balık youtuber. Parasi oldugu için de "amerika'ya gittiğinde her an her saniye video cekebilir". Böyle dedi.

Daha gitmeden benim için türkiye defteri de böylece kapandi diyor. Umarim birkac yıl sonra dönmek zorunda kalmaz. Giden biri olarak söyleyebilirim ki, Gitmek cok kolay degil ama tutunmak çok daha zor zira yurtdışında. Ama tabii onun parasi var pardon ben de ne diyorum. Kısacası Büyüklenmesine bir anlam veremedim. Yaklaşık 100k civarı takipcili bir youtube kanali, instagram hesabi ve gidip geldiği bir işi var galiba. Bu detaylar onu büyük balık yapıyorsa kafayi kaldırıp etrafına hic bakmamış herhalde kendisi. Şansı açık olsun diyelim.

16 ağustos 07:50

62. Amerikadan avrupayada geçebilirim dediği yerde videoyu kapattım bu kadar bilinçsiz olunabilir ancak. Avrupada “tulu gelsinde bizle çalışsın” diye kucak açmış bekliyordu zAten. Bu işler kolay değil ki, normal iş başvurusuna gider gibi amerikadan avrupaya gidip pat diye hemen çalışacağını sanıyor herhalde. Bu kadar bilinçsiz gitmesi üzücü. Bu kadar öğrenci burs olsun eğitim olsun, çalışmak için belgeler olsun yurt dışında bunları yapabilmek için boşuna mı deli gibi ordan oraya koşturuyor? Bu konular kolay değil bir yerden sonra bıkacak bence ama umarım hakkında hayırlısı olur. Bi de size oturup nasıl oluyor bu işler anlatamam falan demiş sen anlatmasan nolur bu kadar işin profu varken bilgi almak için direk ofisler, siteler ve elimizde uçsuz bucaksız internet varken sen anlatmasanda öğreniriz zaten. Sanki bir kendi biliyor çoğu kişinin aklına bile gelmeyebilirsin ya. Neyse artık bir karar vermiş güle güle gitsin umarım zorluklar sırasında hemen diz çöküp ağlamaz çünkü Baya basit bakmış olaylara sanki her şey 5 dkda halloluyor, bunları düşünememiş bence. ülke değiştiriyorsun arkadaş, semt değil. 

11 ağustos 14:51 11 ağustos 14:54

61. Burada yazilanlari okuyup videosunu merak ettim ve bir bolumunu seyrettim, neymis kucuk denizde ( turkiye ) buyuk balikmis, bu bos beles tiplerin de ozguvenine ve ukalaligina hayranim dogrusu, pardon ama senin yerde oturup bos bos konusmak disinda ne gibi bir yetenegin, kendine has bir ozelligin var da kendini nimetten sayiyorsun acaba ? Neden "buyuk denizlere" yelken actigin da cok belli aslinda, normalde insanlarin cinsel yonelimlerine, tercihlerine laf etmek huyum degildir ama buyuk deniz diye ovdugun yerde, keza avrupa'da kisisel tercihlerine ve hayat tarzina karisilmayacagi icin gidiyorsun, bu kadar basit, nedir bu sanki oralarda hayat turkiye'dekine bes basar, zaten bir daha da gelmem, gidersem avrupa'ya giderim tripleri ? e ama nedenini acikca belirtsen olmuyor tabi, takipciler kacabilir. Samimiyet sifir, megalomani tavan. yok ucla, yok dunyanin en iyi universitesi bilmemne, alt tarafi ucla baglantili bir programa kaydolmussun, sanki bana atom muhendisligi okuyacak pasam da, ay bana kabul geldi cok sevindim falan. Parayi bastiran herkese "kabul geliyor" oralardan, atla deve degil pek yani. Soyleyeceklerim bu kadar.

11 ağustos 13:56 11 ağustos 13:58