yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (186)
    • medya (7)

    186. Ara ara kozmetik alışverişi yaptığım site. Severek kullandığım derma e kremler %50  indirime girmişti üstelik son kullanma tarihleri de 2020 kasımmış. Hemen sipariş verdim. Ayrıca türk telekoma özel bidunyafırsat uygulamasından da kod alınca %10 ekstra indirim oluyor. Kozmetik ihtiyacı olan süslülere duyurulur. 

    7 kasım 22:19

    185. %10 indirim kodu

    34147799

    94398763

    Yanlışlıkla iki mesaj geldi hangisi çalışır bilmiyorum. Kullanmak isteyen olursa diye yazdım.

    17 ekim 06:20

    184. Şu sanal recm olayı çok can sıkıcı olmaya başladı, linç diye ölmüşsünüz ya. Koskoca site bakkaldan ekmek almak kadar kolay ulaşılabilen bir ürünü neden +18 diye satsın teknik bir hata olduğu çok belli, bir nefes alın yahu.

    6 ekim 21:14

    183. Bana teknik bir hata/beceriksizlik gibi geldi. Kasten yapılmış bir şey olduğunu sanmıyorum. Diğer yorumlarda da belirtildiği gibi cinsel sağlık kategorisine eklendiyse pedler otomatik çıkmıştır o yazı. Anladığım kadarıyla da düzeltilmiş zaten. Linç kültürünü biraz abarttık mı acaba?

    6 ekim 19:00

    182. ped fotoğrafının üstünde 18 yaşın altındaysanız lütfen bu ürünleri görüntülemeyin ve satın almayın ibaresi olduğuna göre besbelli bir hata yapıldığı anlaşılan site. ped dediğin şeyin çocuk bezinden mantık olarak ne farkı var ki zaten. ikisi de zorunlu ihtiyaç sonuçta. onu geçtim her gün bir sürü kadın pedi reklamı dönüyor televizyonda şöyle sızdırmaz, böyle rahat hissettirir diye 18 yaşın altındaki çocuklar görmüyor mu ne olduğunu sanki. orta okula giden bir çocuk regl olduğu zaman pedini anne ve babası gözetiminde mi alması gerekiyor? teknik bir hata olduğu buradaki mantıksızlığından bile anlaşılıyor yani. pedin cinsel ürün kategorisinde yer alması başlı başına bir saçmalık çünkü.

    6 ekim 14:47

    181. yapılan şeyin bilinçli olmadığına işin içinden biri olarak %100 eminim. turuncu kasayla bağlantım yok hayatımda 1 kere alışveriş yaptım sanırım 3 yıl oldu daha da yapmadım.

    yapılan basit bir kategorilendirme hatasıdır. şöyle açıklayayım. sitenizi düzenlerken satacağınız tüm ürünler için kategori açmanız gerekir. örneğin makyaj-yüz-fondöten gibi bir kategori ağacı vardır. fondötenin altına da keyfinize göre marka, cilt tipi ya da bitişi gibi alt kategori kurarsınız. yeni bir fondöten geldiğinde ise üstteki girişleri seçip sonra ürünü yüklersiniz.

    türkiye'de cinsel sağlık ürünlerinin sitelerde 18 yaş altı satılması sorun yaratıyor bu nedenle bu ibarenin kategoriye konulması gerekiyor. muhtemelen ürün girişi yapan arkadaş yanlışlıkla bu kategoriyi seçti ve pede girildiğinde bu uyarı çıktı. olmaması gereken inanılmaz amatörce bir hata. etkisi de çok kötü olmuş görüldüğü üzere. ancak görüyorum ki aşırı gereksiz ve büyük laflar ediliyor. siz hiç elbise kategorisine atılan ayakkabı görmediniz mi arkadaşlar bu gayet olası ve sık yaşanan bir sorun abartmaya gerek olmadığını düşünüyorum.

    6 ekim 14:38

    180. Son kullanma tarihinin geçmesine çok az kalmış ürünleri sattığı için zaten sevmiyor ve alışveriş yapmıyordum bi de son rezaletlerinden sonra asla alışveriş yapmayacağıma karar verdim. Sanki regl olma yaşımızı biz belirliyoruz bu ne saçmalık, 10yaşında regl olan da var 18inde regl olan da var. Bunun kıstasını neye göre belirlemişler çok merak ediyorum.

    6 ekim 12:12

    179. ben kasıtlı bir şey olduğunu düşünmüyorum. komple "cinsel sağlık" kategorisine +18 yapıştırmışlar, pedler de arada kaynamış.

    ürün şuan "kozmetik" kategorisine alınmış sanırım ve(link: https://www.turuncukasa.com/orkid-platinum-comford-normal-8-li-ped-48682 hata )giderilmiş.

    acemice bir davranış ama altında kötü niyet olduğunu zannetmiyorum. yine de umarım ciddiye alıp bir açıklama yaparlar.

    6 ekim 12:09

    178. Daha önce hiç alışveriş yapmadım burdan, ilk kez duyuyorum. Reşit olmayan kız çocuklarına ped satmamak ne yahu! Alkol uyuşturucu falan mı satıyorsunuz sanki? Bu nasıl hasta bi zihniyet?

    6 ekim 11:43

    177. bunun yanlışlıkla yapılmış olduğuna inanmak istiyorum. gerçekse çok yazık. ve gerçekse umarım, utandırmak istediğiniz tüm genç kadınlar yerine utanırsınız bir gün.

    6 ekim 10:45