yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (28)
    • medya (8)

    28. Öncelikle oyunculuk seçimleri yukarıda bahsedildiği gibi saçmalıktan başka bir şey değil. Resmen Bloom hariç hiçbirine uğraşılmamış. Uzmanlar süper dövüş güçlerine sahip değil, çizgi dizideki o ekstra teknolojik havalı cihazlar yok düz kılıç. Ayrıca, üçlü kötü kızlar nerede? Hikayenin en büyük çatışması yok. Belki, sanırım, umarım diğer sezonlarda gelir.

    Birinci sezon felaket ötesi ondan bahsetmek bile istemiyorum zaten ama birkaç şeye değineyim. Tecna'yı koymayıp onun yerine Beatrix diye bir karakter koyulmuş. Kötü kız rolünde oynuyor. Bu kız, ikinci sezonda Stella ile yakınlaşıyor, kanka oluyorlar neredeyse ve bundan sonrasını yazmayayım.

    Onun dışında tek dönüşebilen ilk sezonda Bloom oldu. (gizlinot: İkinci sezonda kızlar da dönüşüyor ama felaket. O mükemmel kanatlar, kıyafet değişimi falan yok tabii.) Kötüydü. Abartılmıştı çünkü, içinde Ejderha Alevi diye büyük bir güç var ve üç günde öğreneceksin bunu öğrenmeyi! Yok ya? Bloom hanım o işler o kadar kolay olmuyor.

    Sky ve Bloom beni çok sıkıyor. Bloom izlemek istemiyorum, sürekli ergen ergen hallerde kızlara hava atıyor ben kendimi feda ederim, sizde bu güç yok bende var diye. Sıktı.

    Stella ve Brandon görmek isterdim ama Brandon yok, belki sonra gelir. Stella dizideki gibi ışıl ışıl değil asla, ilk olarak annesinin baskısı dolayısıyla zorluklar taşayan bir prenses görüyoruz. Daha iyisi yapılabilirdi sanki.

    Flora ikinci sezonda Terra'nın kuzeni olarak geliyor, gelmesi iyi oldu oyuncu da iyi seçilmiş. Bence Terra'yı zorla dahil etmek yerine başta Flora yapıp bir de Tecna ekleyip grubu bozmamalıydılar. Ama şu da anlaşılabilir, dizide teknoloji neredeyse yok o yüzden bizimkiler biraz zorlanabilirdi.

    Riven ve Musa yakınlaşıyorlar, şimdilik arkadaşça. Daha fazlasını isterim! Ama bir sıkıntımız var (gizlinot: Sihirsizliği tatmış olan Musa uzmanlıkta gelişmek istiyor ve sihrini kullanamayacağı bir alet takıyor sezon sonunda..) gizlinota yazdım.

    Aisha seçimi de daha iyi olabilirdi. Aisha sadece akıllı ve kontrolcü olmasıyla ön planda, zarifliği yok mesela.

    Daha iyi yapılabilirdi.

    19 ocak 20:32

    27. daha çok sihir görmek istediğim ama onun yerine klişe teen dramanın yoğun olduğu netflix dizisi.

    27 ocak 2021 14:46

    26. Tecna falan yoksa ve orjinal konudan karakterleden farklıysa bana kimse izletemez bu diziyi. Tecna dediğin 3. Sezonda hepsi özellikle bloom rezili korkup kaçarken, cehenneme açılan kapıyı kendi canını feda ederek kapatan karakterdir. Açıp youtubedan çizgi dizisini izleyin cidden bin kat daha iyi yani.

    27 ocak 2021 12:04


    25. Netflixte the fate adıyla çıkan dizidir. İzleyecelere uyarılar:

    Brandon yok, Riven bile var ama Bloom yok

    Stella çizgi filmdeki gibi iyi biri değil 

    Stella ve Bloom Sky için çabalıyorlar 

    Stella okulun kötü, zengin, güzel kızı Bloom ise okula gelen yeni kız

    Biraz klasik süper gücünü yeni öğrenen karakter filmi gibi Bloom gücüne kavuşmaya çalışıyo sonra çok güçlü olduğu öğreniliyo falan 

    Ama çerezlik bir dizi ben 1 günde bitirdim

    26 ocak 2021 16:27

    24. netflix adaptasyonu winxten çok teen wolfun cadı dizisine çevirilmeye çalışılmış haline benziyor. sanki winx değil öylesine olağanüstü konulu bir dizi yapacaklarmış da winx hayranı kitle izlenme yapsın diye hafiften winx etkisi koymuşlar gibi.

    12 aralık 2020 18:39

    23. Afişinde winx club'ın logosu veya fontu bile kullanılmayan bu klişe netflix büyücü dizisi madem bizim bildiğimiz winx olmayacak, çok daha farklı bir uyarlama ve hikaye olacak, o zaman adını winx koymayın. Çünkü winx ile aralarındaki tek bağlantı karakterlerin isimlerinin aynı olması. Ama yok, öyle ilgi çekmez değil mi?

    Tanım: Çocukken her pazar sabahı 8'de uyanıp kanal d'de yeni bölümleri için başına geçtiğim, çantalarını ve defterlerini boy boy satın aldığım, dergisinin hiçbir sayısını kaçırmadığım, sinema filmini ilk gününde kapıda hıncahınç bir sıra bekleyip izlediğim, çocukluğumun çok büyük bir dönemini kapsayan ve güzel anılarla hatırladığım biricik çizgi filmdir.

    12 aralık 2020 01:33 12 aralık 2020 04:57

    22. parmaklarımı çatırdattıktan sonra ellerimi arkaya yaslayıp fragmanı izledim. ı ıh olmamış. zaten söylenenler söylenmiş. gidip 1.sezonu izleyeyim de kendime geleyim

    11 aralık 2020 20:48


    21. çocukluğumda bayılarak izlediğim çizgi dizi. filmlerinin de hepsini izledim ve gayet başarılılardı. bu başlıkta gördüm netflixde dizisinin çıkacağını ve aşırı heyecanlandım. oldum olası büyü,periler, cadılar vs. bu tarz çizgi dizileri seven, sıkı bir winx ve w.i.t.c.h. fanıyım. bir bakayım dedim fragmana. süslüdeki yorumlardan dolayı beklentimi çok artırmamıştım halbuki ama fragman baştan aşağı rezalet. cast seçimi korkun. bloom dışında hiçbiri çizgi dizisindeki hallerine benzemiyor. stella safinazın sarı saçlı hali gibi, flora 50 kilo almış, miusa ırk değiştirmiş, layla köyden kaçmış gelmiş, techna da ölmüş heralde. hadi bunları geçtim stellanın modaya tutkusu, laylanın karizmatik tavırları ? hiçbirini göremedim fragmanda. peki bulutlukule'nin cadıları nerde ? winx fanı kadar trix fanı da var. erkeklere girmiyorum bile. o sky ne allah aşkına ya ?! bir zamanlar aşık olduğum sky bu mu şimdi ? çok moralim bozuldu ya :( gerçi hata bende netflix'den başarılı bir iş yapmasını bekliyorum hala

    11 aralık 2020 19:12 11 aralık 2020 19:18

    20. İnanamadım görünce, aslında çok güzel bi dizi çıkabilirdi ve ben bunu bayılarak izlerdim :(. bu cast nedir? bunun nesi winx mesela. En azından genç bi cast yapsalarmış.

    Bloom çok güzel kız hakkını yemeyeyim ama diğerleri neden... Yorumlara biri stella onların böyle felaket giyinmesine asla izin vermezdi demiş, o kadar doğru ki. o havalılık ve bakımlılık Stellanın özelliğiydi resmen. sesi bile kulaklarımda çınlıyo şuan djfkdk

    11 aralık 2020 17:49

    19. Sıradaki duyar: winx club duyarı.

    Evet sevgili süslü dostlarım öncelikle hepimiz bi' sakinleşelim. Dezenfektanlarımızı döküp kolonyalarla duşumuzu aldıysak başlıyorum.

    Kimsenin güzellik algısı dayatmaya çalıştığı yok. Öyle olsaydı tek tip bir winx oluşturulur hepsi ona benzerdi. Oysaki tüm winx perilerinin saç rengi, göz rengi, tipi vs farklı. Diyelim ki pembe panter'in dizisi çekilecek. Pembe panter yerine mor panter kullanılması mantıklı mı? Asla değil. Öyleyse herkesin orijinal çizgi filmde karakterler nasılsa, çekilecek olan dizide de bu karakterlerin benzerini beklemesi oldukça doğal. Kilolu ve farklı ırktan olan oyuncular bu yüzden fazlasıyla göze batıyor. Zaten genel netflix dizilerinin sorunu bu. Netflix istiyor ki kilolu-zayıf, siyahi-beyaz, uzun-kısa ne kadar zıtlık varsa hepsine dizilerde yer verelim. Kaş yapayım derken göz çıkarıyor ve bu roller fazlasıyla iğreti duruyor. Evet, bu bizim winx'imiz değil. Bu ellerin winx'i. Çocukluğum bu winx'i görseydi ben stella olcam havalarına girmezdi.

    Duyarımız bitmiştir. Okuduğunuz için teşekkürler.

    11 aralık 2020 14:59 11 aralık 2020 17:34