girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (2831)
  • medya (22)

2831. (link: https://goo.gl/images/HZtG1z Bkz)

bugün 00:53

2830. dün ilk defa boulderinge gitmem ve bugüne varlığından haberdar olmadığım kaslarımın ağrısıyla uyanmam. cacık yapamadım sözlük kollarım ağrıyor.

dün 21:57

2829. saatlerdir evde yalnız olmak ve böyle boş zamanlarda “gel dışarda bi kahve içelim kafa dağıtmış oluruz” diyebilecegim kimsenin olmaması (arkadaşlarım ya tatilde ya da çalışıyor) bu durum bugün beni gerçekten mutsuz etti...

önceden arabam olsa şimdi çıkar gezerdim diye düşünürdüm, şuan arabam var ama içimden gelmiyor. demekki sorun araba değil yalnızlıkmış :(

dün 21:19


2828. bir türlü geçiremediğim sivilce izlerimi taktım bugün kafaya. denenmiş kanıtlanmış önerisi olan varsa mesaj kutuma beklerim sevgili süslülerim :(

dün 21:07

2827. Twitter üzerinden başlayan bir hareketle bizzat birinci ağızdan çok sevdiğim yazarların, şairlerin, akademisyenlerin birer tacizci olduğunu öğrendim. 

dün 20:22

2826. kediye su taşırken telefonumu düşürüp kırmam. üzgünüm, biraz daha kırılsın öyle yaptırıyım bari

dün 20:16

2825. hırvatistan dünya kupasını kaybetti :(

dün 20:07


2824. Alişan'ın karısı denize girerken diz kapağı kitlenmiş tatilleri zehir olmuş. Açıklama(!) yapmış bize nazar değdi diye.

dünya kadar dert varken ülkede Ben bu oksijen israfı insanlar ve bunları haber yapanlar yüzünden kendimi jiletlemeye bir adım daha yaklaşıyorum.

dün 19:58

2823. merhaba, yaklaşık 2 hafta önce kuzenimi kaybettim beyin kanserinden. haliyle teyzemlere destek olmaya çalıştım elimden geldiğince. 1,5 yıllık ilişkim 17 gün önce bitti. nedenini anlatmak isterim. şöyle ki daha kuzenimin vefatının 3. günüydü. o gün bütünleme projemi teslim etmek için okula gittim, dönüş yolunda beni aradı portfolyoyu ne zaman yaparız diye çünkü ona söz vermiştim ama araya ölüm girdi ve doğal olarak vakit ayıramamıştım. yine de yapapmam demedim ama söz veremiyorum dedim. çünkü sabah teyzemlere gidip gece dönüyoduk anca uyuyabiliyordum ve ev çok dağınıktı haberi alır almaz koşmuştuk ve öyle kalmıştı. sert konuşmaya başladı söz veremiyorum diyince napıcam ben şimdi neyse tama sonra konuşuruz dedi. biz 7 gece dua okuttuk kuzenime. 3. gecenin duasından sonra beni aradı ( bu arada erkek arkadaşım fotoğraf mezunu ve photoshop biliyodu) eve kaçta dönüceksin dedi ben de yani biz 7 gece dua okutuyoruz bizde böyle dedim tonlamamın farkında bile değildim ve kim ne derse o zaman kulağıma batıyordu güzelce söyledim photoshopla yapamaz mısın çünkü kaçta dönüceğim belli değil teyzemlerdeyim dedim e ben napıcam sana güvendim neyse tmm dedi. sonra bi daha aradı 1 hafta boyunca dualara gidicem dedim halbuki sabahtan akşama kadar anlamış ama biz akşam ezanından sonra yapıyoduk. neyse sana güvendim beni yarı yolda bıraktın zor anımda yoksun ölen ölmüş 3 gün sonra git duana benim için artık yoksun dedi. cenaze evinin bahçesinde zaten acım var beni yaktı kül etti. ben onu hiç yarı yolda bırakmadım. yüksek lisansa ne kadar çok çalıştığını biliyodum ama bu çok makul bi sebep değil mi ben mi hatalıyım? sırf yüksek lisansa girebilsin diye 4 kredilik illüstrasyon ödevini yaptım. ona da bok gibi yaptın zaten dedi. aldığı not 95. içinde neler saklıyomuş bilemedim. o gün en çok ölen ölmüş demesine kahroldum. acılı günümde beni mahvetti. iki gün önce arkadaşımdan duydum başkasına yaptırmış portfolyosunu ve story'ye atmış teşekkür etmiş. madem başkasına yaptırıcaktı neden bana senin acın var telaşın var bunu yapabilicek var mı tanıdığın deseydi dolu vardı kimse yapmam demezdi. benim zaten kafam gitmiş empati kursa, merhamet etse nolurdu? annesinin yanında bas bas bağırdı bana ve konuşmaları hoparlöre almış dinlemişler. kapattı. aramak istedim aradım çünkü haketmedim. annesi çıktı telefona çok sakin konuşuyo ama yılan işte şimdi yüksek lisansa giremiyo, ölen ölmüş hayat devam ediyo dedi yani yapsan nolura demeye getirdi o da. dedim allah benim kalbimi biliyo, onun ne kadar çalıştığını biliyorum ben onu hiçbir zaman yarı yolda bırakmadım acım var kuzenimi kaybettim eve bile uyumaya gidiyorum sizin vicdanınıza bırakıyorum dedim. tmm canım yarın konuşuruz dedi tama dedim ben de. annemler çok kızdı bana ben bugüne kadar onun olumsuz özelliklerini hiç aileme yansıtmamıştım. bi kere daha annesinin yanında bağırdı bana bas bas ve sokakta da kardeşimin yanında yaptı bunu. kusura bakmayın uzun yazdım. sonrasında son mesajı kardeşim attı bu ola ailemize yansıdı diye çünkü artık bu insanlarla uğraşmak istemiyodum biraz utansınlar istedim o yüzden öyle yazdırdım. bana bunu yaşatan ilk aşkımdı. çok sevmiştim ama beni kahretti. ben bu şekilde bir ayrılığı haketmedim. bana bunları yaşattı ama severek ayrılmak zorunda kaldım. her yerden engellemiş beni bugün. ben ona kötülük yapmadım. ben onu hiçbir zaman yarı yolda bırakmadım. hep onun iyi olamsını istedim. iyi günlerimiz oldu bu zamana kadar. bize her gün sevgililer günüydü. o kadar çok seviyoduk birbirimizi. benim varlığımdan bu kadar mı rahatsız oluyor? ben onu rahatsız etmezdim ki. kağıt parçası için beni harcadı. haketmedim. neden yaptın diye ona hala sormak istiyorum. biri bana bu konuda yazabilirse çok mutlu olurum. neden bunları bana yaşattı algılayamıyorum.

14 temmuz 21:45

2822. Yeni evime ve yeni işime alışamadım. Sinirlerim çok bozuk. Ruh halim çok değişken. Bundan birkaç ay önce bir düzenim vardı. Ama şu an herşey birbirine girmiş durumda.

14 temmuz 21:26