sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (3481)
  • medya (25)

3481. Verdiğim çabanın karşılığını görememek

47 dk önce

3480. Yaptığım çok yanlış pişmanım diye ağlayacağım resmen. Bi arkadaşımın ailesinin sağlık sorunu var pek bilinmesini istemiyor. Diğer arkadaşım bi konuda üstüne gidecekti yarın ben de yapma böyle böyle bi durumu var dedim. Yani arkadaşım söylediğimi bilse gerçekten kızmazdı güvenilir bi insan ama sanırım nolursa olsun bunu sır olarak saklamalıydım. Oysa tek amacım yarınki gerginliği önlemekti. İçim kıvranıyor pişmanlıktan

dün 22:19

3479. erken doğum tehlikesi meydana gelmesi nedeniyle evde sadece banyo-salon arasında oluşan yaşam alanım...

dün 20:02


3478. durmadan yağan yağmur, bozuk bir tv, dağınık bir ev, dağ gibi bulaşıklar.. of of...

dün 17:14

3477. hayatımda bir süredir hiçbir şey yolunda gitmiyor. ilişkim,işim, ev hayatı vs vs.. sevgilim tarafından sürekli kilolu olduğum için aşağılanmaya başladım. kendimi bana değersiz hissettiriyor. ne zaman işine gelmeyen bir tartışma başlasa konuyu benim kiloma çeviriyor. bu bana artık fazla geliyor.

dün 14:06

3476. evlilik arefesi ilişkim bitti, böbreklerimde bir sorun olduğunu öğrendim, tezi yazma motivasyonum inanılmaz düştü, bir aydır yazdığım toplasanız bir sayfa. geleceğim gözlüksüz dünyaya bakan miyop gözlerim gibi. flu.

dün 13:20

3475. Aktarma yaptığım şehirde bavulumu unutmuşlar. Sana da teşekkürler bayrak taşıyıcısı olup düşük bütçeli havayolu gibi davranan crotia airlines. 

dün 08:49


3474. Final haftam başladı ve ben solunum yolları enfeksiyonu ile başbaşayım.

dün 08:12

3473. İlacı 5mglığa düşürdük. 2 gün oldu başlayalı. Ve bugün yoksunluk atakları başladı. İşin kötü yanı yarın doğum günüm. Böyle geçirmek hiç istemiyorum. Ama şuan çok yıpratıyor beni. Baş ağrısı, baş dönmesi, beynime birşeyler batıyor hissi. Can çekişiyor resmen.

16 aralık 14:26

3472. dünyada neden var olduğumu anlayamıyorum. Neden buradayım, amacım ne. Yok yere mi doğdum ben? Ne zaman bulacağım bu amacı? Yoksa zaten bir amaç yok mu. Lana del rey in şarkı sözü gibi ölmek için doğmuşum sanırım. Her gün birbirinin aynı, iyice can sıkıcı olmaya başladı. 

15 aralık 22:16