yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (15)
    • medya (0)

    1. Ya sanırım en çok güldüğüm şeylerden biridir, Allah düşürmesin diyorum. Koca arayan kadın/erkektir yani net. Demek istiyor ki "Evleneceksen evlen, boşa zamanımı harcama." Fakat evlilik konusunda gerçekten isteği ve hazırlığı olan insandır. Böyle bir şey yapabiliyorsa takdir de ederim açıkçası çünkü ben yapmazdım yani, zaten evlenmeyi pek düşünür gibi de değilim. (Ukte sahibi: bilasbiras )

    26 nisan 2016 00:06

    2. bana çok absürt gelen durum. he bana göre evlilik zaten çok kurumsal bir kavram, aklıma ilk olarak mülkiyet kanunu getiren bir oluşum. ama hadi romantik bakayım olaya dersem, birbirini seven iki insanın hayatının geri kalanını beraber geçirmek adına verdikleri bir karar olarak düşünebilirim. bunu da birbirini daha hiç tanımadan konuşmak duygudan tamamen uzak, evlenmek için evlenmektir bana göre.

    26 nisan 2016 14:42

    3. eğer önceden tanıdığınız birisi değilse herkese aynı muhabbeti yapan, samimiyetsiz, sizi özel hissettirip süreci kısa tutmaya odaklanmış insandır.

    16 ocak 2019 16:31


    4. bence sayısı hiç de az olmayan insanlardır. 4/5 olarak da atıyorum oranı. kadınları azıcık tanıyorsam en azından bir kere cümle içinde kullanıyorlardır evlilik kelimesini.

    bu yadırgadığım veya eleştirdiğim bir şey değil, herkesin tarzı, hayali, düşüncesi farklı. sadece biraz komik geliyor bana o kadar.

    16 ocak 2019 23:08

    5. Evlenmek niyetiyle bir ilişkiye başlayacağını belirtiyorsa mantıklı olandır, Karşısındaki de evlilik düşünen biriyse devam edip birbirlerini tanırlar olursa olur, değilse herkes kendi yoluna bakar. Bakın ilk defa gördüğü biriyle evlenmeye çalışmaktan bahsetmiyorum, tanırsın olmazsa yine olmaz ama görüşme niyetin bellidir. Ne isteyip istemediği konusunda insanların birbirine baştan açık net olup dürüst davranması daha doğru.

    17 ocak 2019 02:18

    6. Bana gayet normal gelen bir insandır. O insanla zaten aranızda hoşlanma vb. Gibi bir durum var ki buluşuyorsunuz. Evlenme muhabbeti yapıp karşındakinin gelecek planlarında evliliğin olup olmadığını öğrenmek istemekten daha doğal ne olabilir ki. Evlilik teklifi etmiyorsunuz sonuçta, olursa olur olmazsa olmaz fakat bunun ihtimalini öğrenmek kişinin en doğal hakkı bana kalırsa. Sizin gelecek planlarınızda evlenmek varken karşıdaki kişi evlilik birliğine karşıysa bunu ilk buluşmada öğrenip kısa kesmek en güzelidir bence. Sonra ‘ümit verdi, gezdik tozduk ama evlenmeye niyeti yokmuş ne yapacağım’ gibi sorular soruluyor soru cevapta gördüğümüz üzere. E siz ilk buluşmada cool gözükeyim diye sormazsanız karşıdakinin fikrini, sonrası böyle olur tabii. İş görüşmek için buluşmuyorsunuz ki sonuçta. herhalde aşkla ilgili, aşkın getirdikleriyle, geleceğiyle ilgili sorular sorulmalı ve fikirler öğrenilip ona göre yol çizilmeli. Ne aradığını bilen, oyalanmaya gerek görmeyen insandır bana kalırsa bunu yapan kişi. Ben yapmadım ama yapmayı isterdim, netlik güzel şey. edit: imla

    20 eylül 2019 01:22 20 eylül 2019 01:32

    7. eğer amacı ne olursa olsun birini bulup evlenmekse hani vakit kaybı olmasın diye karşı tarafı ölçmeye çalışan insandır ancak evlenmeye pek de meraklı değilse samimiyetinden şüphe edilmesi gereken insandır bana göre.

    20 eylül 2019 11:21


    8. Bunu yapan erkekse, genelde amacı benim niyetim ciddi mesajı vererek tavlayıp bir süre takılmaktır. İstisnaları olmakla birlikte kaidenin bozulmadığını düşünüyorum. Ayrıca belli bi yaşı geçenler için değil sözüm ama ilk buluşmadan doğru dürüst tanımadığın insana evlilikten bahsetmenin ne lüzumu var ki? Aklında evlilik olabilir ama bu evliliği karşındakiyle düşünüp düşünmeyeceğin bile belli değilken konusunu açmaya gerek yok bence.

    20 eylül 2019 12:45

    9. Bana asla guven vermeyen insandir. Cok cabuk buyuk cumleler kuran insanlardan korkulur. Cabuk yalan soylerler, yanar donerdirler genelde. Ayrica daha ne kadar taniyorsun da bu topa giriyorsun, evlilik bu kadar basit birsey mi, her ilk bulusmanda bunu soyluyor musun diye sorarlar adama.

    20 eylül 2019 22:23

    10. İlk buluşmada ben evlilik düşünmüyorum yaa diyen erkeğin ters versiyonudur. Birisi "benden evlilik beklentin olmasın yani başından söyleyeyim" derken diğeri ise "evlilik yolunda bi ilişki düşünüyorum eğer niyetin evlilik değilse haberin olsun" anlamındadır bence. Bi yandan ilk zamandan evlilik muhabbeti yapılması saçma gelse de bi yandan da açık ve net olması iyi olabilir.

    20 eylül 2019 22:32 20 eylül 2019 22:59