sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
3.0
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (32)
  • oylar (1)
  • medya (1)

1. Kalıcılığı, yapisi ve gozde durusuyla her acidan kotu bir kalem. Neyse ki tek rengini almistim denemek icin.

8 temmuz 2014 11:16 20 temmuz 2014 19:48

2. bende Kohl Kajal, ten rengi bulunan kalem. iki hafta essence'in ten rengi kalemini kovaladım da pes edip bunu aldım. göz içi gibi bir bölgede waterproofluğunu gayet yerine getiriyor. rengi de çok doğal duruyor. performansını beğendiğim, fiyatı içinse "oha abartma" dediğim bir kalem. indirimden alınırsa tatlı olur.

24 ağustos 2014 16:07

3. nude olan ne kadar iyi sabitlenip akma bulaşma yapmıyorsa siyah olanı bir o kadar sabitlenmeyip akma ve bulaşma yapıyor malesef.

24 ağustos 2014 23:13


4. Nude olanının kirpik diplerinde birikme yaptığını okuyunca "oh be sadece ben yaşıyorum sanıyordum" dediğim göz kalemi. Tamam rengi güzel kalıcılığını fena değil ama sürdüğüm zaman alt kirpik diplerime bulaşıyor. Çok yumuşak olduğu için heralde. Göz içine sürmektense dudak kenarlarına sürüp dağıtıyorum (kapatıcı sürülür aslında dudak daha belirgin olsun diye ama ben bu kalemi kapatıcı yerine kullanıyorum sırf bitirebileyim diye), dudak rengim koyu olduğu için bazen dudağımın tümüne sürüp parmağımla dağıtıp öyle sürüyorum rujumu (çok iğrenç ama napiyim dudak rengim sıkıntı), bazen de kaş altına uyguluyorum. Biterse Bir daha almam zaten. Siyah olanıysa bende hiç akma bulaşma yapmadı valla gerçi ilginçtir ki en akıyor denen kalem bile benim gözümden akmaz. Evet daha diyeceğim bir şey yok gibi aklıma gelirse eklerim

26 eylül 2014 15:26

5. Benim bayılarak kullandığım biterse ne yapacağımı düşündüğüm nude göz kalemim.Taupe rengi de göz altında buğulu bir etki yaratıyor.Bu kalemleri seviyorum yani.

20 ekim 2014 23:17

6. Nude olanını arayıp da bulamayanların yolları düşerse bağdat caddesi erenköy watsons'da bulabilecekleri kalem. Cumartesi 5-6 tane vardı. Bilmeyenler için ( haftanın 3-4 günü caddede olmama rağmen beni yeni gördüm) şaşkınbakkal'dan erenköy'e giderken divan'ın oldugu sokaktan bir önceki dar sokağın içinde.

27 ekim 2014 19:20

7. siyah olanı gerçekten akma yapıyor.

27 ekim 2014 21:03


8. Sürümü güzel ve rahat, kullanımı harika, kesinlikle akmayan, kesinlikle çıkmayan! göz kalemi. 3 farklı çeşit temizleme solüsyonu denememe, yüzümü defalarca yüz temizleme jeliyle yıkamama ve neredeyse göz kapaklarımı çitilememe rağmen çıkmadı. Tam ''ben çıkması bu kadar külfetli göz kalemleriyle uğraşamam, varsın aksın, kalıcılık da bi yere kadar!'' diye düşünürken krem yapıdaki göz makyaj temizleyicileriyle çok daha rahat çıktığını fark ettim. Yine de, elim artık pek gitmiyor.

31 ekim 2014 17:10

9. An itibariyle brandium avm'de bulabileceginiz kalem. Watsons calisanlari bugun telefonla arayip haber verdiler, o kadar cok kitledim ki kendilerini.

Simdiden gule gule kullanin susluler.

Not: ten renginden bahsediyorum.

29 aralık 2014 16:58 29 aralık 2014 16:58

10. Ten rengi olan akasya watsons ta 20 tane kadar vardı bende bir tane aldım anadolu yakasında oturupta alamayan varsa bi ugrayabilir.

29 aralık 2014 23:42 30 aralık 2014 00:19