yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (39)
    • medya (2)

    39. kim haklı kim haksız olayına girmeyeceğim ama ne yalan söyleyeyim son videosunun kapak fotoğrafına "haddini bilic" yazması beni güldürdü.

    6 nisan 2018 12:38

    38. danla cıkmıs simdi ruj 8 lira ama bir sürü başka maaliyet var diye sayıyor, bana inandırıcı gelmedi. birden altına range cekti ikinci el zaten yaa falan diyo en kötü zaten 200-300dür yani, gucci çantalar alıp umarım sahtesi çıkmaz diye millete laf atmaya başladı. ciddi paralar kazandığı belli neden bunu sürekli kapatmaya çalışıyor anlamadım. sinanı haklı buluyorum tartışmada daha tutarlı geliyor bana en azından

    6 nisan 2018 00:54

    37. Danlanın videosunu akşam evde eşofmanlarıyla otururken izleyip üstünü bile değiştirmeden stüdyoya koşmuş sanırım akwllelf. Kameramanı ne ara aradın ne ara stüdyoya gittin ne ara çektin ne ara editledin de ne ara yükledin şaşırdım. Tabii bekliyordum böyle bir video da bu ne hız? 

    5 nisan 2018 18:03


    36. İlk videosu çok ilgi gördü herkes "woww sinan beee seni yedirmeyiz" moduna gecti derken danla bir video attı, üstünden 24 saat geçti sinan bir video daha attı. Olay artık çocuk oyuncagina dondu, cidden prim yapmak için video attığını düşünüyorum sinanin. Danla'nin bundan sonra bu konuda video atacağını da düşünmüyorum umarım atmaz çünkü artık ikisinin de numarasını bulup konferans yapıp konuşturma raddesine gelicem.

    Ayrıca rujcu ne ya ne kadar egoist bir yaklaşım.

    5 nisan 2018 17:58

    35. İkinci videoyu çekmesine dahi gerek yoktu bence. Çünkü çok samimi olduğu belliydi. Ve evet Sinan iyiler her zaman kazanır. Konuyla ilgili yorum yapmayacağım. Sinan ın anlattıkları çok daha gerçekçi geldi bana. Herkesin kendi fikri. 

    5 nisan 2018 17:54

    34. o ona cevap veriyor bu buna cevap yetiştiriyor ; sskolog bilmem ne analiz videosu derken meraktan birkaç video izledim. artık bir tık daha kazandırmayı düşünmüyorum. allah böyle işsiz projeler nasip etmesin daha da ne diyim. tek isim üzerinden nemalanmaları midemi bulandırıyor. bulmuşlar yolunu valla oooh.

    5 nisan 2018 17:26

    33. Danla ile ilgili yeni videoyu az önce youtube' a koymuş bulunuyor.

    5 nisan 2018 17:18


    32. objektif bi şekilde yorumlayacağım.

    videosunda anlatmış. danladan önce de bi işi bi ismi varmış zaten. sadece danla ile beraber bu isim izleyici tarafından da duyulmuş oldu.

    benim anlamadığım üzerinden bu kadar geçtikten sonra neden şimdi çıktı açıklama yaptı? gerçi ailesinin sağlık problerinden falan bahsetmişti belki ondandır diycem ama konuşması boyunca yan tarafta kendi videolarının dönüp durması? baya unutulup gidiyorum bi çıkayım konuşayım da reklam yapayım demiş gibi geliyor bana.

    edit: buarada çok sıkılıp videoyu yarıda kesmiştim eger neden şimdi açıklama yaptığı ile ilgili daha detaylı bi bilgi verdiyse bilemiycem. ama yanda oynayıp duran reklamlarını pek samimi bulmadım.

    4 nisan 2018 08:34 4 nisan 2018 08:45

    31. konuşma tarzı,duruşu iyi , söyledikleri yalan değil. lakin

    danlayı çok sevdiğim söylenemez de bu adam danlanın videolarından önce tanınıyor muydu? bu kadar merak ediliyor muydu?

    danlanın video içeriklerini kendisi bilmiyor muydu,konsepti hazırlayan kendisi değil mi? yaptığı iş belliyken ekmeğini yiyip şimdi taş atması ne kadar doğru?

    onun bunun arkasından konuştu derken kendisi hiç mi hiç eklemeler yapmadığına emin mi? danla tek başına mı konuştu?

    neden şimdi kanal açtı? şeyma zeynep videosundan sonra gelmesi ne bileyim... bence ikisini kızıştıran patrişko

    4 nisan 2018 02:19

    30. maliyeti 8 lira olanın karı çok derken danlanin ruj maliyet fiyatından mı bahsediyordu deyip kendimi alamıyorum bu konudan

    3 nisan 2018 00:18