yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (6)
    • medya (0)

    1. Malesef bu sıralar yakınca bir arkadaşımın yaptığı şey. Evli bi adamla takılıyo. Adam fix yalanlarla kandırmış kızı. Karımı sevmiyorum, o da beni sevmiyo. Beraber uyumuyoruz. Çocuk yüzünden beraberiz. Seninle kaçıp gitmek istiyorum buralardan........ böyle böye devam ediyo ve bu kıza bunu anlatamıyoruz. Çevresindeki çoğu kişi bunu yüzüne vuruyo fkaat gayet durumdan rahatsız olmayan insanlar da var. Aşırı kırıcı konuşmama rağmen asla ama asla vazgeçmiyorum. Adamın çocuğu var bide. Bana niye dert olduysa.

    Ukte: (yazar: karmacilt)

    14 ekim 2016 04:38

    2. adam karısını aldatır, diğer kadın yuva yıkan olur; adam karısından ayrılır, diğer kadın yuva yıkan olur; adam evli olduğunu söylemez, diğer kadın yuva yıkan olur.

    sürekli kadın üzerinden ilerlediği düşünülen eylem.

    14 ekim 2016 06:57

    3. hayatın otobüste yer verilmesi dışında (gizlinot: ki ona da şanslıysanız rastlarsınız ) hangi alanında avantajlı olan kadın oldu ki bu konuda olsun. yapan kadını temize çekmiyorum elbette. ama erkeğin eleştirilmemesine de şaşırmıyorum artık. hayatın tüm alanlarında torpilli olan ne yazık ki erkekler. bize de otobüs düşmüş işte idare edelim.

    14 ekim 2016 12:32 14 ekim 2016 13:00


    4. yuvayı içindekiler yıkar bence. ki zaten sadece aldatma olayı ile olmuyor yuva yıkmak. sorumsuzluklar, vurdum duymazlıklar, uyumsuzluklar vs. her şey sebep oluyor.

    aldatma ise bu işin en çirkin yüzlerinden biri.ama yine evli tarafındır sorumluluk.sen eğer başta kendine, eşine saygı duyuyorsan (gizlinot: bence en önemlisi saygı ) bunu yapmamalısın. çok aşık olduysan bile ilişkiye başlamadan evliliğini bitirirsin. cinsiyet farketmez evlilik ya da birliktelik iki kişiliktir sorumluluk eşittir. kim ne kadar baştan çıkarmaya çalışırsa çalışsın yordamına göre hareket etmek lazım.

    14 ekim 2016 14:20

    5. yuvayı nasıl ki iki kişi kuruyorsa yine o iki kişi el birliğiyle o yuvayı yıkar arkadaşlar. kimse sizin yuvanızı yıkmaz, siz çuvallarsınız ve o yuvayı yıkarsınız. falanca şuh gülüşlü kadın yıktı yuvamı, falancanın kaynanası oğlunun yuvasını yıktı, patronu olacak o alçak adama gönlü kaydı yıktı yuvamızı, kumar borcu yuvalarını yıktı.. bu böyle gider, sıfatlar farklı, örnekler çok fakat o da ne evlilikler kısa. nedeni, hiç bir zaman hataları kabullenmeyişimiz, hiç bir zaman küçük bir sızıntının bir gün çağlayan olacağını kestiremeyişimiz, her zaman suçluyu karşımızdaki insanda veya kendimizde değil de 3. bir nedende arayışımız. herkesin kötü bizim ise bir melek oluşumuz. suçlama yapacak her daim bir nedenimizin, günahımızı satabileceğimiz her vakit birilerinin peşindeyiz. çünkü toplum olarak böyleyiz. nasıl ki mütemadiyen bizi kıskanan ve bizi yıkmaya çalışan karanlık dış güçler mevcutsa o evliliği yıkan bir dış güçler de her zaman var olacaktır. oysa içeride arasak o karanlığı bazı şeylerde daha kolay aydınlanacaktır, önemli olan o hesaplaşmayı adilce yapabilmekte.

    14 ekim 2016 14:24

    6. Yuva yıkılma olayında yuvası yıkılan kadın suçlanır çünkü kocasına sahip çıkmamıştır, kadınlık yapamamıştır vs. vs. Yuva yıkan kadın da suçlanır çünkü ahlaksızdır , fettandır ...

    Bin Muhteşem Güneş kitabından bir alıntıyla yorumumu kapatıyorum : “Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, bir kadını gösterir. Her zaman. Bunu hiç unutma Meryem…."

    14 ekim 2016 15:41