pinkfreud

girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (34)
  • medya (6)

34. Kendi tipine bakmadan (link: https://imgur.com/a/iQqcx şu tweeti) atıp çok güzel linç yemiş arkadaş. ve bu kendisinin ilk vukuatı da değil . sürekli fırsat bulduğu anda birilerine laf sokma kafasında yazık.

Ayrıca 1-2 yıl önce zaytung için zerre komik bir mecra değil yaa deeyip sonra orada yazarlık yapması ?

şaka gibi.o tipinle alman koca diye ölmeye devam

24 eylül 16:16 - 24 eylül 16:19

33. Az önce kitapyurdundan sorun bende değil sende kitabını sipariş ettim. Arkasında yazan cümle şu sıralarki depresif ruh halime biraz uyduğu için aldım aslında.

"Bir kitap okudum hayatım değişti diyebilmeyi çok isterdim ama bir adam tanıdım ve hayatımın içine etti."

23 ağustos 2016 00:34

32. duygunun yaşadığı malum olay hakkında yazısını okudum.sözlük ortamında olay hakkında düşüncelerimiz hemen hemen aynı zaten ama bu kadının kendine bakmadan youtuberları ezikler gibi konuşması komiğime gitti.yazdığın iki argo cümleden oluşan kitapla kendini yazar mı sandın da o insanlardan üstün görüyorsun kendini?İnsanları yok kilosuymuş,tipiymiş şuymuş buymuş diye eleştirip,kendi yüzünü göstermekten çekinen aciz bir insan.Erkekleri ezikleyen,kızlara kezban diye laf atan biri.

Kendisi zamanında ekşide ''polis copundan tahrik olduğu için eyleme giden solcu kadın'' diye başlık açmış sığ insandır.Birde şu insanlara prim verip kitap falan çıkartmıyorlar mı,yazık.

özetle ''Birinin arkasından konuşunca allah niye bana günah yazıyo? Onları düzgün yapsaymış da konuşmasaydım ben de'' gibi twitler atıp,kendini bir şey sanan,sonsuz ego sahibi ,içi pis insan.

10 temmuz 2016 00:38 - 10 temmuz 2016 00:40

31. Yesinler birbirini ete para vermesinler, silsinler birbirini göze para vermesinler.

Michael Jackson'li gif gibi elimde patlamış mısır keyif ile izliyorum kapışmalarını. Birbirlerinin lacivertleri sonuçta.

7 temmuz 2016 23:35


30. Duygu'yu da günahım kadar sevmem de ben olsam bu ablaya çoktan "dinime küfreden müslüman olsa" diye giydirmiştim. Daha geçtiğimiz yıllarda kendisini yemeğe çıkaran çocuğa hesabı sodexho ile ödedi diye twitterdan giydiren o değilmiş gibi kalkmış bir başkası hakkında yorum yapıyor. Sen bir genci bir iki fav/rt için binler takipcinin huzurunda rencide etmedin mi pelincim? <3

Ayrıca makyaj vloggerlığı > diz üstü edebiyat yazarlığı. Ortada en azından bridgette

Jones'un günlüklerinin kötü çakmalarından daha fazla emek var.

Ay aman hepsi aynı dışkının laciverti işte be, millet bulmuş yolunu senin benim üzerimden çuvalla para kaldırıyor; biz de anca bedavaya entry girelim. Ben de ürün yerleştirme yapcam, makyajtrendi bana da sponsor olsun!

7 temmuz 2016 22:53 - 7 temmuz 2016 22:53

29. fiziğini çirkin dövmeleriyle mahveden kadın.

7 temmuz 2016 22:44

28. keyifle okuduğum blogger -dı.

şimdiye kadar çenesi hakkında söylenenlere kızardım. ama son met gala yazısında demi lavato ve nicki minaj için yazdığı "Bunlar yeni gelin evlerinde kocalarına sunum hazırlayacak vizyonda karılarken, Met Gala'da ne işleri var??? Bütün dünya günlerdir ağızlarına sıçtı zaten, yeterince utanç içindelerdir diye düşünyüorum...." cümleleri kendi adına utanç vericiydi. kendisine yapılan her yorumu hak ediyor gibi.

ne olması gerekirdi? onlar evinde kocalarına sunum hazırlarken, sen mi salınacaktın met gala'da? mesela bu mu daha adil olurdu?

bir de kitap yazmış. umarım kitabında da tiksinmeyi, tiskinmek şeklinde yazmamıştır.

aslında umrumda olmazdı ama her yazısında "onlar yerinde ben olmalıydım" serzenişlerinden sıkıldım. (gizlinot: sanki ona neyse)

7 mayıs 2016 15:46

27. Son yazisinda alti yil once ettigi kufurden dem vurmus ama sadece o degil ki o zamandan bu yana zerre kendini gelistirmedi.

Twitter'daki uslubu, kimseyi begenmemesi, herkese ulan kezo demesi pucca ile beraber yerin altinin altinin edebiyatinda bile yeri olmamasi gereken pacavralarin sahiplerinden biri sadece.

4 mayıs 2016 21:47

26. Normalde her ödül töreni yazısını okurum ama bu son met gala yazısı çok saçmaydı. Tamamen taraflı yazıyo. Jennerları seviyo diye bu kadar da olmaz. Gecenin konusuna aykırı hatta anlamsız şeyler giyenleri özellikle de kendall jenner ı bu kafar beğenip, asıl gecenin konusuna uygun ve belki başka biri taşısaydı yıllarca konuşucağımız zac posen tasarımı claire denis in giydiği karanlıkta parlayan kıyafeti 'ya teknolojiden bunu mu anlıyosunuz' diyerek yazması çok bayağıydı ve belli etmiş oldu kendini bence.

Daha da hiç bi şeyini okuyup vakit kaybetmem

4 mayıs 2016 21:09

25. (no:178739) şu girdiye istinaden; 'mesaj atma imkanınız var diye iyice arkadaş bellediniz' lafı nedir ya? hayır sen kimsin ki arkadaş bellemişmiş. çok pardon ya bundan sonra gitsinler sana mesaj atmak için önce başbakandan izin alsınlar. deliriyorum böyle iki kitap yazınca havalara girenlere. bu ve bunun gibileri bu hale getiren gençlerimiz utansın bişe demiyorum ben artık.

7 mart 2016 18:26