yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (47)
    • medya (8)

    47. yine bana kendimi sorgulatmayı başaran oyundur.

    her simsci gibi, ben de ilk iş koştur koştur gidip hoşlandığım veya sevgilim olan kişileri yapıyorum bu oyunda. sonra, gerçekteki gidişatımıza göre kâh havuzda boğuyorum, kâh kurutma makinesiyle aynı odaya kitleyip yangın çıkartmasını sağlıyor, öyle öldürüyorum, kâh sıkılıp bırakıyorum.

    biriyle de düzgün bir aile hayatım olmadı be. en fazla çocuk yapıp neye benzediğine baktıktan sonra bir kenara attım. hayır, mahalle benim klonlarımdan ötürü saykodelik bi' hâl aldı. yan komşum ben ve eski sevgilim, karşı komşum yine ben ve eski kırığım, şehirde yaşayan yine ben ama bu sefer mavi saçlı halimle tee lisedeki sevgilim falan ahahs. gerçekten muz cumhuriyeti gibi bir şey kurdum kendi çapımda.

    neyse, işte efendim böylece fark ettim ki benim derdim sevmek, sevilmek, bir ilişki yaşamak falan değil. benim derdim, tamamen (gbkz: elde etmek). elde edince hoop, hemen sıkılıveriyorum. aynı evde yaşıyorlarsa, bastırılmış cinsel dürtülerimi ve fantazilerimi (gizlinot: swh) tatmin edene kadar (gbkz: woohoo) yaptırıyor, sonra herkesi işine gücüne yolluyorum. erkek karakterlerin çok stabil bir hayatı olup, kendi kendilerine takılırken; ben yeni uğraşlar ediniyor, büyücülüğe, insansı robot yapmaya, sulani'yi kurtarmaya ya da bestseller kitap yazmaya falan kasıyorum. aha bu ben, vallahi de billahi de ben. aşk işini başardım mı? tamam, hemen yeni hedeflere geçmeli ve çişimde yüzene kadar çok çalışıp sürekli hastalıklar geçirmeliyim.

    erkeklere cinsel obje olarak bakıyorum sanırım. hatta cinseli geçtim, direkt obje olarak bakıyorum galiba (bkz: sims oynarken kendin hakkında kocaman genellemelere varmak).

    vallahi bana yüz vermeyen herkesi haklı bulmaya başladım. galiba benden olmamış, ben ham kalmışım biraz.

    birisi üstüme sevme sanatı atsın, novlur. yoksa mahalledeki tüm kopya simlerimi tek tek havuzda boğacağım (gizlinot: swh).

    25 mart 21:40 25 mart 21:42

    46. En son sıkılıp tekrar sims 3 yüklemiştim ancak onda da eşyalar çok demode gelmişti. Bu ay playstation plus ücretsiz verince yine düştüm saatlerce ev dekore ediyorum. En büyük şikayetim gerçekçi olacak diye simlerin sürekli acıkması, tuvalete gitmesi, uykusunun gelmesi... bir yemek yapıyor 1 saat sürüyor ya sabır ne ara işe gideceğiz, kitap okuyacağız, gezeceğiz ve bebek bakacağız çok sıkılıyorum. Bir de tabii ek paketler olmadan da keyfi çıkmıyor çünkü mesela simimle işe gidemiyorum. Pcde oynarken tüm ek paketlerle oynuyordum şu an biraz yavan geliyor. Ancak çok tatlı bir sürprizle karşılaştım görsellere ekliyorum.

    ilgili medya:
    1
    17 şubat 11:31

    45. Tiny living eşya paketini Beğenmedim. Daha dekoratif ve daha çeşitli eşya olabilirdi. Eşya paketleri çok pahalı olmasına rağmen çoğunlukla çok az içerik oluyor. Ayrıca arabalar, açık dünya gibi özellikler beklenirken yok university, yok tiny living vb. En ufak hamlede yükleme ekranında bekletiyor oyun. Bu çok itici.

    26 ocak 21:45


    44. İlk kez yaşadığımda bug'tır diye umursamadığım ikinciye onca çabayla üç çocuklu (ikizlerim yeni doğmuştu) ailemin başına gelince günlerdir tribe girdim, oynamıyorum. Sorunumuz ailede iki kişiyi, büyük ihtimal bunlar üniversitede tanışan gençlerim oluyor, evlendirdikten sonra başlıyor. İkisi de diplomalarını almış tam işe başlıyorlar, bir iki gün geçiyor, tak, oyun beni atıyor. Bir uyarı mesajı; bilmem kaç numaralı hata, oyunu yeniden başlatın belki düzelir. Başlatıyorum, manage worlds menüsünden aileme insan ekliyorum, belki sorunu sonra çözerim amacıyla evliliklerini bitiriyorum, testingcheats hileleri, comand center bi çare. Blgolardan çok araştırdım maalesef discover university'de birçok kişinin başına gelmiş. Var mı yaşayan, halledebilmiş olan?

    2 ocak 21:58

    43. discover university ek paketi, okulunu (gbkz: çok) sene uzatmış olan bendenizi ziyadesiyle üzmüş oyundur.

    gerçek hayatta yapamadığım ne varsa acımasız bir şekilde simime yaptırıyorum. bir kere, okullarda (gbkz: distinguished degree) okumak için aç bilaç parasız halimle bir dolu skill kasıyorum. Bölümle alakalı dersleri en az 6 seviyesine getirip başvuru yolluyorum. başvuru gelene kadar üniversitede yardımcı olsun diye (gbkz: research and debate) skillini de en az 4'lüyorum. Böylece daha hızlı ödev yapıyorlar. tabi bu noktaya kadar simimiz (gbkz: fun)sızlıktan ağlamaya, asosyallikten kendini kemirmeye falan başlamış oluyor.

    sonra her dönem 4er tane must ders alıp, 3 dönemde okulu A+ ile bitiriyorum. dönem başlamadan tüm ödevler yapılıyor. dönemin ilk günü makaleyi yazdırıyorum. ilk gün gittiği derslerin yeni ödevlerini yaptırıyorum. genelde her derse 2şer kez gidiliyor ve sonra finaller geliyor. boş günlerde makaleyi düzenleyip yolluyor. sunumu yapıyor ve düzenliyor. ders günlerinden birinde açken gidip sunum yaptırıyorum falan. böylelikle 1 dönemi A+ ile tamamlıyoruz.

    bu arada, yukarıdaki girdimde bahsettiğim custom (gbkz: trait)lerden var bende. orada genellikle (gbkz: hestia) seçili oluyor. dönem boyunca sosyali düşer ağlar, uzun süre ateşten, (gbkz: cozy) yaşamdan uzak olur, kahveye ve uykusuzluğa abanır, 3 gün zırıl zırıl ağlar. eve geldiğinde ev gibi hissettirmiyormuş da bilmemne... hoop yine ağlar. benim simlerim zırlaya zırlaya o ödevleri projeleri yapıyor her seferinde ya. yav bu akşam projeyi bitirmen sonra ödev yapman lazım. e neymiş, neden kış festivalini kutlamamışmışız... e vaktin yok? hadiii şimdi gider 3 gün buna üzülür.

    yalnız bu aynı ben bu arada. bu çabanın ve zırlayarak ders çalışmanın karşılığında a+'la mezun olmak bir kenara, dd ile zaaar zor geçebiliyorum. bu açıdan oyundaki özellikle mühendislik eğitimini hiç gerçekçi bulmadım (gizlinot: swh). salonda işerken ders yapıp sonra c- alması lazımdı.

    yalnız final öncesi midesinin bulanması ve kramp girmesi çok güzel bir detay olmuş. duşa girince azalıyor. bu bilgiyi kendi hayatımda da kullanmaya karar verdim. (bkz: sims'ten hayat dersi almak)

    peki bunca çileye değiyor mu? bazı kariyerler için evet ama bazıları için hayır. mesela psikoloji okumak var ama meslek olarak psikoloji yok. neden üniversitede biyoloji var da tıp yok? halbuki çok güzel olurdu.

    ayrıca akademik kariyerle obsesif ilişki kurmuş bir psikopat olarak, oyuna çift anadal ve yandal özellikleri de istiyorum.

    yalnız üniversite okuyup alakalı bir işe girmek çok güzel. 21 sims günü öncesinde çişinizde boğulurken, bir anda günde 2bin simeleon mayışla işe başlıyorsunuz. orta sınıfın bu ıslak rüyasını sims'e taşıdıkları için ea'ya sonsuz teşekkürler.

    ayrıca öğrenci kulübü işini de hiç denemedim. gerçek hayatta da sevmem zaten. eve hoşgeldine gelmiş random komşularla woohoo yapıp evlenmek varken, aaaa, hiç gerek yok.

    en son mezun olunca okuduğu bölümü beğenmeyip 2. üniversiteye yazdırmaya yeltendim ki ellerim titreye titreye bıraktım oyunu. offf bu oyun akademik aşağılık kompleksime hiç ama hiç iyi gelmedi. sanatoryumdan selamlar.

    şimdi ise (gbkz: celebrity) işine sardım. isveç kraliyet ailesini yaptım. hepsi global süperstar seviyesinde ünlüler. 2 tane kızı var kraliçenin. asil, incecik, albino gibi bembeyaz bir kraliçemiz var. bunlara camdan kule inşa edip, evde sürekli high-class etkinlikler düzenlemeyi planlıyorum. bir de belki prenseslere yavşayanları atmak için zindan yaparım. eve en az 3 uşak, 2 günlük hizmetçi ve 15 paparazzi lazım. tabi bunları yapmak için önce benim kendi çişimde boğulurken proje yapmam gerekiyor. sonra sıra bunlara gelecek.

    ayrıca, (gbkz: şokopop)'un yılbaşı videosunu izlerken aklıma geldi. kraliyet ailesine komşu olarak (gbkz: uzanlar ailesi)ni yapmaya karar verdim haha. verdikleri aile yemeklerine (gbkz: shakira)'yı çağırırlar artık.

    işte böyle insanı kötü kötü eden bir oyundur sims.

    1 ocak 20:15

    42. zamanında paraya kıyıp ciddi yüksek bir fiyata aldığım ve ertesi hafta originste bedava olarak görmüş olduğum, sims 3'ün yanında hayal kırıklığı olan oyundur.yapabileceğiniz her şey için bir paket satın almanız gerekiyor, paketsiz oynayınca da oyunun tadı yok zaten. en azından psikopatlık yapayım, parti verip gelenleri havuza atıp merdiveni kaldırayım ya da odaya kitleyeyim falan dedim ama onda da ölmüyorlar, haliyle sıkıntıdan patlıyorsunuz. oynamayı düşünenlere oyun içerisindeki çeşitlilik ve yaratıcılığı kullanabilme açısından kesinlikle 3'ü öneriyorum

    30 ekim 2019 01:31

    41. Hemen hemen tüm sims severler gibi sims 1’ den beri hiçbir eklenti paketini kaçırmadan oynarım the sims’ i ve sanırım 40’lı yaşlarıma kadar da devam edecek bu. Lakin en sevmediğim sürümü bu oldu. O kadar çok eksik var ki ek paketlerle getireceğiz diye neredeyse sims 1’ e çevirmişler gibi oyunu. Bir kere en dezavantajlı yanı bana kalırsa arabayla her yere gidememek, bekleme ekranı geliyor yani. Sevdiğim sadece birkaç özelliği oldu, elinde tabakla havuz kenarında oturup yemek yiyebilmek tarzı 2 olayı aynı anda yapabilmek ve arkadaş grubunu belirleyip grupta yasak olanları, bir araya gelince yapılabilecekleri seçmek bunlardan ikisi. Onun dışında beni asla tatmin etmedi ve sims 3’ e geri döndüm. 

    25 ağustos 2019 15:19


    40. selam süslülerim.

    bu konuda söyleyeceğim bazı şeyler var çünkü gerçekten sinirleniyorum. bu arada buraya yazıyorum ama tabiki sabah akşam sims oynamıyorum ancak her sene boş kaldığım birkaç günümü simse ayırır ve hipnotize olmuş şekilde oynarım. bu 6 yaşımdan beri böyle. sonuç olarak sims 1, 2, 3, 4 hepsine hakimim diyebilirim.

    sims 4'te 2'de ve 3'te verilen hakların geri alınmasını anlayamıyorum. mesela anılar! niye simimin anıları yok! sanki çizgi film oynuyormuşum gibi bir hava. biri aldatıyor 3 gün ağlıyor sonra hop her şeyi unuttu. karı-kocalar asla boşanmıyor mesela bu yüzden. sonra sims mahallesi. yandaki komşuya bile yüklenme sayfasıyla gidilebiyor. olacak iş mi ya? zaten küçücük mahalle yapmışlar içinde neredeyse hiçbir şey yok. arabalar desen yok. mevsimler diye oyun paketi yapmışlar ne güneşlenme seçeneği ne güneşten teninin yanması seçeneği var, pardon? bunların hepsi eski oyunlarda vardı bilenler bilir, oyunun kalitesini, gerçekliğini arttıran güzel detaylar. eşyalara istediğimiz renkleri atayamıyoruz bile, önceden hazırlanıp konulmuş oraya.

    ve daha bir sürü şey oynadıkça, olmadığını farkettikçe sinirlendiğim ve beni oyundan soğutan detaylar. sayın ea; zaten ucuz bir oyun değil, öncesinde yaptığınız şeyleri bu oyuna neden ekleyemiyorsunuz? işinize gelmiyor olabilir anladım ama elinizde nasıl bir potansiyel var farkında mısınız? her detayı eklenti paketlerine eklediğiniz için yakında sims 5 çıkarsa tuvalete gitme eklenti paketi gelirse şaşırmayacağım.

    dip not: arkadaşlar söylediğim özellikler sims 4'te belki eklenti paketlerinde vardır. ancak sims 2 ve sims 3'te neredeyse bütün eklenti paketlerini alan ben bu sefer sims 4'te sadece 3 4 tane aldım çünkü tüm hevesim kaçtı.

    evet bu kadar yazı yazacak kadar dolmuşum. ama süslüler sizin dışınızda kimseyle bu konuyu tartışamamıştım o yüzden bu başlığı görünce çok mutlu oldum. teşekkürler.

    25 ağustos 2019 14:40 25 ağustos 2019 14:42

    39. Island living paketini almak icin sabirsizlaniyorum.(evet hala alamadim.)

    Ayrica ogretmen, avukat gibi isler de gelse de oynasak hani sayin yapimcilar.

    En son guncellemeyle gelen story modu da guzelmis. Begendim.

    25 ağustos 2019 09:38

    38. Meraklısına hikayemi yazayım. Newcrest komple boş bi şehir bilen bilir. Simste inşaat sevdamı değerlendirip kendi mahallemi kurmaya karar verdim kurdum. En güzel tasarladığım dişi simle oynuyordum. Ama nasıl güzel. Bütün skilleri de fulledim. Bi restoran açtım baya güzel çalışıyor, 5 tane personeli var falan 4 yıldıza çıktı. Resimler sonatlar derken para da kastım epey. Oyunu Akışına bıraktım sonra. Yakışıklı bi sime taktı kafayı ama olmadı bi türlü. Onunla uğraşırken gitti mahallenin ezik simiyle çıkmaya başladılar. O ezik sim bizimkine yazıyordu, ben de boş durmasın eğlence olsun diye “çıktırdım” xd. İlerleyen zamanda kızıma yamuklar yaptı (aldattı falan) Neyse bu kızcağızım 3 kere öldü (öldüğü yerde oyunu kaydetmediğim için kurtardım ) birinde hava çok sıcakmış üstüne ince şeyler giymedi diye sıcaktan öldü. İkincisi trajik. Bu dalga geçtiğim oğlanla daha çok dalga geçeyim dedim. Yaptıklarına da kızgındım. Arkadaşlık ve aşk barları da ful. Neyse romance festivale davet etti bizim kızı gittik. Orda herkesin içinde evlenme teklif ettirdim. Maksadım nişanlanmak ama bi türlü evlenmemek, herifi gıcık etmek. Herif gitti herkesin içinde teklifi reddetti. Benim kızcağızın utanç puanı 5 oldu. Gitti bi yere oturdu ama çok geçmeden mortified oldu. Yani utançtan öldü :/ üzüldüm bu duruma ve intikam planları yaptım. Oyunu kaydetmeyip festivale gitmeden hemen öncesinden devam ettim. Evlenmeden bebek yaptırdım ki bu kız çok ölüm tehlikesi geçiriyor, ölünce oyun bitiyor. En azından varisi olsun dedim neyse bi kızları oldu. O sırada restorana yeni bi garson almıştık epey yakışıklı. Bizimki onu tavladı, woohoolar falan sonra onunla nişanlandı. Aynı eve taşındılar ama diğer herifin haberi yok. Bodrumda bi zindan hazırladım, o herifi Zindana kapattım. Kötü olmuş yemekleri veriyorum ona şimdi. Hatta yeni yakışıklı nişanlı götürüyor atıyor önüne. Bi tane tahta bank koydum ona yatıyor falan. Sen nasıl benim güzelim simimi utançtan öldürürsün? Öyle sürün şimdi :d bi deri bi kemik zayıfla bütün kasların da erisin öyle salıcam seni :d Edit: 3. Ölüşünü yazmamışım. Bu sefer de soğuktan dondu. Ama çocuğu gelip grim reapere yalvardı annemi öldürme diye ve böylece ölümden evladı sayesinde döndü :d

    25 ağustos 2019 00:41 25 ağustos 2019 01:05