yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (175)
    • medya (27)

    175. eskiden severdim ne yalan soyliyim. dedikoduları hoşuma giderdi. sürekli kendini cekmeye kedini ve markasını ovmeye başladı. ki ben mag sayfasını takip ediyorum. sallamaları bile yapay artık

    15 ağustos 01:49

    174. Önüne gelene bok atar, insanları olur olmadık şeylerle aşağılar(gizlinot: Özellikle kadınları) ama bi ünlü kendi markasından crop top vs. bi şey giyse hemen go girllll.

    Bugün de storysinde Dua lipa'nın chanel kolyeli fotoğrafını paylaşıp altına "kolyenin markası ne tam anlaşılmıyor da" yazmış. Hepimiz biliyoruz ki o kolye sende olsa ağzına alıp öyle gezersin.

    Tanım: ikiyüzlü itici şey.(gizlinot: Evet şey.)

    14 ağustos 20:21

    173. Peki kendisinin üst bacağına dövme olarak kısmet yazdırması? Kendi kendinin parodisi gibi resmen.

    8 ağustos 16:19

    172. kendisini kitaplarını çıkmadan önce twitterdan biliyorum. sürekli ona buna çirkin der aşağılardı milleti. yine bu zamanlar yaptığı gibi yüzünü göstermeden fotoğraflar çekerdi, vücudu güzel olduğu ve herkesi çirkinlikle aşağıladığı için yüzününde güzel olduğunu düşünürdük. tamam illa yüzü güzel diye başkalarını çirkin deyip aşağılamamalı ama bu özgüvenli bir şekilde hergün milleti aşağılayan insandan inanılmaz bir güzellik bekledi herkes. ilk ifşa olduğu zamanı hatırlıyorum, yemediği hakaret kalmamıştı. herkes şok olmuştu, bende dahil. hatta o sıralar ebru vatansever adlı twitterdaki biriyle yakın arkadaşlardı, ne olduysa araları bozuldu bunların. sonra bunun kitabını eleştiren birine durduk yere saldırmıştı mesajlarda hatta ifşasıda var belki bilen bilir durumu. hepimiz üstüste şok olmuştuk. beni fotoğraflardan sonra bir videosu şoke etkisi yaratmıştı maşallah hep şok etmiş bu beni lsjskslsl neyse yine bilen bilir, videoyu bulamadım kaldırtmış herhalde bulursam eklerim, bir emeklilik sigortasının hazırladığı bir youtube videosuydu, o zamanlar twitterdan bi kaç kişiyle böyle video çekmişlerdi bu kızlada çektiler bir iki dakikalık videoydu sorular soruyordu. o videoda yüzü hareketleri gülüşü falan dumur etmişti yine herkesi, çok dalga geçildi. bence bu kız kimseyi aşağılamasaydı bu kadar dalga geçilmeyecek hatta çoğu insandan destek bile görecekti. eski yüzüyle şimdiki yüzünü karşılaştırınca dağlar kadar fark var. daha çok şey demek istiyorum da neyse şimdilik bu kadar.

    1 ağustos 12:18

    171. İçi de, dışı da çirkin olan bir gazeteci(?)

    Şöyle ki insanlar son 6-7 aydır bu kadının gerçek çirkef yüzünü fark etmeye başladı ama aslında hep böyleydi. Takipçisi arttıkça tabi bu fos özgüven de yükseldi ama özünde hep bu çirkeflik vardı. Herkesin en ufak kusurunu paragraflarca eleştirir ama birisi kendisi hakkında eleştiri yapsa anında engeller. Yüzünü göstermemek için elli farklı poza girer...

    1 ağustos 10:25 1 ağustos 10:50

    170. blogu varken takip ediyodum ve gayet güzeldi o zamanlar. simdi sadece takipçileriyle birbirlerine yağ çekiyolar.

    31 temmuz 10:22

    169. kocalarımızın mesaj kutusunda kendisinden gece gündüz cevap beklediğini iddia eden mizahı da, içi de, dışı da yüzü kadar çirkin bir ablamız. herhangi birinin kocasının dünyadaki tek kadın da olsan sana yürüyeceğini sanmıyorum ya.

    31 temmuz 00:18

    168. Winnie'nin giydiği kıyafeti çok sevdiği başka modeller giyse yanık der yılan akademisi der yere göğe sığdıramaz övgülerden ama söz konusu kendisi ile barışık biri olunca yerin dibine sokmaca. Neden? Çünkü kendisi ile barışık değil ve öyle olmayı becerebilen herkesten nefret ediyor.

    30 temmuz 23:59

    167. Kraliyet ailesinden yürüyen bir blogger ablamız. Aynı zamanda öyle aklınızda uyandırdığı gibi güzel falan değildir. Bildiğin çirkin ve ukala bir abla. 

    30 temmuz 23:57

    166. valla iyice dibe vurdu batışını da göreceğiz gibi duruyor, bunu ve burak altındağ'ı günlük cringe dozumu alabilmek adına takip ediyorum sadece.

    30 temmuz 23:55 31 temmuz 00:25