sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (20)
  • medya (3)

1. rivayet odur ki estetik cerrahının masasına (gbkz: liv tyler)'in fotoğraflarını koyarak "beni buna benzet" demiş manken.

13 ocak 2014 03:06

2. podyumda yürürken oldukça karizmatik oluyor. fotomodellik yaparken de öyle. bu kadında doğuştan modellik yeteneği var.

7 ağustos 2014 00:47

3. estetikli güzeldir.. ve bu, güzel olmadığı anlamına gelmez. öyle veya böyle bu kadın sonuçta ömrünün sonuna kadar bu yüze sahip olacak (lens gibi bugün var yarın yok gibi bi geçicilik söz konusu değil). yani çakma, sahte gibi şeyler söylemek bana açıkçası saçma geliyor. 'estetikli güzeller' aslında güzel değildir diye bir şey yoktur. baktığımda gözüme güzel geliyorsa tamamdır, estetiğiyle vs. ilgilemem. velhasılı kelam deniz akkaya güzel kadındır. bi bitmedi şu estetik muhabbeti..

7 ağustos 2014 09:52


4. en son yaptığı münasebetsizlik beni öyle derinden sinirlendirdi ki diyecek laf bulamıyorum süslüler alın siz söyleyin. (link: http://www.hurriyet.com.tr/deniz-akkaya-40010226 olay fotoğraf)

5 kasım 2015 23:47

5. Kalbine de estetik yaptırıp güzelleştirebilse keşke diye düşündüğüm eski manken. (gizlinot: seni sevmedim süt oğlan) (gizlinot: babanı da sevmezdim)

6 kasım 2015 00:12

6. özgüvensiz estetik güzeli. bahsi geçen kadının güzellik iddiası yokken durduk yere kadını "bana şaşı diyen de bir boka benzese" tarzı bir yaklaşımla ifşa etmesi çirkin ötesidir. o kadının yerinde olsam hiç durmam dava açarım. sen kimsin ya?

6 kasım 2015 00:25

7. Gorup gorebileceğim en terbiyesiz harekete imza atmış.. Öz güvensiz estetik mucizesi. İnstagram hesabındaki tüm fotolari aynı açıdan çekip yüklüyor. Sanırım kendini birtek kamerayı yukarı kaldırıp gözlerini ayrip dudaklarını da ördek dudağı yapip bir milyon filtre uyguladıktan sonra güzel hissedebiliyor. Yazık

6 kasım 2015 07:42


8. Birini ifşa etmeye çabalaması çok adice bir hareket. Milyonların tanıdığı bir mankensin illa hakkında yorumlar olacak ve illa birileri kötüleyecek. Bu da ünlü olmanın sınavı. Yaptığı hırs ve özgüven eksikliğinden kaynaklı bence ve gerçekten akıllı bir insan bu hareketi yapmazdı. Kendisi güzel bir kadın hatta tescilli güzel keşke daha dik duruşlu bir birey olsaydı.

6 kasım 2015 09:03

9. Ben bu kadini hic sevmem. Takipte etmiyorum. Sosyal medyada yaptigi harekete yukarida bulunan yorumlar kadar kizamadim. Bazen illallah diyor insan. Birak ifsa etmeyi tekme tokat giresi geliyor insanin bazi yorumlara. Bir umut belki bu tarz yorum yazmakta israr edenler iki kere dusunur. Ya hatta bi kere dusunse de yeter.

6 kasım 2015 09:08

10. negatif eleştiri almak, hakaretvari ya da hakaret içeren yorumlara maruz kalmak hoş değil; ancak parasını güzelliğiyle kazanmayı tercih eden birine "sen eskiden çok güzeldin" demek hakaret değil. Nasıl futbolcular için "artık yaşlandı eskisi gibi koşamıyor" deniliyorsa, yazarlar, yönetmenler için "son kitabında/filminde eski başarısından eser yok, yaratıcılığı azalmaya başladı" gibi eleştiriler getirilebiliyorsa kendini güzelliğiyle tanımlayan, bunun üzerinden adını duyuran birine "eskiden daha güzeldi" denilebilir/denilebilmeli. Tabii ki bunun kişilik zedeleyici, özgüven azaltıcı bir şey; bu yüzden Tedtalks'ta Cameron Russell (victoria's secret modeli) dünyada dış görünüşü konusunda en hassas kadınlar modellerdir diyor. (link: https://www.ted.com/talks/cameron_russell_looks_aren_t_everything_believe_me_i_m_a_model?language=tr cameron russell konuşması)

öte yandan, bir insana şaşı demek ya da bedensel kusurlarıyla dalga geçmek kabul edilebilir bir hareket değil. Deniz Akkaya'nın buna tepki vermesi gayet normal; ancak tepki şekli yanlış. İfşa etmek çok ağır bir hareket. Kamuoyunda geçersiz bir davranış.

İddia ediyorum: Deniz Akkaya takipçisini çirkin diye ifşa etmektense onun profiline "n'apalım be tatlım benim kaşım gözüm de seninki kadar düzgün değil" gibi bir cevap yazsaydı şu anda Deniz Akkaya'nın Efsane Ayarı gibi başlıklar açılacak, takipçi tipine bakmadan (!) yaptığı yorum için sosyal medyada alaşağı edilecekti. Deniz Akkaya omuzlara alıncaktı falan filan...

6 kasım 2015 09:37