sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (3)
  • medya (0)

1. bizim evin önünden kamyonu, içinden poşeti eksik olmayan firma.annem çayı buradan alma imkanı olsa onu da alır.

küçük bir şehirde yaşıyorum ve çok kalem malı bir arada bulmak zor. evkur da burada çok rağbet gören bir yer haliyle. ilk girdide belirtildiği gibi taksit imkanı çekiyor müşteriyi.

yalnız ne alırsanız alın eve geliyor. alınca size verilmiyor direk. 3-4 gün sonra eve yollanıyor. kardeşim bi maşa aldım saçımı kıvıracağım versene... ama yok. (gizlinot: en azından buradaki mağazada böyle )

25 ocak 2016 03:12

2. burası hakkında düşüncelerimi şöyle dile getireyim. diyelim ki saç kurutma makinem bozuldu, kredi kartım da yok ve evkur'dan başka yerden alamıyorum. saçlarımı kalorifer peteğine yatırırım yine de o makineyi evkur'dan almam.

en son geçen gün şarjlı el süpürgesi bakıyorduk, piyasadaki ortalama fiyat, her yerde aynı, evkur'da ise 90 tl daha fazla. ulan zaten süpürge kaç para ki 90 tl ekstra kar koyuyorsun ayı.

tanım: insanları aptal yerine koymaya bayılan mağaza.

25 ocak 2016 18:03

3. kaynanamın alışveriş yapmadan duramadığı mağaza zinciri. neymiş senetle ödeme imkanı.

bir buradan 1245641 ay taksitle eşya almaya, bir de gsm bayilerinden faturaya yansıtmalı, ederinin 2 katını ödediğin (gizlinot: ama taksitle olduğu için batmayan) telefon satın alınmasına aşırı karşıyım. kazık yemeye tahammül yok kesinlikle. belki de salak yerine koyuyolar milleti onu kaldıramıyorumdur. bilemedim.

eylülde evlendim. eşyalarımı ider mobilyadan almaya karar verdim. deneyimli tanıdıklarım sağolsunlar. ider hem uygun geldi hem de mobilyaları dayanıklı.

kayınbabama kalsa 300-400 tl'ye köşe takımları varmış neden o kadar para veriyormuşuz. (gizlinot: veriyoruz demiyor)

kaynanam da tutturmuş kızlarına yatak odalarını evkurdan almışlar tek yere borcumuz olsun mükemmel takımlar var falan. iyi dedim gönlünüz olsun gidelim. cidden beğendiğim takım olsa alacaktım. o kafayla gittim insanlar zor durumda kalmasınlar alt tarafı eşya dedim.

ben hayatımda bu kadar kalitesiz, bu kadar saçma tasarımlarda mobilyalar görmedim. hadi tasarımı geçtim sadesini alırsın en kötü. zevk meselesi neticede ama o kalitesizliğe tahammül edemedim. hiç birini beğenmedim ve ider'den istediğim şeyleri aldırdım. çok memnunum. hem tasarımı zevkime uygun hem kaliteli hem de kalitesine göre uygun fiyatlı.

benim aldığım yatak odası taş gibiyken görümcemin evkurdan aldığı sürgülü dolabın kapısı kapanmıyor. aralarında 1 ay var.

kısacası kalitelerine bakmadan insanları senet vaadiyle kazıklayan mağazalar zinciri.

16 ocak 2017 12:27