yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (50)
    • medya (23)

    1. tam adı jelena noura hadid olan 1995 doğumlu amerikalı model. babası filistinli annesi hollandalıymış. yaşından büyük gösterse de fiziğini ve yüzünü ben beğeniyorum. tipik kaliforniyalı kızlara benzemiyor, farklı bir çekiciliği olduğu ortada.

    son zamanların en çok konuşulan mankenlerinden biri ve muhtemelen olmaya da devam edecek zira kendisi victoria's secret'ın yeni meleği.

    3 kasım 2015 22:05 3 kasım 2015 22:08

    2. sözlükteki görselinden yola çıkarak vücut tipini kendime çok benzettiğim model.(gizlinot: ince alt bacaklara kontrast kalın üst bacaklar ve ince bel) benimki onunkinin yağlısı tabi :)

    3 kasım 2015 22:53 4 kasım 2015 08:46

    3. eblek deniyormuş sürekli ama bence o bakış ona yakışıyor ya. fena değil yüzü, sadece alnı çok dar. ama esas falsosuna gelirsek o da bacakları kesinlikle. kate upton'la birlikte en çirkin bacaklara sahip model bence.

    12 kasım 2015 21:55


    4. şu jenner'lar, kardashian'lar ve squadı yani takım denilen gigi hadid vs kızların "ben dünyanın en güzel karısıyam" triplerini anlayan varsa lütfen yeşillendirsin.

    20 yaşında 30 görünmenin coolluğunu bir ben anlayamadım galiba :) azcık doğal güzel olun da şaşıralım

    13 kasım 2015 10:15

    5. sana laflar hazırladım gigi... izninizle başlıyorum (gizlinot: swh)

    öncelikle modellik kariyeri torpilli, annesi de moda dünyasında tanınan biri zaten. bu kadar popüler olması kendall vs gibilerle kanka olmasından. tamam güzel kız, moda çekimlerine yakışan bi yüzü var ama podyumda berbat. zaten vs meleği olması konusuna girmiyorum valla sinirim bozuluyo he.

    özetle bileğinin hakkıyla biyere gelmeye çalışan modellerin hakkını yediğini düşünüyorum.

    31 aralık 2015 00:38

    6. aşırı dar alnı,vücudundaki benleri, çarpık bacakları, mimiksiz bir surati olduğu için güzel olmayan model. vs meleği olmasına çok şaşırdım. ancak seksi mi seksi. dişi bir havası var mı var. ama model havası yok.

    6 ocak 2016 22:07 6 ocak 2016 22:08

    7. Ay herkes saydırmış kıza yok şurası şöyle burası böyle diye. Doğuştan gelen özellikler olduğu için o kadar eleştiremeyeceğim. Kadın halimle baktıkça bakasım geliyor bence yüzü çok güzel, değişik bir çekiciliği var.

    Şu sıralar zayn malik ile beraber olan model.

    2 şubat 2016 19:34


    8. Bacakları bence hiç de çirkin olmayan, makyajı genelde nude tonlarda noliner, fresh ve bol maskaralı tercih eden, size bakışına eblek demişsiniz ama bildiğin seksilik akan, şu an Zayn Malik ile birlikte olan bence çok güzel model. Bence model havası da var dişiliği de var. Model vücudu deyince aklımıza tek tip bir vücut gelmesinden hoşlanmıyorum, ben bu kızı çok beğeniyorum.

    Not : Ayrıca (link: https://www.google.com.tr/search?q=met+ball+gigi+zayn&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwivpojunM7MAhWHaxQKHWzYBOAQ_AUIBygB&biw=1242&bih=585#imgrc=NB5tfpcMQVCOPM%3A met gala) 2016'daki futuristik yorumlarına bayıldım.

    10 mayıs 2016 03:15

    9. farklı güzelliği olan kadınlardan. adriana lima gibi değil mesela. bu çok ifade edebildiğim bir şey değil ama açıklamaya çalışayım azıcık.

    ben dümdüz güzel kadın sevmiyorum. adriana lima, angelina jolie... evet tamam tabi ki bakınca "taş ulan kadın" diyorum, kastettiğim bu değil. ama bir şey eksik gibi... sanki herkesin onları beğenmesi mi yaratıyor bu algıyı, yoksa başka bir şey mi nedir bilmiyorum ama hani bir o son dokunuş, (gizlinot: makyajdaki aydınlatıcı gibi) ruh, karakteristik bir şeyler... bir şeyler eksik işte...

    ama bu kadın öyle değil... çok güzel. ama bahsettiğim gibi değil. kate moss gibi. cara delevingne gibi. kimse çirkin demez. ama herkes de adriana dedin mi cozutan tipler gibi ayılıp bayılmaz. mesela adriana'ya bin basar. adriana'ya takık olduğumdan değil de durumu, en iyi onun güzelliği ifade ediyor. bence siz beni anlıyorsunuz ama bu sizin maharetiniz.

    bence ben anlatamadım.

    17 eylül 2016 17:22

    10. son zamanlarda inanılmaz popüler olan model. herkes taylor veya kendall ile kanka olmasa bu kadar popüler olmazdı, sıradan diyor gördüğüm kadarıyla ama bence yine de popüler olurdu çünkü çok havalı. yani saçları, kaşları, giyim tarzı vs çok yakışıyor kendisine.

    17 eylül 2016 20:34