sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
3.8
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (96)
  • oylar (17)
  • medya (1)

1. yeşil bir maske bu ama tamamen kil değil içinde sanki yosun da var ve kıvamı kilden daha sıvı gibi.. bekledikçe kil maskesi gibi kuruyup geriliyor ve ılık suyla çıkarılabiliyor..

henüz bir kere denedim, kullandıkça etkisini editlerim..

cildim karma yağlı sivilceye yatkın bu arada..

ukte: (yazar: dahasi)

29 şubat 2016 17:14

2. Ilk izlenim olarak begendim. Hassas nemsiz karma ciltliyim (cok acayip bi cildim var. Evet) biraz yakti ama gercekten siyah mokta olan kisimlarda temizlenme gordum ilk kullanimda.

5 mart 2016 00:10

3. her ne kadar burada patlamamış olsa da blog aleminde sıklıkla karşılaştığımdan çok merak ediyordum. benim zaman zaman tabiri caizse kanalizasyon çukuruna dönüşen gözeneklerimi daha ilk seferde bile fazlasıyla temizledi. ilk sürdüğünüzde hafif bir yanma hissediyorsunuz sonra hemen o his geçiyor ve kurumaya başlıyor. zaten kurudukça bütün gözeneklerinizi görüyorsunuz. siyah noktalar falan her şey ortada yani. temizledikten sonra ise siyah noktaların yeterince arındırılmış olduğunu görüyorsunuz.

içeriği çok temiz değil ama haftada bir maske olarak ideal. bir aksilik olmazsa favorilerimden olacak kendisi.

5 mart 2016 20:23

4. önerdiğim maskedir. sürdükten kısa süre sonra kuruyor ve siyah noktaya dair ne varsa maskenin üstünden benek benek görebiliyorsunuz. çıkarırken pürüzlü yapısıyla aynı zamanda peeling yapıyor.

6 mart 2016 17:44

3

5. Çok sevdiğim bi ürün oldu kendisi. Gratis çalışanının bana ısrarla böyle bir ürün olmadığını iddaa etmesine rağmen başka bir şubeden bulabildiğim ve iyi ki tanışmışım dediğim maske. Biraz yosunumsu biraz çamurumsu bi havası var. Kokusu beni rahatsız etmedi aksine sevdim. Çabuk kuruması da ayrıca hoşuma giden bir özelliği oldu. Sürdükten bir süre sonra hafif bir yanma hissi oluyor fakat kısa sürede geçiyor. Maske kurumaya başladıkça yüzünüzdeki gözenekler kir kusuyor sanki. Belli bölgeler yoğun olmakla birlikte nokta nokta pütürler belirmeye başlıyor. Ve yıkadığınız zaman tertemiz bir ciltle karşılaşıyorsunuz. Fiyatına göre efsane bir ürün.

10 nisan 2016 01:05

6. Muhteşem <3

Cildim resmen nefes alıyor.

Himalaya herbals cruelty free olduğu için abandığım markalardan biri zaten. Fakat en en en beğendiğim ürünü bu. Benim karmadan yağlıya dönük ve bolca gözenekli cildimi en iyi temizleyen şey <3

10 nisan 2016 07:09

7. kendisini Himalaya Herbals Purifying Neem Scrub ile kullanıyorum. alırken pek çok maske gibi işe yaramayacağını düşünmüştüm. ama beklentilerimin üstünde bir performansa sahip. kil bazlı olmasına rağmen kokusu güzel. yüze sürüldükten sonra kuruduğunda yağlı ve kirli bölgeler hemen belli oluyor. bir dahaki sefere o bölgelere daha yoğun uygulama yapıyorum. maskenin bu özelliğini beğendim. gerçekten yüzde temizlik ve ferahlık hissini yaşatıyor. fiyatı da performansına göre bence çok uygun. (gizlinot: 12.90 tl)

10 nisan 2016 11:57

8. aldıktan sonra 2 kez kullandım ve her seferinde ertesi gün yüzümde 3-4 sivilce oluştu. sivilceye eğilimli olmayan cildimi bu derece irrite edebildiğine göre içeriği pek de masum olmayan bir ürün.

12 haziran 2016 15:31

9. bende hiçbir şekilde o fotoğraflardaki gibi siyah noktaları dışarı çıkartmayan maske.bugün inat ettim, ince sürüyormuşum diye kalın sürüp denedim bir türlü kurumadı, yarım saat kadar beklettim. şimdi yüzüm kaşınıyor baya. bravvvvo newslang cildini irite ettin durduk yere :))))

17 haziran 2016 15:14

10. fiyatına göre oldukça başarılı bulduğum bir maske bu. sürdükten sonra hafif hafif yanmalar oluyor. t bölgeme uygulayıp 15 dakika beklettikten sonra yıkıyorum ve burnumdaki siyah noktaların çoğu temizlenmiş oluyor. kuru ve hassas ciltli olmama rağmen cildimi yormadı. tavsiye ederim

18 haziran 2016 18:24