yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (5)
    • medya (0)

    1. Dünyanın en itici başrollerine ve en itici aşkına sahip dizi. Evdekilerin zoruyla izliyorum arada. Nasıl yapmacıklık bu allahım.

    23 mayıs 2015 20:27

    2. günün her saati fox tv'de bu var sanırım. ciddi ciddi de izleyen bir kitlesi var diye duymuştum, hayranları falan var diyolar. ben en son denk geldiğimde esas kız (?) sinemada "aşk yeniden" dizisini (??) izlerken filmi bölüp esas oğlan araya giriyor ve kıza ilan-ı aşk edip bi de özür dilediği videosu falan gösteriliyor. sonra oğlan baya canlı kanlı sinemaya girip kıza sürpriz yapıyor ve bi anda herkes yüzüne esas oğlanın maskesini takıyor.

    böyle vıcık vıcık, yapmacık, rol yapamayan iki insanın dizisi. valla şu yorumu yazarken bile fenalıklar geldi :D

    23 mayıs 2015 22:57 23 mayıs 2015 22:59

    3. allahım ne olur bitsin diye yalvardığım dizi. annem bu dizinin bağımlısı evet gerçekten 46 yaşındaki kadın ayaz&öykü fanı. evde sürekli tv'de açık- eğer varsa tabi- yada bilgisayardan açıp izliyor. hatta raporlu olduğu için evde telefonundan açıp izliyor kulaklık falan takıyor bana yakanmamak için. beni gördüğü anda kapatıyor. allahım nolur bitsin yada annem sıkılsın başka bir şey izlesin. ayrıca yine üniversite öğrencisi olup hiç okula gitmeyen dizidir

    31 ağustos 2015 00:12


    4. Babaannem gün boyu sadece Fox izlediği için bu başlasa bile kapatmıyor, yine mi bu başladı be demesine şahit oluyorum her gördüğünde, bazı sahnelerde vıı yazıkk heee nidalarını duydukça gülmekten alamıyorum kendimi, bana gelirsek sadece öykü ye imrenmekle geçiyor, ten rengi, göz rengi, saçları ve dudaklarına bayılıyorum ve bence makyajı da çok güzel, onun dışında sevmiyorum diziyi.

    31 ağustos 2015 03:13 9 eylül 2015 19:57

    5. dizi hakkındaki ilk ve muhtemelen son olumlu girdiyi gireceğim. zamanında yayınlanırken, 2014 yazında yani, bu diziyi baya zevkle izliyordum... (gizlinot: süslü itirafa mı yazsaydım bunu ne) başladığı zaman yine başlıyor klişe bir yaz dizisi demiştim ama gece tekrarlarında kapıldım gittim. öykü-ayaz uyumunun yanı sıra yan karakterleri de çok seviyordum. nilperi'ye bol bol sövüyordum... ağva'ya kampa gittikleri bölüm favori bölümümdü. senaryosu basit de olsa her cumartesi kafam dağılıyordu izlerken. ama senaristler sağolsun ilk sezonun ortasında baya bi sıvadılar o ara izlemeyi bıraktım zaten, sezon finalinde de baya sıvadılar, ikinci sezon tüy diktiler, erotik fragmanlarla seyirci toplamaya çalışıyorlardı, finalini izlemiştim bir. serkan çayoğlu'na dublaj yaptırmama kararı da çok kötü bir karardı.

    oldukça utanç verici bir girdi oldu ancak ilk sezonun ilk yarısını şu günlerde kafa dağıtmak isteyenlere önerebilirim.

    15 nisan 2020 20:09 15 nisan 2020 20:11