sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
5.0
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (17)
  • oylar (1)
  • medya (2)

1. kokusunu ve ufacık sıkıldığında dahi nemlendirmesini çok çok beğendiğim ürün. sürekli taşıyorum. gördüğünüzde tereddüt etmeden alabilirsiniz.

31 aralık 2015 22:22

2. A101'e tuz almaya diye gidip kazara tek kaldığını görünce aldığım el kremi. Yapısı güzel, çok yağlı değil, hızlı emiliyor. Güzel de kokuyor. Neye niye neye kısmet oldu ama iyi oldu.

1 ocak 2016 20:20

3. benim iş yeri kremim. ben bu kremi çok beğeniyorum. bi ara ellerim rezalet haldeydi ben de iş yerinde de sürerim sadece evde sürmek yetmiyor diye almıştım çok sevdim. hızlı emiliyor ve elleri cidden çabucak toparlıyor.

1 ocak 2016 21:09

4. onarıcı olanı gerçekten onarıyor.titizlikten ellerimi sık sık yıkarım.soğuk havanın etkisiyle de çatlaklar oluşur.çektiğim acıyı anında dindiren tek el kremi.

7 şubat 2016 23:59

5. Benim de a101 de görüp aldığım el kremi. Tatlı badem ve argan yağı içeriyor. Kokusunu çok sevdim. Kuru ciltler için gerçekten etkili bir krem. Çabuk emiliyor ve kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor. Bittikçe alırım ben bundan.

1 mart 2016 19:44

6. çok kalıcı bir nem sağlıyor diyemem ama kokusu ve yağlı olmayışı güzel bir nemlendirici

1 mart 2016 23:14

7. shea butter,tatlı badem,argan yağı içeren çok kuru ciltler için olan el kremini ojelerfora'nın tavsiyesi ile almıştım.

sivilce tedavisi gördüğüm için cildim bayağı bir kurudu ve bir ara elimin üstü soyulmaya başladı, parmak aralarım soyuldu. derim inceldi falan. o aralarda alverde markasının el kremini kullanıyordum bitirmek için. sonra baktım ki onun nemlendirmesi yetersiz geldi su gibi bi şeydi zaten. geri bu kreme döndüm ve normalde gün içinde el kremi sürmem sadece yatarken sürenlerdenim. ve sadece yatarken sürmeme rağmen bu kreme döndükten sonra ellerimin o aşırı kuruluğu gitti, parmak aralarım falan iyileşti eski haline döndü. yani gerçekten nemlendirmesi baya başarılı ama ben kokusunu sevemedim ağır geldi. normalde argan yağı kokusuna bayılırım ama sanırım shea butter kokusu beni rahatsız etti. elimdeki bitti şimdi bir iki kullanımlık kaldı. nemlendirmesi baya iyi olsa da kokusu rahatsız ettiği için bir daha almayacağım yine neutrogena el kremime döneceğim

1 ekim 2016 19:17

8. Bittikçe yenisini alacağım bir el kremi. Çok kuru ellerim yok, bir el kreminden en büyük beklentim çabuk emilmesi. Kremin geride bıraktığı o cıvık cıvık histen hiç hoşlanmıyorum. Bu el kremi tam benlik bu yüzden. Hemen emiliyor ve nemlendirmesi bence gayet başarılı, az bir miktar bana rahat rahat yetiyor.

28 kasım 2016 23:45

9. Ben buna aşığım. Çalışırken günde 30 defa ellerimi yıkamak zorunda kaldığım için en büyük yardımcım bu krem oluyordu. Kokusu çok hoş ama beni asıl cezbeden yanı yağlı bir his bırakmaması ve hızlı emilmesi. Diğer hızlı emilen kremlere göre nem vermesi çok daha iyi. Fiyatı gramajına göre biraz fazla bence. Onun dışında yağlandırmayan bir el kremi arıyorsanız kendisini önerebilirim.

29 kasım 2016 00:04

10. Keşke yine aynısını alsaydım dediğim yeni biten ürün nemlendirmesi çok güzel

2 şubat 2017 21:29