girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (4)
  • medya (0)

1. klasik boncuk kaynaklar gibi o dışarıdan görünen demir klipslerin olmadığı çok daha doğal ve güzel duran saç kaynağı yöntemi. daha önce yaptıranların fikirlerine ve tavsiyelerine açığız.

11 mart 2015 22:43

2. meraktan ve uzun saç hasretimden boncuk kaynak gözükür gibi bir yanılgıya düştüğümden (iyi yapılanlar kesinlikle gözükmüyor, iyi yapılandan kastım enseye yerleştirilen, yanlarda olmayan) iki buçuk ay önce yaptırdım. İlk bir hafta havalara uçuyorum, yandan ayırıyorum gözükmüyor, topluyorum gözükmüyor saçla bütünleşti resmen. Yıkarken sorun yok, dipler dolaşmıyor, buraya kadar müthiş. Fakat ikinci haftada o koyu renk (saçım koyu renk) yapılan jeller beyazladı. Sanki saçımda kepek, konak var. İğrenç bir görüntü. Bütün madde saça akıyor. Mecburen topladım. Bir iki ay idare ettim, gittim ve çıkarttırdım. Bir madde ile saçtan sökülüyor, aman yarabbi saçım iki ay önceye göre oldukça azalmış. Ses etmedim, kendim ettim kendim buldum dedim. Bu arada bu konuda usta bir yere yaptırdım. Hemen akşamı hindistan cevizi yağı, serumlar falan başladım bakıma. Bir dahakine kesinlikle boncuk kullanacağım, onda da sadece ense tarafına yaptıracağım. Şakaklar, üstler yok. Hem naturel olsun hem daha dolgun olsun istediğim için bunu tercih ediyorum. Yoksa caddelerde sarı siyah saçlarının arasından gözüken boncuklu kızlarımızdan ben de haz etmiyorum. Ama mikro jel, kapsül vs her ne ise saça kimyasal değen hiçbir yöntem uzun vadede size güzellik değil felaket getirir. Bir kere denedim gördüm arkadaşlar. Tavsiyem bulaşmayın. Bir yapışta bu hale geldiyse ikincisini düşünemiyorum. İyi yapılan boncuk kaynak saça insan gücüyle tutturulduğu için bunlar kadar zararı yok. Aynı şey çıt çıt için de geçerli. Çıtçıtlarıyla uyuyan, günde sekiz saat takan bir arkadaşım var, o da en az boncuk kadar zarar veriyor. Yani boncuk ve çıtçıtın zararı aynı. Bunlar da benim tecrübelerim. Umarım yaptırmak isteyenlere bir yol gösterici olur. sevgiler.

22 eylül 2016 11:01 ed.22 eylül 2016 19:12

3. 3 gün önce yaptırdığım bebeksi saçlarımdır. Şimdi böyle güzel güzel anlatıyorum ama umarım ilerleyen dönemde de böyle iyi olur aramız kendileriyle. Hemen anlatmaya başliim..

Ben kaynaklarımı izmir'de yaptırdım öncelikle. Son derece kıl ve memnun edilmesi zor biriyim. Dolayısıyla tabiki çok araştırdım. Hatta kuaföre gidip beni memnun ediceğine inanmıyosan söyle gideyim lütfen yoksa sen de çok üzülürsün gerek yok dedim :)

Saçlarımı kızıldan sarıya çevirdiğim için aşırı yıprandı hatta yandı. Kestire kestire omuzumdan yukarı çıktı ve şekil almadı dolayısıyla ben de bu yönteme başvurdum. Öncelikle asla belli olmuyo ve aşırı doğal görünüyo bu konuda netim. Boncuk kaynakta olduğu gibi dipten görünme söz konusu değil ki ben saçlarını çok toplayan biriyim darlanıyorum. yaptırırken kuaförüm saçını toplu kullanıyo musun dediğinde hep öyle kullanıyorum dedim hatta. dolayısıyla alttan ve önden topladığımda güzel görünecek kadar saç bıraktı. işlem biraz uzun sürüyo ama ince işçilik resmen. ufacık tutamların arasına saçı geçirip sabitliyor. doğal görünmesinin sebebi sanıyorum bu saçların arasına geçirme işlemi. şimdilik sadece uyurken sorun yaşıyorum azcık :) ilerleyen dönemde de umarım bu kadar mutlu olurum. zaten buraya güncelleme yapıcam..

Edit: Uyurken rahatsız etme durumu tamamen ortadan kalktı. Şu an varlıklarını bile issetmiyorum yatarken. Birazcık diplerde kaşıntı olabiliyor. Dayanılmaz değil tabiki minik minik.

editko: saçlara o kadar alıştım ki pek gür değil mi ya bunlar :/// falan diyorum artık. ilk gün saçımı yıkadığımda vinç çağırasım gelmişti. kendi saçlarım kopup dökülemediği için dipte kopmalar görüyorum ama normal dökülme şeklinde sadece yapışık olduklarından düşemiyolar. sıkıntı yok kız valla hepiniz yaptırın.

4 ay sonradan edit: kızlar saçları çıkarttırdım. kısa saça alışmak şu an oldukça zor geliyo her ne kadar sevsem de ama bi daha yaptırır mıyım çok kararsızım. çünkü çıkarırken saçlarım biraz fazla dolandığı için çok canım yandı. bi de saçlar o kadar gürdü ki sanki şu an saçım hiç kalmamış gibi hissediyorum. tabi azalma da oldu bence o taranma esnasında koptuğu için. bilmiyorum çok kararsızım.

5 eylül 2017 09:44 9 ocak 11:17


4. ailenizin mikro kaynakçısı geri geldi. tekrar kaynak yaptırdım ve yine baya memnunum yalnız bu dolardan mıdır nedir kızlar fiyatlar uçuşta. acilen profesyonel kaynak yapabilen arkadaşların artması ve bu kaynak olayının fiyatının düşmesi gerek. ben izmir'de yaptırdım yine ve tanesi 8 tl dediler. bilmiyorum bana pahalı geldi. ilk seferine göre saç boyu kısa bu defa ve çok çok daha doğal duruyo hatta babam "bilmesem kendi saçın zannederim" dedi. o kadar doğal. rengi de baya içime sindi ki zaten ilk seferde de aynı yere gitmiştim dolayısıyla sürpriz yaşanmadı helalleşip ayrıldık (gizlinot: swh) 3 ay kafalar rahat gibi.

2 mayıs 11:13