yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (7)
    • medya (0)

    1. Bitenler videolarinda makyaj temizleme mendillerini elime yaptigim swatchlari silmek icin kullandim demeleri. bu hangi zenginlik seviyesi Üstad islak mendil neyinize yetmiyor 

    7 aralık 2018 14:24

    2. Bombos bi gün geçirmesine rağmen offfff çok yoruldum arkadaşlar çok yoğun bi gündü demesi.

    Bilmem nerde kahvalti edildi. Youtuber kankasiyla buluşup Kahvelerii içerken blogger tayfa ve diğer youtuberlar çekistirildi. Cevahire gidip mağaza gezip bi kaç bi şey alındı. Yemek yendi. Sephoraya girilip yine bi şeyler alındı. Eve dönüldü. Dizi film açıldı. (Çok yorgunumm pofffffff)

    7 aralık 2018 18:43

    3. çoğunluğu instagram için kısa makyaj videoları çekiyor, sessiz oluyor genelde. ve ben burada yaptıkları hareketleri cringe buluyorum. ciltlerinin makyajsız olduğunu belli ederken yaptıkları hareketler mesela, anlamsız...

    8 aralık 2018 00:01


    4. Hellooooo diye avaz avaz giriş yapmaları

    8 aralık 2018 00:08

    5. Grip oldukları ve sesleri kısıldığı için özür dilemeleri.

    8 aralık 2018 01:06

    6. aşırı basit, hepimizin bildiği ve hatta saçma sapan şeyleri "teknik" adı altında paylaşmaları. şimdi size eyeliner çekmek için harika bir teknik göstericem (gözünün kenarlarına bant çekmiştir) farlarınızı bu teknikle çok daha pigmentli hale getirebilirsiniz (fara herhangi bir sıvı damlatmış yahut fırçasını ıslatmıştır) (gizlinot: ay bilmiyorum bu tarz şeylere teknik falan diyerek fazla anlam yüklemeyin:dd)

    7 temmuz 01:56

    7. Başladılar yine ne link istiyorsanuz bana yazın onun linkini vereyim diye storyler paylaşmaya. Hayır bir de insanlar demek ki bunlara yazıyor ki onlar da paylaşıyor benim anladığım bu.

    Merak ettiğin almak istediğin şeyi kendin aratip bulmak bu kadar mı zor? İlla aldığınız şeylerden taş atıp eli yorulmayan insanlara komisyon kazandırmak zorunda mı hissediyorsunuz kendinizi?

    Giydikleri aldıkları her şey Trendyol zaten anahtar kelimeleri yazıp bulmak ne kadar zor olabilir?

    Takipçisi Trendyol sınırında olan (gizlinot: Kendini influencer zanneden) bir tanıdığım paylaşmış geçen gün bazı ürünlerden %40 komisyon alıyorlarmış gerisini siz düşünün.

    12 ekim 13:17