yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (16)
    • medya (0)

    1. Olmamasına şaşırdığım başlığa konu olacak diyaloglardır;

     Ölüyorum a dostlar :)

    Anneyle teknolojinin nimetlerinden bahsedilmektedir, konu nasıl olduysa trafik sorununa gelmiştir ve beni gülmekten resmen ağlatan o diyalog gerçekleşir:

    -Kirmizikarga: ben trafik sorunu çözdüm valla.

    -anne: nasıl çözdün, napıyosun ki?

    -kirmizikarga: hani ben internetten taksi çağırıyorum ya hep ( yazar burda "bitaksi"den bahsediyor) heh işte, onun şimdi motorlusu çıktı süper bişey, gelip alıyorlar seni hoop trafiksiz mis gibi gideceğin yerdesin!

    -anne: ... (yüzünde dehşet ifadesiyle bakmakta)

    -kirmizikarga: nee?

    -anne: (capslock açık) ne demek ne, elalemin adamına sarılıp gidiyosun yani, yorulmuşsundur deyip eve de davet edersin sen onu şimdi! Terbiyesiz şey!!! (Capslock kapalı) 

    Asgafagsabajsts

    24 ağustos 2017 21:52

    2. annem: ne okuyon

    ben: sherlock holmes

    a: bizim" hayatımız olmuş şarlok homm" neyin derdindeysen

    25 ağustos 2017 12:39

    3. Öncelikle bekarım ve 24 yaşındayım. İş görüşmesine gitmiştim. Geldikten sonra;

    Annem: Anlat, ne sordular?

    Ben: Yaşımı sordular.

    Annem: Ne dedin?

    Ben: 24 dedim.

    Ben: "Evli mi, bekar mısın" dediler.

    Annem: Ne dedin?

    Ben: Dulum, dedim. Anne ne diyebilirim yaaa :DD

    Annem kopuşlarda tabii...

    25 ağustos 2017 13:00

    4. Az önce gayet tatlış geldi canım kızım benim bitanesin sen dedi sırnaştı öptü. Sonrada kendi kendine Allahtan bir tanesin deyip gitti.(gizlinot: Bence komik)

    2 eylül 2017 11:55

    5. Ben: anne biri bize kalksa deseki alın size beş milyar istediğinizi yapın dese naparsın?

    Annem: al da bi yerine sok derim kim kime beleş para veriyor.?

    sandım ki sevinecek ben şok

    2 eylül 2017 17:21

    6. Ben: survivora katılırsam en sevdiğim şarkıcı edis tamam mı soru sorma oyununda söylersin.

    Annem: kişiliksiz.

    Ben: niyeymiş? Senin sevdiğim şarkıcı kim?

    Annem: güllü ve mirkelam. 

    Aradan günleeeeer geçer belki de haftalar. Bu sefer diyorum ki:

    Benim en sevdiğim şarkı "yanına yanına"

    Sanmıyorum neden bahsettiğimi anlayabileceğini çünkü edis sevdiğim için kişiliksizdim.

    Ama annem dansıyla birlikte: "çoook çoook" 

    3 eylül 2017 11:21

    7. ben- keşke burda da bi starbucks olsa kahvelerini çok özledim

    annem- tabi 10 lira veriyosun ya bi kahveye rahatlıyosun dimi paran gidince sonra takside ararsın bizi param bitti diye

    ben- anne valla bi vaytçaklıtmoka içsen bi daha istersin

    annem- ben sana bi çakıcam şimdi ajssdgjl

    4 eylül 2017 00:09

    8. Aslında benimle degil annemin komşumuzla girdiği komik diyalogtu ama olsun.

    Komşu: hayırlı olsun arabanız markası modeli ne?

    Annem: sportek kivi (!!#!#error#?!?)

    *söylemeye çalıştığı şey kia sportage...

    1 aralık 2017 02:23

    9. +anne sana viktorya sikrıt don alacam kız

    -ay yok kızım istemem ben içinde sik geçen donlar 

    :(

    9 aralık 2017 00:00

    10. dışarda içtiğim kahveler.. görsellik açısından süslenmiş sahlep için;

    -bayılıyorsun dışarda şu saçma şeylere para vermeye

    bunu söylerken elinde içtiği sahlep vardı. dışarda ilk ve son kahve keyfimizdi

    27 mart 2018 10:33