girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (89)
  • medya (3)

89. Yatak odası dolapları karıştırılırken işlemeli pembe bir kılıfın içinden yine pembe bir vibratör çıkması durumunda "bunun titreşimi niye 5,kocanız 8'i kaldıramıyor mu?" gibi bir soruyla karşılaşılması olası program. Çünkü sidik her alanda yarıştırılmalı. (Rtük keser tabi orasını)

8 eylül 17:36 8 eylül 17:37

88. bir şey düşünmek istemediğim, rahatlatmak istediğim zamanlarda izleyip keyif aldığım programdır kendisi. Yalnız bazı noktalarda başıma ağrı giriyor,evler o kadar dolu o kadar dolu ki , izlerken rahatlamak yerine başıma ağrılar giriyor. Canlarım siz o evi nasıl temizliyorsunuz? toz alırken fenalıklar gelmiyor mu ? diye sormak, sarsmak istiyorum kendilerini.

6 eylül 02:46

87. Kadınların kendilerini olduğu gibi göstermediği program. Birde bebek versiyonu yapımlar. Kadın diyorki ben asla evlenme teklifi olmadan evlenmezdim.sanki kocasının çoraplarını ben yıkayacağım. O evlerin yapısından bahsetmiyorum. Hani kadınalrın kendini o seviyeye indirmesi sindirimi bozuyor. Ama efsane yorumlardan biri atın albümü gibi olmuş dddd

5 eylül 16:06


86. aklımda kalan fantastik bölümlerin birinde ev sahibi gelin masadaki yemekleri kimin yaptığını sayıyordu. işte bunu görümcem yaptı, bunu ben yaptım falan diye anlatıyor. sonra misafir gelinlerden birisi "şimdi kek tarifini kontrol edeceğim, bunu siz mi yaptınız anlarız." tarzında bir şey demişti. (gizlinot: sherlock birisi..) cidden kekten sözlü olan birisini de gördü ya bu gözler bir şey diyemiyorum artık :d

5 eylül 12:40

85. birkaç yıldır yayınlanan bir programmış sanırım. internette geyiğini görüyordum ama hiç izlememiştim elbette. Bugün kanallarda boş boş gezinirken gözüme çarptı durdum neymiş diye biraz bakayım dedim. Bakmaz olaydım iq kaybı yaşattı yemin ediyorum. yemekteyiz saçmalığının gelin versiyonunu yapmışlar. kadının evini, yemeklerini, evlilikle ilgili törenlerini, evliliklerini yani her şeyi bütün özellerini inceleyip saçma sapan sorular sorup eleştiriler yapıyorlar. sonra da kadının arkasından hiçbir şeyini beğenmedim diyerek bir ton laf edip düşük puanlar veriyorlar. Birbirlerine fesatla, kinle bakıyorlar. gelinlerin tatlı telaşı gibi absürt sayfalardaki olaylar, insanlar gerçekmiş dedirtiyorlar insana. Bir insan bu yarışmaya katılarak kendine neden bu eziyeti yapar. neden evini, düğününü, evliliğini en güzel benimki diye yarıştırmaya çalışır. çok uzağım bu kafalara. Böyle olmaktan da çok mutluyum.

5 eylül 11:55

84. Gerçek hayat bu değil, en azından benim için değil. Umarım kimse için de değildir.

17 ağustos 13:39

83. O değil de ne kadar para harcıyorlar ya. Yok bilmem ne bilmem neye uysun diye ekstra ödemişler, özel olarak getirtmişler, hiç oturulmamış evin mutfağını sevmediği için baştan yaptırmışlar vs. Ben olsam boşa masraf der otururum. Mutfak dolabımın kulplarıyla avizem uymasın varsın.

Evlenmek böyle bir şey mi sahiden? Çok fazla para, gösteriş, altın ne bileyim ya. Alice harikalar diyarı gibi geliyor dışarıdan bana.

Sonra ne oluyor acaba? Hayat o sevimli mutfaklar kadar tatlı tatlı yaşanıyor mudur? Cidden merak ettim.

Mutfak önlüğüne adını bastıracak bir erkek yani "kociş"ler gerçek mi? Hepsi prens mi bunların? Eşine çok saygılı, kaka bile demeyecek türden bireyler gibi geliyor. Peki bana ve soru cevap aparatındaki kızlara niye hiç denk gelmiyor bu prenslerden?

İlginç program valla. kışın okula gitmeden önce tekrarını izlerken düşündüğüm şeylerdi bunlar.

17 ağustos 13:24 17 ağustos 13:25


82. O evlerin içini gördükçe kusasim geliyor. Kocalari o evde nasıl yaşıyor anlamış değilim. Pembe,çiçek,pembe,sim,altın varak yine pembe ve kapanış.Hepsini tutup "sen normal bir insansın ,osmanlı sultanı değilsin!1!1!" Demek istiyorum. Bakıyorum da tüm merasimlerde bir Osmanlı esintisi. Nedir bu ozentilik anlamış değilim.  Kesinlikle baştan sona türkiye özeti olarak arşive geçmeli. Kadınlar resmen doğdugu günden itibaren "ben pembis sunumlu evimde kocama hizmet edeceğim,Osmanlı piremsesi olacağım,kına gecemde açlıktan nefesim koksa da 50 bin tl harcayacagim!" Diye proglamlanmis. Yazık. Bir kadın olarak sizden utanıyorum. Neyse ki çevremizde kendine güveni tam,erkek eline bakmayan,hayali yalnıca bir koca (also known as kociş) olmayan vizyon sahibi insanlar var. 

17 ağustos 10:25 17 ağustos 10:25

81. burada gördükten sonra izlemeye başladım çünkü program saatinde işte oluyorum ve netflix'e para verdiğim için televizyon izlemiyorum. o paranın hakkını vermem lazım sfksjf neyse konumuz bu değil. youtube'dan açtım ve izledim. evet merak ettim gerçekten nedir bu diye. burada anlatıldığı kadar varmış.

mesela bir kadının evindeler, perdeleri soruyorlar ne kadar aldınız diye, kadın 1,500 lira diyor ve aa uygunmuş falan diyorlar. ve bunlar evde oturan, evinin heryeri varaklı saçma sapan mobilyalarla dolu insanlar. parayı kendileri kazanmadığı için baya uygun geliyor evet.

bir de evi gayet sade düzülmüş bir kadın vardı. toprak tonlarında tercih etmiş çok renkli şeylerden sıkılıyormuş falan. kadını yerden yere vurdular. çünkü yeni gelin evi sade ve şık olamaz.

son olarak "hiçbir gelin robot değildir!"

tanım: ülkenin bütün vasat ve varoş ev hanımlarının gösteriş için katıldığı program.

17 ağustos 09:37

80. Düğün günümde ardıma bakmadan kaçtığım yer... Sabah uyanır uyanmaz gelinliğime ve sinirlerime bir zeval gelmemesi adına gece kalacağım otele uçup orada hazırlandım. Aklı olan düğün günü evde durmaz.

16 ağustos 17:50