sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (40)
  • medya (3)

1. ankara'da meşrutiyet gratis'in üst katı, kullanılabilecek durumda olan hasarlı ürünleri normal fiyatının altında satıyorlar. bugün tonı&guy detox şampuanı 15 tlye satın aldım kapağında küçük bir çatlak vardı, fiyatlar çok çok ucuz değil ama uzun süre kullanmayacağınız hemen biten ürünler için tercih edilebilir.

ukte:(yazar: mayamia)

16 haziran 2016 00:37 18 haziran 2016 22:59

2. Ümraniye çarşı şubesinin üst katında bulunuyor. Açıkcası çok ürün kaptım oradan çok çok ufak çizikli çok ürünü %60 indirimle satın aldım faydalı bir yer açıkcası değişik beklenmedik ürünler bulunabiliyor :)

16 haziran 2016 00:44

3. Ümraniye santral gratisin üst katı , çıkıp karıştırmak nasib olmadı çünki merdivenleri bulamadım , kalabalık diyede sormadan uzaklaştım , bakmak lazım , tabi ilk önce merdivenleri sorun benim gibi amaann demeyin

16 haziran 2016 00:45

4. izmir karşıyaka çarşı gratis'in üst katında gördüm ama acelem olduğu için çıkıp bakamamıştım merak ettim tekrar gittiğimde bakacağım mutlaka

16 haziran 2016 00:51

5. Olmasının ne anlamı var ki, zaten gratis kullanılmış ürünleri, parmaklanmış farları, kapağa değmiş rujları, çalışanlar tarafından kalemtraş ile açılıp geri bantlanan göz kalemlerini müşterilerine sıfır ürün gibi sunmaktan çekinmiyor.

16 haziran 2016 00:57

6. İzmir karşıyaka'daki versiyonuna denk gelip bakmıştık merakımızdan da zaten gratis'in normal fiyattan sattığı ürüne verdiği hizmet belliyken çok bir şey beklememek lazım girerken diye düşünüyorum.

Kapağı vs kırılmış bakım ürünleri yine bir derece de makyaj malzemeleri çok çok kötü durumdaydı yani para bile istemeye utanır insan, benim arkadaşıma bile bi denemesi için vermeye utanacağım durumdaki ürünlere 5 tl falan istiyorlardı. İlginç bir deneyimdi, bir daha ayaklarımı yorup o merdivenleri çıkmam bile ama o derece..

16 haziran 2016 00:57

7. Keşke buralarada gelse dediğim güzellik :/ Outlet olması acayip ilgi çekici bu birde kozmetikteyse demeyin keyfe. Hafif çizik, ambalaj deformesi görmezden gelinebilir bir şekilde, bence çok iyi düşünülmüş, bunu başlatmasalardı hali hazırda o deforme olmuş ürünü aynı fiyata satın almak zorunda kalıyorduk hele birde bir tane kaldıysa! bu iyi iyi... Umarım daha çok bölgeye ulaşır..

16 haziran 2016 01:03

8. ahahaahaa. sinirden güldüm.

farkında değil misiniz zaten neredeyse hep outlet alıyoruz. hiç bir zaman tamamen güvenemiyorum. çünkü bana ay açmayın gerek yok dediğim ürünü bir şey olmaz ya diyerek açıp gösterip sonra yine bantlıyor.

yada dokunmayın ama bakın diye istemediğim halde paket açıyorlar.

bunun da outleti kim bilir nasıldır.

outletleri severim ama makyajda değil. bence sizde çok güvenmeyin cilt konusunda.

16 haziran 2016 01:32

9. yine güzel parlak bir fikir ile kaşı karşıyayız. bravo.. lakin önce asıl mağazalarınızda güvenliği mi sağlarsınız artık ne yaparsınız bilemem de parmaklanmamış kırılmamış ürünleri satmasanız?

17 haziran 2016 00:47 17 haziran 2016 00:48

10. Karşıyaka gratiste baktım. Ürünlerin kullanılcak durumu yoktu arkadaşlar. Sadece açılmış cabanaboy 35 tlydi. Kimin parmakladığı belli değil gitmiş nerdeyse aynı fiyatı yapıştırmışlar. Hele meet matte nude a acıdım üzüldüm. Diğer raflara bakmadım ama renkli kozmetik çok çok kötüydü..

18 haziran 2016 10:46