yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (26)
    • medya (0)

    1. ukte (yazar: tropsensible )

    özeldir. unutulamayandır. duygusal olarak bir şey hissetmeseniz bile ilk olduğu için sizde yeri ayrıdır bu yüzden unutamazsınız. benim ilk sevgilim ilkokul 2deyken olmuştu dkdşdmdşd komik bir durum ama o zaman öyle gelmiyordu. tabi sevgili derken iki küçük çocuk nasıl sevgili olabilirse yani dmdşdmşd sevgili değil de iki çok yakın arkadaştık ama birbirimize karşı bir şeyler hissediyoduk işte küçüklük :d tatlı anılarımız var mesela benim amcam vefat etmişti ben okula gidememiştim bir süre ve ben çok üzüldüğümden benim için boyama kitabından gül boyamıştı dkdşmdşd onunla çok vefalı bir ilişkimiz vardı gerçekten çok iyi anlaşırdık. 4 sene sürdü. şuan 18 yaşındayız ikimizde ama artık ayrı dünyalarımız var tabi. geçenlerde buluştuk eski günlerden falan konuştuk gerçekten çok efendi bir çocuk olmuş görüşmediğimiz yıllarda. ilk tercihimi iyi yapmışım ondan sonrakiler hep kötüydü çünkü ondan sonrakilerde çocukluğun masumiyeti yoktu artık

    22 kasım 2016 01:17

    2. Hakikaten hatırlamıyorum. Kimdi acaba. hicbir fikrim yok.

    22 kasım 2016 01:21

    3. Balık burcu kadınıyım ben. Bir erkeğe gelecek odaklı bakarım, ilk ilişkimde pek gelecek beklememişim galiba hatırlamıyorum çünkü kimdi nasıldı. Ama ilk okulda bir çocuktan hoşlandığım için onu dövmüştüm, bi onu unutmuyorum :d unutamıyorum çünkü öğretmenimin oğluydu kendisi

    22 kasım 2016 01:24


    4. (bkz: unutursak kalbimiz kurusun )

    hiç bir şekilde unutamam. Şimdi evli karısıyla mutlu artık ne yapar eder bilmiyorum ama adam gibi adamdı. Ben onun fazla ilgisinden aşkından sıkılıp bıraktım. Hocam kafamızı nereye sürtüyoruz acep?

    Her şekilde yanımdaydı. İlk ameliyatımdan çıktığımda 2 dakika yok yanımda diye suratımı astım gecenin bilmem kaçında ziyaret yasakken bin bir zorlukla 5 dakika için 2 saatlik yoldan gelmişti. Ah güzel insan. İlk seks deneyimim ilk her şeyim. ilgine alakana evren yoluyla çok teşekkür ediyorum. Ben kötü bir kadın değildim sadece evlilik insanı olamadım. Çok mutlu kal. Evren, mesajlarımızı gönderirsin dimi?

    22 kasım 2016 15:38

    5. Girdileri okudum da geneli hep güzelmiş. unutmak istesemde (gizlinot: duygusal olarak zerre bir şey hissetmiyorum elbette çok uzun zaman geçti)

    kendisinin kişilik özelliklerinden bahsedersek yalancı karaktersiz haysiyetsiz bla bla bla bir dünya hakareti hak eden bir herifti (gizlinot: adam bile yazamıyorum) kabine gitmek istemiyorum o yüzden yeter. 15-16 yaşlarında falandım. kendisi benden 5 yaş falan büyüktü. hayranlık ya hani büyük adamla çıkmak. beni en çok üzen ilk öpücüğümü bu deyyonun almış olması.

    neden bunları söylüyorum. o zamanlar telefon falan çok yaygın değil e dışarıda çıkamıyorum pek fazla malum aile. beni okul çıkışı gelip görüyor falan ama elimi tutsun sanki yüreğimi eline alıp sıkıyor öyle bir heyecan öyle garip bir şey ki...

    6-7 ay sonra en yakın arkadaşımla beni aldattığını öğrendim. yatmışlar. ben ona bunu veremezmişim erişkin bir erkekmiş. (gizlinot: ağlamıyorum gözüme pucca kaçtı) beynimden aşağı kaynar sular döküldü daha bunu hazmedemeden biz sevgiliyken nişanlanmış yüreğim çok acımıştı. çocuk kalbim çok kırılmıştı sözlük. sonrada evlendi şerefsiz.

    şu an ne yapıyor bilmiyorum. ismini bile bilmiyorum çünkü o da düzmeceymiş. ismini bile yalan söylemiş.

    pehhh. sayesinde kimseye zerre duygum kalmadı hayatımı tepe taklak etmişti.

    edit:imla

    22 kasım 2016 16:46 22 kasım 2016 16:47

    6. bir "son sevgili" değildir

    22 kasım 2016 19:14

    7. annem izin vermiyo diye ayrıldığım ilk sevgilimi geçen televizyonda gördüm, yarı ünlü gibi bi şey olmuş. Beklediğim bir şeydi tabi.

    22 kasım 2016 21:33


    8. ay şimdi bu başlığı görünce feysten baktım da evlenmiş yahu çocuk :(

    22 kasım 2016 23:05 22 kasım 2016 23:06

    9. İlk sevgilim şuan eşim :) o kadar güzel bir duygu ki ilk aşkın kıymetini bilin değer verin değer görün sevin sevilin :)

    25 kasım 2016 00:47

    10. Kendisi ilkokulumun 4. Ya da 5. Sınıfına denk geliyor. Gelin size saftirik nasıl olunur onu anlatayım ajdjskd

    Şimdi bu arkadaş bizim sınıfa sonradan geldi. Ben de sınıfın cool, çalışkan, popili kızıyım (gizlinot: swh) Kalem istemeler, beraber kantine gitmeler, beden eğitiminde eşleşmeler... Ay ben de tabi sarışın görmedim ya bi hayranlık bi hayranlık.

    Ay diyorum ne kadar da pano yapmalık bir erkek <3 bir de sempatik bir de espirikli.. Bu hö dese ben yerlere yatıyorum ajddkkd

    Çaktırmayın ama aramızda da bi rekabet var. Bunun notlar da bana yakın, zirveyi kaptırmıyorum ama (gizlinot: swh) aşk da yapıyorum kariyer de...

    Çıkışta çocukla beraber çıkıyoruz, merdivenlerde oturuyoruz, not yazıyoruz. Hani aramızda sevgililik mühessesesi yok çünkü bilmiyoruz zaten sevgililik ne.

    Beni servise bırakıyor, montumu asıyor, yanıma oturuyor vs.

    Efendim işte hayatımda yaşadığım son romantizm bunlardı..

    Sonra ben okuldan ayrıldım, çocuk baya üzüldü. Msn vardı o zamanlar, baya bir konuştuk. Sonra noldu bilmiyorum konuşmadık.

    Geçen arkadaşım instasından stalkladım. Büyümüş, eşek kadar herif olmuş. Sarı saçları koyulaşmış, bir de sevgili yapmış. Dedim eyy avrupa sen kim... Yok bu burda değildi. Dedim eyy pano yapmalık çocuk ne kadar değişmişsin.

    Bir de benim bu çocuğu gizlice eve soktuğum bir olay var da onu anlatmaya henüz hazır değilim, başka girdiye artık adkskfk

    The end. (gizlinot: swh)

    26 kasım 2016 21:13 26 kasım 2016 21:20

    ilginizi çekebilecek benzer başlıklar