sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (45)
  • medya (3)

45. Yan sanayi blogger. Böyle bir bilgi aktarma şeklimi var? Ya sadece ürün fotoğrafı vardır (gizlinot: Konsept gercekten göze hitap etmez), ya da vaaoouuvv bayıldım harika mutlaka deneyin (gizlinot: Markayı etiketle her seyi etiketle ürün gelsin). Gerçekten sırf ürün gönderimi diye saçma sapan markaları deneyenler var. Karşılarına çıkıp senin cildinin hiç mi kıymeti yok demek istiyorum. Saçma sapan çekilişleri var el kremi verdikleri ona katılanlarda ne diyeyim allah akıl fikir versin bedava diye de bilmediğim şeyi yüzüme sürmem. Tanım: Bu ülkede vizyonsuzca yapılan iş.

19 kasım 15:29

44. Az önce bi tanesi "sizin için fikir bulmaktan tükendim kızlar nolurdu şu fotoğraflarımı beğenseniz " diye bi post paylaşmış. Paylaştığı post kurumuş rimeli sıcak suyun içine koyacakmışız biraz daha kullanabilecekmişiz. İnanılmaz özgün bir fikir değil mi? Gerçekten bu nasıl muazzam ve yeni bi yöntem. Arkadaş bunu bulabilmek için bitmiş tükenmiş. Ne kadar zor bi iştir yüzyıllardır bütün forum sitelerinde sözlüklerde yazılan herkesin bin kere paylaştığı bi şeyi paylaşmak. Ya nolur bitin. Beleş ürün için açtığınızi biliyoruz o sayfalarınızı. Amacınız faydali olmak olsaydı zaten böyle paylaşımlar yapmazdınız..

15 kasım 21:51

43. büyük bir kısmı benim için reklam kelimesini çağrıştırıyor.

12 kasım 19:13 12 kasım 19:13


42. Eşittir kazak artı elbise artı çizme

12 kasım 19:07

41. Sürekli keşfette saçma makyajlarla karşıma çıkmalarını dışında bir sorunum yok ama markalardan gelen hediyeleri dolap, gardrops gibi ikinci el uygulamalara satış fiyatına yakın bir şekilde koymalarına ve satılsın diye deli gibi bunu paylaşmalarına sinir oluyorum haksız kazanç değilde ne ? 

12 kasım 14:46

40. Bu kişilerin sürekli birşeyleri trend yapmaları ve her şekilde fotoğraf çekinip editlemeleri sayesinde instagramdan nefret eder oldum. Ne zaman fotoğraf paylaşmak istesem bu ne ya görmemiş gibi diye vazgeçmekten 6 aydır birşey paylaşamadığımı fark ettim.

Azalarak bitsinler istiyorum.

12 kasım 00:08

39. (link: https://www.instagram.com/p/BpzAkBVAlnE/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15cb0dkmb87j5 Neden) (link: https://www.instagram.com/p/BpzjKz2AZf7/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=vai82jwbxt7q hepiniz) (link: https://www.instagram.com/p/BppSJFJBNlF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=77o6q40nlro aynısınız)?

Hepsi aynı kemerin içine sokulmuş kazak, aynı poz, çoğu aynı kombin. Orijinali de zaten içlerinden biri değil hepsi (link: https://instagram.com/fashioninflux?utm_source=ig_profile_share&igshid=8ic5d6mb17uy bu) instabloggerın kötü türevleri.

Neden hepiniz aynısınız?

Alın (link: https://www.instagram.com/p/BqIOmo5n57z/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9aa3qpxl4tf8 bir tane daha), o ayakkabıyı göstermek için atılan arka tekme beni öldürüyor.

11 kasım 15:17 25 kasım 03:59


38. Başta ben de destekledim, hobidir yapsınlar dedim. Amaa az önce bir hesap gördüm ki tam bir bilgi çöplüğü. İçerisinde hindistan cevizi yağı gibi komedojenik bir yağ da olan bir sürü yağ ismi vermiş, bunları karıştırın, suyla seyreltip(?) yüzünüze sürün, gözenekleri küçültür(!) yazmış. Böyle şeyleri instagramda çok görüyoruz ama kötü olan şu, bir sürü yorum var ve hepsi "abla" ile başlıyor, soru ekiyle bitiyor. Her yoruma da cevap vermiş engin bilgisiyle. İyi ki benim ergenliğimde yoktu böyle şeyler. 

25 ağustos 23:09

37. çoğunun makyaj nedir bilmediğine eminim.

sürekli akışıma düşüyorlar bir bakıyorum o dağıtılmayan cuk diye yapışmış farlar,"gözünüzün içine siyah kalem sürmeyin küçük gösterir" demeleri ve kutu kutu adı sanı duyulmamış xp'den hallice markaların ürünleriyle makyaj videoları çekip "aayyhh harika bir makyaj bazı kızzlaar hemen alta indirim kuponunu koyuyorum,beğenin ve kaydetmeyi unutmayınn" diye allayıp pullayıp zebramo tarzı yerlerde de satışa koymalarını anlayamıyorum.lenssiz makyaj yapmayanını da görmedim.

bir de ürünün fotoğrafına sadece ismini yazıp bir sürü emoji ve hashtagle dolduranı mı dersin yoksa "aesthetic" temalı olsun da yerde bir ipad ile yanında kahve tarzı postlar mı?

yani ürün yorumlarının y'si bulunmayan bloglardır benim için.

11 ağustos 00:03 11 ağustos 00:04

36. Bu instagramda yazanlara blogger demek ne kadar doğru?

2006dan beri blog yazıyorum, bu resmen bloggerlara hakarettir.

Bir blogger, tema yapar, kodlama yapar, photoshop bilgisi olur, iki kodu bir araya getirerek kendine şablon yapmaya çalışır, materyal bulcam diye afedersiniz ama kıçını yırtar.

Bu saçma sapan instagramda foto çekip koyan tayfa ''blogger'' sınıfına girmez üzgünüm.

11 temmuz 22:06