sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    4.0
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (9)
    • oylar (4)
    • medya (0)

    1. hacim verme ve tek tek ayırma konusunda epey başarılı bulduğum yeni keşfim.

    epey kalın bir fırçası olmasına ve fırçaya bol ürün gelmesine rağmen ikinci katta bile kirpikleri yapıştırma sorunu yaşamadım. 12 liralık fiyatıyla da epey uygun. akma kokma dökülme konusunda bir şey söylemek içinse erken. tam da (gbkz: maybelline rocket volum express maskara)'nın temizlenememesinden illallah gelmişken hem uygun fiyatlı olması hem de beklediğim performansı göstermesi nedeniyle gönlümü fethetmiş oldu.

    3 eylül 2015 01:08

    2. (gbkz: elifcan gürocak ) 'tan görüp , özenip aldığım maskara. bendeki mavi ambalajlı yanii waterproof olanı. indrimde 8 liraya görünce kaptım hemen.

    ilk açtığımda fırçası acayip büyük geldi gözüme. kullanırken garipsedim. ama zamanla elim sürmeye alıştı. maskaranın ağzında ince plastik kısmı olmadığı için ilk kullandığım zamanlarda çok fazla ürün geldi. sonra kıvamını bulduğundan o sorunu da zamanla aştım.

    volüm vermesi iyi, kat kat uygulamaya uygun bir yapısı var. daha çok kirpiklere bol bol uygulama yapmayı sevenlerin hoşuna gidebilir.

    şimdiye kadar kullandığım waterproof rimeller arasında makyaj temizleme yağıyla çıkmayan en inatçı ürün bu oldu sanırım. akma bulaşma yapmıyor iyi güzel de pamukla gözümü sildiğimde yağları beklettiğimde bana mısın demiyor. ama bu konuyu fazla sıkıntı etmiyorum. zaten gözümü bebek şampuanı ile yıkıyorum. hiç bir ürünün çıkaramadığını şampuan dibine kadar temizliyor zaten.

    performans olarak sınıfı geçmiş ama günlük kolay kullanım açısından zor bir ürün kısaca.

    5 kasım 2015 22:42 5 kasım 2015 22:43

    3. Uzun sayılabilecek ama düz olan kirpiklerimin kıvrılarak karşıdan görünmesini sağlayan maskara. Oldukça büyük ve kalın bir fırçası var. Fırça yapısından mı yoksa ürünün yapısına bağlı olarak fazla miktarda ürün gelmesinden mi bilemiyorum ama zaman zaman kirpik diplerime bulaşabiliyor (Belki benim sürme şeklimdendir.). Takma kirpik kadar olmasa da verdiği hacim güzel. Hayvanlar üzerinde test yapmayan markalardan olduğunu bildiğimden benim için benzer fırça yapısı hatta ambalaja sahip diğer markalardan ayrılarak bir adım öne çıkar. (link: http://www.rossmann.com.tr/Urunlerimiz/superstar-maskara/3623 )

    17 mart 2017 18:24

    3

    4. Rossmann bayram indiriminde ihtiyaç alışverişi yaparken maskara olarak ne almalı diye yersiz hareketler yaparak ortalıkta dolaşıyordum. Essence'ten almak istediğim için i love extreme düşünüyordum ama eleştirileri hiç güven veren bi maskara olmadığından bi ona bakıyorum bi princesslı bi şeyler var onlara bakıyorum falan böyle. Çok sevimli bir çalışan hanımefendi de yaklaşarak ben i love extreme'e bakarken dedi ki "size daha iyi bi maskara önereyim mi?", koşa koşa gittim peşinden. Bu maskarayı gösterdi fırçasını yapısını anlatarak. Hatta gayet ısrarcı oldu böyle testerı denemem için. Aynada denedim ve gerçekten etkisi çok hoşuma gitti. İlk bakışta fırçası çok korkutucu evet, rahatlıkla önyargı oluşturabilecek bi fırça yapısı var. Çok büyük, tombul ve sık kıllı bir fırça. ama güzel yanı şu ki sürerken problem çıkarmıyor hiç. gayet rahatlıkla bulaştırmadan sürebilirsiniz dikkatli kullandığınız takdirde. kirpikleri kaldırıyor uzatıyor hacim veriyor, etki olarak tamamen isteklerimi karşıladı diyebileceğim bir maskara. gelelim neden bir daha almayacağım kısmına, maskarayı günün sonunda yanaklarımdan falan topluyorum. hatta neden günün sonu dedim ki, baya böyle 4 5 saat içinde gözaltıma akmış bulaşmış oluyor. yağmur varsa vs zaten ne siz sorun ne ben söyliyim. sonra makyaj temizleme rutininde de ayrı dert, o kadar akma bulaşma yapan ürün kendisi değilmiş gibi bu sefer de gözümden çıkaramıyorum bir türlü. ha şu var, ben yağ bebek şampuanı gibi şeyler kullanmıyorum makyajımı temizlerken. normal bir misel su, temizleme jeli, tonik, nemlendirme, serum. klasik bu şekilde. belki yağ ya da bebek şampuanı kullananlar için bu durum problem yaratmayabilir ama bilmiyorum. tavsiye edebileceğim bir ürün değil kesinlikle. çok hevesle almıştım çünkü etkisi çok güzel, ve hanımefendi de gerçekten samimiydi önerisinde. hani şey değil böyle, aman bunu satalım kazıklayalım umarsızlığı değil. öyle ki essence 12 13 lirayken ben bunu 9 tl'ye aldım ve gerçekten memnuniyetini dile getiriyordu. ama daha önce hiçbir maskarada yaşamadığım türden bir sorun akması. ki çok sayıda maskara deneyimledim ve en büyük hayalkırıklığım bu oldu diyebilirim :(

    5 ekim 2017 23:23 5 ekim 2017 23:23

    5. kullananların çok sevdiğini duyup aldığım ama beni hayal kırıklığına uğratan maskara. evet kirpikleri dolgun göstermede başarılı fakat akma yapıyor ve bazen yüzümde siyah noktalar bulmama sebep oluyor. o yüzden kendisi bitince yine maskara arayışına devam.

    6 ekim 2017 22:14

    6. şimdiye kadar aldığım tüm maskaralarda akma sorunu yaşayıp sorunu kendimde aramama rağmen denedikten sonra beni yanıltan maskara. zaten maskaraların asla ve asla testerlarını denemiyorum. büyük hevesle alıp eve geldikten sonra hüsrana uğradığım çok olmuştur. süslüde yorumlarını okuduktan sonra koşa koşa gidip aldığım ve aşırı memnun kaldım. fiyatı da çok uygun, 12 tl gibi bişeydi.

    7 ekim 2017 11:17

    4

    7. Kirpiklerimi şaha kaldıran, geyik boynuzu gibi yapan maskara.

    Rossmandan 16 tlye almıştım.

    Öncelikle kısa, düz, orta sıklıkta kirpiklerim var. Uçları sarı olduğu için uzaktan yokmuş gibi görünebiliyor zaman zaman. Ama genel olarak çoğu maskara siyahlık verdiği için iyi kötü her ürün kirpiklerimde değişiklik yapar.

    Bu maskaranın fırçası biraz büyük bu yüzden düşük göz kapağıma bulaştırdığım zamanlar da oluyor. Ama fiyat/performans açıcısından harika bir ürün. Tek tek ayırıyor, kıvırıyor, siyahlaştırıyor.

    Eksileri ise, eğer abartırsanız biraz yapay durabiliyor. Bir de çok sürünce kirpikleri yapıştırıyor, ben bolca uygulayıp temiz bir rimel fırçasıyla ayırıyorum. Ve birazcık dökülebiliyor maalesef.

    Temizleme işine gelirsek, garnier çift fazlı makyaj temizleme suyuyla üstesinden gelinebiliyor. Yağlı bir temizleyici olması gerek ama, yoksa biraz zor çıkar.

    Rival de loop hem uygun fiyatlı hem de hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğundan bir daha alacağım bir ürün oldu kendisi.

    21 temmuz 2018 21:57

    8. essence in ı love extreme ve diğer rimellerinde yaşadığım rimel dökülmesi problemini yaşamadığım maskaradır. arkadaşımın tavsiyesi üzerine önce turuncu kaplı olanı aldım, şimdi de siyah kaplı ultra black olanını kullanıyorum. açıkçası memnunum indirimde 21 tl ye alınıyor. artık 20 tl nin altında maskara almak hayal oldu.

    uzatması ve verdiği hacim oldukça güzel ama ben essence in performansını nedense hissedemiyorum. yine de uzun süre kullanacağım bir ürün.

    24 ocak 13:32

    9. Kesinlikle kirpikleri çok dolgunlaştırıyor. Hem uygun fiyatlı hem de istediğinizi veren bir maskara. Kolay çıkıyor, kirpiklere yapışıp kalmıyor. Fakat gün içinde akma yapabiliyor sürekli kontrol etmek lazım.

    25 ocak 00:25 25 ocak 22:46