9 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

cok utanarak bi soruyorum ama ?

süslüler iyi geceler. özellikle bu kategorideki troll sorulardan bıktık ben de bıktım ama bunu sırf merakımdan ve cinselliğe yeni başlamanın verdiği cahillikten soruyorum. sevgilimle bir şeyler yaşadıktan sonra boşalıyor mesela ama ben bu ana kadar ya da bu sırada hic zevk aldıgını hissedemiyorum. kendimi kötü ve yetersiz hissediyorum. hicbir zevk almadan da bir insan boşalır mı bilmiyorum. umarım ne sormak istedigimi anlatabilmisimdir. gece gece linc edecekler hic cevap vermesin daha iyi tesekkürler

1. Süslü kadınlar zevkle birlikte ıslanır evet ama erkeklerdeki gibi bir boşalma söz konusu değildir yani partneriniz boşalırken siz öylece duruyorsanız evet orgazm olmamışsınızdır. orgazm olmayı şöyle anlatabilirim bence, hızlı bir şekilde göğe yükselmek, vücudunuzun kasılması, o an partneriniz her ne yapıyorsa işte elle uyarıyorsa mesela ona daha fazla devam etmesini istemeniz gibi durumlar hep orgazm eşiğinde olduğunuzu gösterir en sonunda da anlık bir rahatlamayla jöle gibi yığılıp kalabilirsiniz. Orgazm hissi hızlıca göğe yükselmek ve sonra bir anda oradan düşmektir zannımca.

21 temmuz 01:34

2. Ilk anonim mi yanlış anladı ben mi bilmiyorum ama siz partnerinizin zevk almadigini dusunuyorsunuz sanırım. Filmlerde ya da pornolarda olan gibi seyler beklemeyin, siz o kadsr ciglik atiyor musunuz? Tavana ucacsk o bacılar az daha gerinseler ama ben hiç oyle cigliklar, feryatlar koparmadim ama deli gibi zevk aliyorum. Bir de zevk almadan bosalmak pek mumkun degil sanirim.

21 temmuz 01:38

3. Ya ben ilk anonim çok özür diliyorum gözlüklerim takılı değildi ve sahiden yanlış okumuşum swh

21 temmuz 02:04


4. süslü benimki de öyle ya. suratsız bön bön bakıyor etrafa tuhaf herif. ama biliyorum zevk aldığını, zevk almasa ereksiyon yaşayamaz çünkü. içinizde ereksiyon olmuş şekilde durup, boşalıyorsa sizden zevk almaması imkansız. siz biraz daha ateşli bakıp, davranabilirsiniz. hani alttan alttan o an havaya sokmak adına. belki o da karşılık verir.

21 temmuz 02:10

5. seni o kadar iyi anlıyorum ki shxnwj benim sevgilim de sevişirken en ufak bi ses çıkarmıyordu böyle komando gibi sessiz sessiz en sonunda sanki kendimle sevişiyor gibiyim demiştim o da bana yapısal olarak öyle bir yapıları olmadığını bizim kadar ses çıkaramadıklarını ama çok zevk aldığını söylemişti seni rahatsız eden şeyin sebebi bu olabilir mi?

21 temmuz 07:32

6. Benimki sevişirken iki kez benim gibi ses çıkartıyor oral esnasında ve boşalırken.

21 temmuz 10:07

7. Sogur musun? Neyy :d

Bi erkegin seks esnasinda cikardigi sesler asiri tahrik edici degil mi ya? Sessiz ya da ifadesiz seylerden hic hoslanmiyorum bende.

21 temmuz 23:45


8. herkesin sevişme boyunca ve boşalma anında verdiği tepki farklıdır. bunu yadırgamayın. kimisi çok bağırır, kimisi yastık yumruklar, kimisi suratını kasar, kimisini noluyo ne bitiyo anlamazsın suratından.

daha kötüleri de var. ben ismini bağırınca "efendim? bi şey mi oldu?" diyodu.

22 temmuz 00:34

9. 10. anonim gerçekten güldürdün :D

23 temmuz 16:42