yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (60)
    • medya (0)

    1. bu ukteyi doldurmak bana farz oldu.

    saygısız çalışanları bulunduran mağaza.

    2 sene önce erkek arkadaşımla capitol avm'de girdik bir boynere. amacımız beğendiğim polonun bir çantası var onu bulmak. neyse çantalardan Polo'nun olduğu yere gittik sarışın bir bayandan yardım istedik. isteksiz ve suratsız bir şekilde geldi (gizlinot: heralde tipimizi beğenmedi ). çantayı gösterdim beyazını arıyorum var mı acaba dedim kız suratımıza dahi bakmadan saçını kırıklarını temizleyerek oradaki renkler var sadece dedi, depoda yok mudur dedim ne varsa orada işte dedi döndü arkasını gitti. bende sinirlendim orada daha üst olduğu belli olan birisine gittim bu çantadan arıyorum arkadaşınız yardımcı olmuyor depoya bakar mısınız dedim. adam gitti depoya ve elinde bütün renkleriyle döndü. depoda her renkten mevcut dedi. hobaaa sen misin bunu diyen bayan arkadaşı gösterdim kendisinden şikayetçiyim dedim şikayet formu doldurdum orada biraz sesimi yükselttim. sonra Boyner genel merkezden aradılar özür dilediler gereken yapıldı falan diye zaten şikayet ettiğimde de müdür kızı çekmişti. şimdi düşünüyorum da iyi ki şikayet ettim.

    kozmetik ve parfüm reyonlarında çalışanlar ise resmen ölüm. herkesi küçük görmeler, sanki hırsızmışız gibi peşimize takılmalar. birde makyaj konusunda çok yetersizler ama sorsan hepsi birer make up artist.

    (no:150265) numaralı entryde de yazmıştım öyle ruju eline alıp sürmek falan hak getire dokunduğun anda buyurun yardımcı olayım diye inleyen bir tiz ses. ayy korku filmi gibi sürekli peşimizdeler falan.

    işin özü gerekli eğitimi almayan kişilerdir.

    ukte yanlış hatırlamıyorsam (yazar: pembe ege kedisi )'idi.

    31 ocak 2016 22:00 31 ocak 2016 22:01

    2. gerçekten biz sephoraya, narsa falan kızarken boyner arada kaynayıp gidiyo. kaç senedir boynere gider gelirim. bence en iyi adamları ayakkabı reyonunda tutuyolar. giyim, kozmetik, ev eşyası bölümleri korkunç. bu bölümlerden kimseye daha bi şey sormadım. zaten suratlara bakınca kaçasınız geliyo.

    kozmetik reyonundakiler neyi sorsak 'ben onu kullanıyorum' diyolar. 1 2 kere şahit olunca aynı kişinin highend 2 3 maskesi olmaz heralde dedim. direk alıp çıkmak gerekiyo ordan, bilgi bile istememek lazım.

    giyim bölümü zaten boynerin kanayan yarası. her yer her yerde diye bi laf vardır ya. aynen öyle burası. çalışanlar da haliyle kaostan karakterleri değişiyo bence

    31 ocak 2016 22:12

    3. Bir zamanlar kısa süreliğine dahil olduğum grup.

    O zaman çalışırken sarı saçlı idim ve kırıklarımı temizlemek tikim olmuştu. Bir an üstümü alındım :) neyseki capitol avm nerededir bilmem. Bu kadar cimri bir yerde çalışmadım. O kadar kasıntı bir yer ki maaş vermemek için ellerinden geleni yaparlar. Hal böyle olunca bu müşteriye yansır. Hele kozmetik çalışanlarının her biri kendi çapında kraliçe. Paranız yoksa aşağılanırsınız. Gelip ürün deneyemezsiniz. O küçümser bakışlar altında ezilirsiniz. Zaten kazık bir mağaza. Insanlar boynerden neden alışveriş yapar anlamam.

    Edit: ben kullanıyorum deyişleri yalan değil. Tester ürünler nereye gidiyor sanıyorsunuz :)

    31 ocak 2016 22:14 31 ocak 2016 22:16


    4. Nefret ediyorum artık. Bağdat caddesi boynerde geçen anneme boynerde bi çalışan chloe parfüm önermiş anneme sıkmış alın diye bunu. Anneminde parası yokmuş yanında almamış, birde belki daha ucuza biryerde bulurum diye. Adama annem parfümün adını sormuş adam söyliyemeyiz demiş kaba bi şekilde şuna bak ya internet diye birşey var herhalde, arkadaş çok zeki. Annemde internetten çok anlamaz tarif etti yazık ambalajını google görsellerden gösterdim bu dedi annem. meğersem chloe signaturemüş hayır yani bu kadar bilindik bi parfümü söylemiyince noluyo? İşte kıllığına söylememiş, böyle birşey yokk!!!

    31 ocak 2016 22:27

    5. Bu sözlükte en fazla eleştiriyi hak eden 2. mağaza çalışanları bunlar bence. İlk sırada tabiki (bkz: mac çalışanları) var. Öncelikle Boyner, çalışanlarını eskiden prim sistemiyle çalıştırıyordu yani ne kadar sayıda müşteriye satış yaparlarsa o ölçüde prim alıyorlardı şuan ki durumu bilmiyorum çünkü belki 1-2 yıl olmuştur Boyner den alışveriş yapmayalı. (Birtek kozmetik kısmından alışveriş yapıyorum o da ender oluyor) Bu arkadaşlar prim olayını çok yanlış anlamışlar. Bir şey sorucak görevli arıyorsun etrafta bir tane adam bulamıyorsun çünkü hepsinin tek derdi senle ilgilenmeden kasaya doğru geldiğin sırada ürünü elinden kapıp sanki o satışı sana kendisi yaptırmış gibi ürününüzü kasaya götürmek ve kendine prim yazılmasını sağlamak. Sen soru sorucak adam ararken genelde mağazanın ya kuytu bir köşesinde toplanıp dedikodu sohbet muhabbet yapıyor oluyorlar ya da arka tarafta bekliyorlar ki müşteri gelip bi şey sorup da bizi uğraştırmasın gibisinden. Parfüm reyonu ayrı bir vaka. Daha yanaşmadan başına bir sürü görevli üşüşüyor(kıyafet bölümündekinin tam tersi oluyor burda. Adamlar ortasını tutturamıyorlar Bi türlü). Kozmetik kısmına gelince bazı markalarda gide gele tanışıklığımın olduğu çok şeker bazı satış danışmanları var eğer o reyonun başındaysa uğruyorum yoksa oraya da uğramayı tercih etmiyorum. Zira genelde kendilerine makyaj yapmakla meşgul oluyolarlar. Morhipo dan arada sırada alışveriş yapıyorum ama mağazasına dediğim gibi 1-2 yıldır uğramıyorum bu sebeplerden ötürü.

    1 şubat 2016 02:55 1 şubat 2016 02:58

    6. panorada ayakkabı bölümüyle ilgilenen -giriş kısmındaki- çalışanlar gerçekten çok iyi. panora açıldığından beri olumsuz tek bir hareketlerini görmedim. bu arada bu bölümde hiç kadın çalışan görmemiş olmam da ilginç geldi şu an, her neyse. çok uzun zamandır hiçbir boynerin kozmetik kısmını kullanmadığım için o bölümdeki çalışanlar hakkında bir yorum yapamıyorum tabi.

    1 şubat 2016 04:23

    7. Başka reyonlarda genelde problem yaşamasam da kozmetik reyonunda daha standa yöneldiğim anda bi anda ortaya çıkan ve yardımcı olayım diyen çalışanlar. Ben genelde mıncıklamayı, rahat rahat düşünüp sonra almayı sevenlerdenim. Ama Boyner'de hiç stand kurcalayamadım. Özellikle note çok ulaşılamazken daha çok gidiyordum ama her seferinde yanlış yönlendiriliyordum. en son yine fondöten bakarken alenen taciz edildiğimden ve bakıyorum dediğimde of/puf Tarzı gereksiz tepki aldığımdan artık gitmeyi düşünmüyorum. Drugstore için rossman highend için de sırf puan biriktirebildiğimden Douglas tercihim.

    1 şubat 2016 05:11


    8. Diğer reyonlarda normal insanlar varsa da kozmetik bölümündekiler sizin bişey almamanız için yarış halindedir. Elinizi bişeye atsanız "buyrun ben yardımcı olayım ne aramıştınız" diye kötü bakışlarla sizi uzaklaştırmaya ve aşırı yakın mesafeye yaklaşarak özel alanınıza girmeye çalışırlar. Zaten boyner kozmetik reyonunun sinek avlamasından durum açıkça bellidir. Ben olsam o tipleri markette sucuk reyonuna bile koymam adamlar bunların high end ürün satacağına inanmış.

    2 şubat 2016 01:55 2 şubat 2016 01:55

    9. akasya avm boyner'deki kozmetik bölümünde çalışanlarından birini geçtiğimiz günlerde neredeyse dövecektim.

    evet evet kurduğum cümle aynen bu, neredeyse dövecektim. buna ben de inanamıyorum ama beni tek kelime ile çileden çıkardı. müşteriye olan tutumları, yaklaşımları hiç hoş değil. resmen adam seçiyorlar!

    tipini beğenmediklerini, bu ürün almaz ya da anlamaz diye düşündüklerini kaale bile almıyorlar.

    oysa çoğundan daha fazla bilgiye sahip olanlarımız var...

    ben her alışverişe çıktığımda full makyajımla, gösterişli takılarım, pahalı çanta ve ayakkabılarım, süper düzgün kıyafetlerimle olmak zorunda mıyım?

    (zira zaten bu bahsettiğim şeylere sahip değilim)

    eşofmanla alışverişe gidemez miyim?

    cebimde ne kadar para olduğunu, hangi ürüne ne kadar para verebileceğimi sen nereden bilebilirsin?

    Allah aşkına kurtulun artık şu tutum ve davranışlarınızdan...

    artık kararım şu; bir dahaki sefere hoşuma gitmeyen en ufak harekette bağırıp çağırıp olayı mağaza sorumlusuna taşıyıcam.

    evet bunu yapıcam.

    pısıp susup sessiz sedasız mağaza terketmeler, proteste edip alışveriş yapmamalarla olmuyor bu. ders vermek lazım.

    2 şubat 2016 03:04 ed.2 şubat 2016 09:49

    10. iç çamaşırı , giyim , yada ayakkabı bölümünde hiç sıkıntı yaşamadım. ama kozmetik bölümü harbiden çığır açan bir bölüm. yani parayı sadece ordan kazansalar batarlar herhalde. ya resmen sinek avlıyor daha hiç standların yanına yaklaşabileni görmedim. karantinaya almışlar resmen. gözünün ucuyla bile bakmaya kalktığın anda ortamdan tahliye ediliyorsun yardımcı olalım cümlesiyle. bide bu parfüm ismi telafuz etmede hep üstüne basa basa uyarılmışımdır. hayır bide aldığım cevap öyle bir parfüm yok. şu var e bende onu diyorum yani. (gizlinot: hıı balzemico.)

    2 şubat 2016 16:21 2 şubat 2016 16:21