3.0
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (12)
  • oylar (1)
  • medya (0)

1. Doa Kozmetik'in ilkin toz formda satmaya başladığı c vitaminini sonradan 20 ml'lik spreyli şişelerde piyasaya sürmüş olduğu serumdur. Az bir miktar tüm yüz bölgesine yeterli geldiği için bereketlidir. Yakın zamanda ikinci şişeme geçtim. Duru formda ve yatarken temiz cilde nemlendirici altına uygulandığında cilt tarafından hemen emilerek cildi nemlendiriciye başarılı bi şekilde hazırlıyor. Özellikle ciltte kolajen üretiminde etkili olduğu ve cildi güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruduğu kabul ediliyor. Benim en belirgin olarak gördüğüm etkisi ise ciltte bıraktığı aydınlık görüntü ve lekelerin rengini açmaktaki etkisi(gizlinot: e tabi iki gün içinde olmuyor bütün bunlar ). Öyle ki bu serumun cildimdeki iyi etkilerini gördükten sonra piyasadaki c vitamini içerikli bilimum hedenin takipçisi oldum.

12 aralık 2014 20:47 12 aralık 2014 21:16

2. c vitamini yani vitaminlerin en dayanıksızı, ışıktan falan her şeyden inanılmaz derecede etkilenir ve hemen bozulur. hiçbir şey yapmasanız da içten yanan mum gibi kendi kendine zamanla bpzulacaktır, hemen anında kullanım içindir. meyvedekiler keserken bile bozuluyor o kadar yani. böyle de çıt kırıldım ama çok derde deva güzel vitamindir. suda çözünür, depolanmaz vücutta. meyve olarak alınız efenim, konsantre meyve sularında zerresi yok çünkü.

6 haziran 2015 23:15

3. havayla ve güneşle temas etmemesi gereken prenses gibi nazlı bir serum. hava ya da güneşle temas ettiğinde rengi koyulaşmaya başlıyor ve efektifliğini yitiriyor bu yüzden kullanırken kahverengi cam şişelerde ve pompalı mekanizmayla kullanılması bozulma riskini en aza indirir.

22 temmuz 2015 07:52 22 temmuz 2015 07:54


4. şimdiye kadar iki markanın c vitamini serumunu kullandım. ilki Murad markasının c vitaminli serumu. memnun kalmıştım ama kampanya olduğu zamam almıştım ve kampanya bittikten sonra fiyatı fazla geldi ve bu ürünü kullanmaya devam etmedim. bir süre farklı ürünler kullandıktan sonra cildimdeki sivilce ve çiller için bir c vitamini serumunu yediden kullanmak istedim ve wishtrend adlı kore cilt ve makyaj ürünleri satan siteden c20 pure vitamin c serumuna başladım. en büyük artısı ucuz oluşu çünkü c vitamini serumları pahalı oluyor ama ürünün okuduğum yorumlarındaki gibi sonuçlarla karşılaşmadım açıkçası. sivilce izlerinde ya da lekelenmede bir olumlu değişim yok ama sağlıklı ve parlak bir görüntü veriyor. şu an üçüncü şişedeyim ve yaz geldiği için elimdeki bittikten sonra c vitaminine ara vericem. pahalı bulmasam obagi markasının c vitamini serumlarını denerdim kesin.

27 mart 2016 15:03 ed.6 haziran 2016 02:37

5. Cok asiri sivilceli olmayan ama arada tek tuk sivilcelenen karma yada yagli ciltlerde cok cok ise yaradigini dusunuorum. Pek cok marka denedim en cok isime yarayan art naturals oldu. Her aksam tum yuzum, boynum ve gerdanima suruyorum. Cildim her zamankinden iyi durumda.

1 eylül 2016 07:27

6. etkisini en çok hissettiğim cilt bakım ürünlerinden. bir kaç aydır sabahları gün aşırı kullanıyorum ve cildimin dokusuna çok iyi geldi, renk eşitleme konusunda da çok başarılı - sonunda yanaklarım yüzümün geri kalanıyla aynı renk oldu. ben drunk elephant'ınkini kullanıyorum, çok memnunum.

bu arada c vitamini serumu çok kolay bozulabiliyor, dikkat etmek lazım. kesinlikle ışık ve havayla temas etmemesi gerekiyor, o yüzden ona uygun ambalajlanmış ürünlerini tercih edin. bi de buzdolabında tutmak ömürünü bayağı uzatıyor.

1 eylül 2016 10:42 1 eylül 2016 15:14

7. biara doktorumun önerisi ile gözaltı için c vitaminli bi krem kullanmıştım.Fakat gece yatmadan önce kullanmam konusunda uyarmıştı.C vitamini güneş ve ışıkla etkileştiğinden dolayı cilt üzerinde lekelenme yapabilir,dikkatli kullanılması gerekiyor demişti.zaten belli bi süre sonra kapağının kenarlarında kalan krem gerçekten koyulaşmış,siyahlaşmıştı.

1 eylül 2016 12:22


8. Obagi'nin %20 lik serumunu hamilelik sivilcelerini bastırmak için kullandım. Oldukça kuvvetli, cildi kurutan hatta dudak çevremi soyan bir serumdu. Hatta sürdüğüm parmak uçlarım bile soyuluyordu. Başlarda güzel bir etki aldım ancak ikinci kutusunda etkisi azaldı. Ayrıca hamilelikte oluşan dudak üstü ve alın lekelerime hiçbir etkisi olmadı. Estte Lauder ANR de de C vitamini mevcut diye bilyorum. Biraz ara mı vermeliim yoksa c vitamini içerikli ürünleriyle ünlü auriga markasının serumuna mı yönelmeliyim bilemiyorum.

1 eylül 2016 16:37

9. Dün okudugum bir pudmed makalesinde serum seklinde lokal uygulanan c vitaminin dermatolojik olarak etkisi; oral yoldan alınan c vitaminine gore daha fazla bulunmus. Yani bilimsel olarak etkisi kanitlanmis diyebiliriz.

Spoiler:

Furthermore, bioavailability of Vit. C in the skin is inadequate when it is administered orally.[1,2] The use of topical ascorbic acid is therefore favored in the practice of dermatology.[5]

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3673383/

22 ekim 2016 15:23 22 ekim 2016 19:08

10. Piyasadaki en yüksek performans/fiyat oranına sahip ürünlerden biri (link: http://www.timelessha.com/20-vitamin-c-e-ferulic-acid-serum-1-oz/ Timeless) markasına aittir. Türkiyeye kargo 8 dolar (HF5OFF koduna 5 dolar indirim oluyormuş). Tek olumsuz yani ambalajın pompalı değil damlalıklı olması, o yüzden genelde 3 ay içinde Vit C oksitleniyor. Faydaları ve almayı düşünürseniz nasıl daha uzun süre kullanabileceğinizi anlatan bir yazı için (link: http://www.hotandflashy50.com/vitamin-c-serum-comparison-timeless-paulas-choice-css/ tık tık)

11 kasım 2016 07:10 11 kasım 2016 19:47