yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (618)
    • medya (30)

    618. Geçen sene buralar hep boykottu ne oldu o boykotlara? Zaman geçtikçe yapılan şeyler unutuluyor mu yoksa? Ben kendilerini hâlâ boykottayım maalesef benim için hataları silinmeyecek zamanla.

    10 ağustos 11:00

    617. biraz yabancı firmaları gözlemlemesi gereken marka. bence herkes dürüst olsun, flormar o kadar da kaliteli bir marka değil.

    genelde çoğunluk tarafından muadillerine göre bi nebze kaliteli bulunan ürünleri sayesinde daha da çok adı duyuluyor. güzel ürünleri var mı? var.

    ama asgari ücretin belli olduğu bir ülkede sen bir farı 30 küsür tl’ye, göz yakan bir eyeliner için 40 tl fiyat belirlersen, “üstüne şu kadar daha koyarım daha kalitelisini alırım”a tercih edilirsin.

    ama tabii ülkenin durumu da belli. soygun yapmak, ülkemizdeki çoğu markanın görevi. çoğumuz öğrenci, üstüne şu kadar ekleyebilirim diyemeyenlerimiz eli mahkum fazla seçenek de olmadığından size kazandırıyor sevgili flormar. 

    amerikalıların asgari ücreti de 2 katına çıktı bugün itibariyle yasayla. muhtemelen de onaylanacak. yani bir amerikalının asgari ücreti 2900-3000 dolar civarına gelecek yaklaşık. bir amerikalı için yerli markası olan estee lauder fondöten 58$ civarı. kaldı ki kalitesi, markanın güvenirliği ortada. bizler özel gün fondöteni olarak kullanıyoruz. aynı asgari ücret ve kozmetik ürün fiyatı üzerinden ülkemize bakalım;

    türkiyede asgari ücret 2020 tl, 50 tl flormarın garip ve genelde turuncu, pembemsi tonlarında kalıp fondötenleri.

    rimmel london’a bakalım. ingiltere menşeili marka, ingilterede asgari ücret 1453€, rimmel london fondöten 4.45€. üşenmeyen yüzde kaçına tekabül ediyor baksın, yine cebinden fazla para çıkan biziz. kalitelerinden de bahsetmeme gerek yok. yine tam bir ortadoğu ülkesine uygulanan soygun ve ortadoğu esnafı kurnazlığı. 

    19 temmuz 18:08 19 temmuz 18:10

    616. Youtuberlara ürün görmeyi acilen bırakması gereken marka. Kabul edin hiç biri o ürünleri kullanmıyor işte hepsi çekilişlere koyuyor. Evet markalardan gelenler çektim benden çok istediğinşz çekilişi yapıcam. Bana gelenler benefit nars dior flormar. Kocaman bir flormar paketini size edicem. Aay çok teşekkürler canım

    19 temmuz 17:34

    615. ojelerini yıllardır severek kullandığım bir markaydı fakat oturduğum ilçedeki şubelerinden aldığım tüm ojeler neredeyse hamur gibi çıkıyor. 3 oje alana, aseton 1 lira kampanyasından aldığım ojelerin yarısını attım. kendilerine fotoğraflarıyla mesaj attım. atmasaymışım incelemek üzere isteyeceklermiş.

    hadi kampanyalı ürünleri eski diyelim ama kampanyasız aldığım ojeleri de bir iki kullanımdan sonra hamur olup uzamaya başlıyor. oysa geçen sene aldığım ojeler sapasağlam. ham maddeleri mi değişti ne oldu anlamadım. note, golden rose ve pastel gibi uygun fiyatlı birçok alternatifleri varken bir daha alacağımı sanmıyorum.

    9 temmuz 19:04

    614. daha öce kullandığım eyelinerın aynısından tekrar aldım ama nasıl desem ben sadece eyelineri gözümün kenarına incecik çekerim ki iyi ki öyle yapıyormuşum.Sürdüm ve gözüm yanmaya başladı zaten eyeliner bi tuhaftı mat değildi suluyduda biraz galiba bozulmuştu anlamadım 40tl gibi bi fiyatı vardı.40 tl çöpe atmak gibi bi lüksüm yoktu o yüzden eyrlineri götürüp gösterdim yenisini verdiler tabi iyi hoş ama ürünlerini kontrol etseler satmadan önce göze sürülen bi şey sonuçta -_-

    6 haziran 21:32

    613. Hayvan barınağı ziyaret edip günah çıkarmaya çalışan firma...

    20 nisan 23:44

    612. kadınlar üzerinden para kazanıp kadınları mağdur eden bir marka. kız ojeciydiniz siz iki fondöten üretince kendinizi tekin acar mı sandınız? ki bak o da battı. hem de ne biçim dhasadk

    4 nisan 21:24

    611. ürünleri ne çok başarılı ne çok başarısızdır. fakat tıpkı yörsanın 400 işçisini sendika üyesi oldukları için işten çıkardığı gün ömrümün sonuna dek yörsana tek kuruş kazandırmamaya karar verdiğim gibi, flormar da 127 işçisini sendika üyesi olduğu için işten çıkarmasıyla bir daha tek kuruşumu almama kararımı doğurmuştur. işçi eylemlerinin hangi sonuçla bittiğine değil, hangi sebeple başladığına kıymet veriyorum.

    ürettiği hiçbir ürünü ne beni ne hiç kimseyi anayasal hakları kadar güzelleştiremeyecek markadır.

    4 nisan 21:12

    610. Mat rujlarından 02 numarasından iki tane bitirdim. daha sonra nyx in aynı tonlarda pembe bir rujunu aldım ama sanırım tekrar 02 ye döneceğim .Herkese yakışabilecek bir pembe tonu.

    3 nisan 14:58

    609. en sevdiğim ürünleri nail care max growth ojem bitti. sürekli oje sürmediğim için iki senede anca bitirdim. çok memnundum. malum sebeplerden ötürü tekrar almayacağım, zaten ürünlerini bir süredir almıyordum. belki daha iyisini bulamayacağım; ama yine de bu markadan bir şey almak asla istemiyorum.

    bazı şeyler hayatta daha öncelikli gelir.

    17 mart 22:15