yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (11)
    • medya (1)

    1. iflasın eşiğinden döndürülen (gbkz: mudo )mağazalarının sahibi mustafa taviloğlu'nun rte ile yaptığı görüşmede büyük bir coşku ve şükranla dillendirdiği (link: https://goo.gl/1Nb1Dr sevgi. )

    13 şubat 2017 00:36 13 şubat 2017 01:21

    2. mudo en sevdiğim mağazaydı.(dolabımın yarısı mudodan dersem anlaşılır galiba) içimdeki sevgi bir anda yok oldu.

    13 şubat 2017 00:46

    3. Duyunca hiç şaşırmadım. Böyle adamların çok azı çok dik ve net bir duruş sergilerler.

    Herkesin harcı değildir.

    13 şubat 2017 00:54


    4. cidden bir markayı/mağazayı/her hangi bir şeyi boykot etme eşiğim çok yüksektir

    yani maalesef aşırı idealist, çok katı duruş sahibi, fazla aktivist bir insan değilim

    ama o kadar midem bulandı ki sanırım artık mudo'ya asla gitmeyeceğim

    resmen kusacağım

    13 şubat 2017 01:11

    5. ne kadar da kötü niyetliyiz aşk işte basbayağı bu aşk, ama ne aşkı derseniz durup bir düşünmek lazım tabii.

    sayın taviloğlu'nu bu kadar mutlu eden, adeta kendinden geçiren aşka ne denir?

    a) güçlü bir türkiye aşkı

    b) iflasın eşiğinden döndüm be ekonomimiz nasıl da güçlü demenin binbir yolu şeklinde gösterilen bir garip aşk

    c) denize düşen yılana sarılır aşkı (konsepte uygun ama yılan dediysem haşa başkanım teşbihte hata olmaz ne haddime )

    d) nasıl da tatlı tatlı evet diyecek olan kitlenin son derece saf ve göz yaşartan etkileyici aşkı

    e) ülkeymiş vatandaşmış umurumda mı ben cebime bakarım ayrıca meşazını da aldım aşkı

    doğru cevaba gelince aa birden fazla cevabı olan kpss sorusu gibi oldu bu da hay allah (gizlinot: swh) neyse biz halk olarak bu gibilere sadece cıvık babam afedersin sendromuna yakalanma aşkı diyoruz.

    13 şubat 2017 01:17

    6. lan ben tayyip olsam çok eğlenirim bu omurgasız yalakalarla. düşünsenize sürekli birileri yıkama yağlama yapıyor size, en çok ben yalakayım diye yarışıyorlar, millet kendinden geçiyor rekabet büyük. bu adam kendini tanrı sanmasın da napsın her gün kaç kişi böyle aşkını ilan ediyordur kim bilir. ulan sonunda tayyip'e bile hak verdirdiniz bana tövbe yarabbim evlerden ırak.

    böyle şebek gibi bit yavruluğu yapacağıma onurumla batarım, en azından gururum, şerefim bende kalır.

    devran dönse de yüzlerine tükürsek sırayla bunların. gerçi ona da yarabbi şükür derler bu arsızlar. oh biraz da şuralarıma tükür demezlerse ben de istisnai değilim.

    13 şubat 2017 01:49

    7. buram buram yalakalık kokusu aldığım video. mudo markasını severdim ancak golden rose, mado, kızılkayalar,makyaj trendi,burger king ile beraber benim için boykot listesinin başını çekecektir. bundan sonra mağazalarına adımımı dahi atmam, yakın çevremdeki insanlara da attırmam.

    (gizlinot: watsons, sütaş da var tabii ama bunlar siyasi boykotlar değil)

    13 şubat 2017 01:53 13 şubat 2017 01:54


    8. ızdırabını giydiğim aşktır. ulan bu mudo benim en sevdiğim giyim markasıydı allah seni kahrım kahrım kahretsin mustafa insanı. mudo'yu da boykot listesine almak beni cidden çok yaraladı. vallahi şimdi gidip mudo kıyafetlerime sarılıp ağlayacağım yeter artık ya.

    13 şubat 2017 02:01

    9. Yahu gorseli gorunce bir gulme krizi tuttu beni size de oldu mu? Ulen mudo yaa...

    13 şubat 2017 02:46

    10. cok afedersiniz girip magazasina s.cmaya bile tenezzul etmem bundan sonra.artik size prim vermek yok reziller.

    13 şubat 2017 13:59