yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (36)
    • medya (3)

    1. bir ara twitterda baya olay çıkmıştı. buradan alışveriş yapan birinin aldığı ayakkabı yırtık, kullanılamaz derecede yıpranmış şekilde gelmişti. satın alan kişi menis hanım'a whatsapp üzerinden yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam ve menis hanım asla değişim yapmayacağını çok kötü-sert bir üslupla dile getirmişti. profesyonellikten fazlasıyla uzaktı. sonra menis hanım bu durumu twitterdan duyuran kişiyi her yerde engellemişti falan.

    tanım: düşünce olarak güzel ama yukarıda anlattığım olay (gizlinot: ki anlattığımdan çok çok daha büyümüştü olay menis hanım yüzünden, bu kadarla sınırlı değildi ) yüzünden alışveriş yapmayı düşünmediğim butik.

    edit: sevgili (yazar: nagini) benden önce dile getirmiş.

    23 mayıs 2015 21:13 23 mayıs 2015 21:14

    2. Gelirini sokak hayvanlarına bağışlamasıyla gönlümü fethetmiş olan butik. Ya da öyleydi emin değilim.

    Takip edenler biliyordur (gizlinot: ben de takip ettiğim kadarıyla biliyorum) Menis (gizlinot: butiğin sahibi) hayvanları çok seven, onlar için çabalayan birisi. Hatta ara ara sayfasında yardıma muhtaç olan hayvanları da paylaşır (gizlinot: uzun zaman önce takibi bıraktığım için hala öyle mi bilemiyorum). Hah, ben de zamanında bir iki kere iletişime geçtim kendisiyle. Okulumuzda bi gözü ciddi enfeksiyon kapmış yani kör olma derecesinde, bi kulağı kırık ve yürümesinde ciddi sorun olan bir kedi vardı sürekli mama getirmek dışında başka bir şeyler yapmalıyım dedim ve bu bebeği veterinere götürmeye karar verdim. Okulum Sütlüce'de (gizlinot: haliç'e yakın ) ve kediyi fatih hayvan hastanesine götürmek istiyorum. Neyse, kediyi otobüslerde harap etmek istemedim (gizlinot: 2 vesait otobüs ve uzun bir yürüme yolu var) arabam da olmadığından birkaç arkadaşıma dedim ama pek oralı olmadılar. Sonra dedim Menis'e yazayım zaten o da çok seviyor hayvanları en azından sayfasında paylaşsa 1 2 kişi görür de götürebiliriz belki diye düşündüm. İnstagram üzerinden kedinin fotoğrafını paylaştım ve açıklama yaptım kendisi sağ olsun biraz ilgilendi, ben de durumu detaylı anlatıp bilgi vermek için mesaj attım. Tek isteğim sayfasında paylaşması oldu. Uzunca bir mesajın ardından birkaç kısa mesaj da yazmama rağmen mesaja yanıt vermedi. Hani okumamıştır, yoğundur dedim ama whatsappta mavi tik diye bir şey var, hadi musait değildir 1 2 gün bekleyeyim çok seviyor hayvanları geri döner dedim ama o da olmadı. Neyse dedim artık dayanamadım kedinin o haline ne olacaksa olsun dedim aldım kediyi otobüsle götürdüm.

    Yani demem o ki süslüler kendisi bana biraz bazı şeyleri gösteriş için yapıyormuş gibi geldi. Benzer şeyleri birkaç kere yaşayınca düşüncem iyice oturdu.

    Her şeye rağmen umarım daha çok satış yapar da 1 2 hayvanın daha karnı doymuş olur.

    23 mayıs 2015 22:43 23 mayıs 2015 22:46

    3. 2 kere sipariş verdiğim, ikisinde de ürünün sorunsuz elime ulaştığı mağaza. (birinde sorun yaşamıştım ama bu MNG kargodan kaynaklıydı, menis hanım'dan değil.) kendisinin hayvanlar yararına kilolarca, tonlarca kemik bağışladığını gördükçe paramın boşa gittiğini de hissetmedim. menis hanım, zaten gayet iyi maddi durumu olan bir ailenin kızı dolayısıyla 3 kuruşluk mal için kimseyi kazıklamaya ihtiyacı olduğunu da sanmıyorum.

    bazı ürünlerin ederinden fazla satıldığı doğrudur, ama o dükkanın da bir elektrik, su, kira bedeli var ve bu çoğu dükkan için geçerli. keşke diğer dükkanlar da elde ettikleri kardan hayvanlara besleme yapsa.

    sürekli alışveriş yaptığım bir yer değil sadece orijinal bir şey beğendiğimde ve internetiyle, kargosuyla, yurtdışıyla uğraşmak istemediğimde alıyorum. whatsapp'tan yeterince ilgilenildi bugüne kadar. benim bir şikayetim olmadı açıkçası. ama benim aldığım ufak tefek saat, kolye tipi şeylerdi. onu da belirteyim. ayakkabıyı ben mağazadan "deneyerek" bile aman vurur mu, aman olur mu, aman defosu var mı diye korkuyla alıyorum. ayakkabı, tekstil ürünü veya nike airmax falan almadım.

    ki o ayakkabısında sorun yaşayan kız, sizin "kalite kontrolünüz yok muaa!" falan gibi bir soru sormuştu gayet iyi hatırlıyorum. ne kalite kontrolü yahu? yurtdışı siparişleri, yurtdışından direk sizin adresinize geliyor. menis hanım'ın görme şansı olmuyor yani. bu şartlar size uyuyorsa sipariş verin diye de yazıyor her zaman zaten.

    kalite kontrole girmişken, başımdan farklı, gayet bilindik, uluslararası bir marka ile geçen bir olayı anlatayım. hatrı sayılır bir meblağ ödeyerek spor ayakkabı aldım. sorun çözüldüğü için marka ve mağaza ismi vermiyorum. eve gittim, ayakkabının tekinin ön dikişleri yamuk. önce aradım, dediler gelin yardımcı olalım. gittim, gösterdim ayakkabıyı bakın böyle böyle. itirazsız değişimini yaptılar. demek istediğim, görerek & deneyerek bile o anda farketmediğin defo & kusur sorunları olabiliyor.

    24 mayıs 2015 18:49 24 mayıs 2015 19:04


    4. Moda'daki tatlı, minik, hayvansever butik. Yalnız butik sahibine sanki herkesin içinde bir kin, nefret var. Bir açığını yakalasam da rezil etsem durumu var. Kız güzel diye herhalde bu büyük öfke ahahha ya da yaptığı şey gerçekten o kadar güzel ki o da kıskanılıyor olabilir. Başka bir açıklama gerçekten yok çünkü. Bari bu kin kusanlar iki kere sokağa mama koymuş, su koymuş insanlar olsa. Kedi süt annesi ararken internet üzerinden çok yardımcı oldu, yine facebook alışverişlerinde gayet ilgiliydi. Kendisini tanımıyorum ama büyük tebrik ediyorum!

    30 mayıs 2015 01:12

    5. Niyet güzel, genç yaşta birinin böyle şeyler yapmaya kalkmış olması da takdir edilmeli. Ama o kadar. Öncelikle bağışlar konusunda şeffaf değil. "Ürünlerden elde edilen karın %20si hayvanlar yararına kullanılmaktadır." Gibi bir kesinlik olmalı. Şu anda yaptığı şey suistimal etmek belki de, nerden bilelim?

    Onun dışında kendisi ve yardımcısı oldukça kaba ve çirkef. Mecbur kalmadıkça bir şey almayın, zaten genelde çin malı şeyleri 3-4 katı fiyatına satıyor. Gidip aliexpress'ten asos'tan alın bir de 10 lira hayvanlar için bağış yapın daha ucuza gelir ve içiniz rahat eder.

    Kendi yaşadıklarımı uzun uzun anlatmak sinirlenmek istemiyorum ama sorun yaşayanların abarttıklarını, bok attıklarını düşünüyordum iletişime geçmek zorunda kalana kadar. Püh lanet olsun!

    30 ağustos 2015 13:27

    6. Senelerdir takip ettiğim butik.Ayrıca kendisinide instagramdan takip ederim.Moda'da çok şirin bi butik gitmenizi öneririm.Malum yırtık ayyakkabı olayından sonra herkesin kendisini kötülemeye çalıştığını düşünüyorum.Kullandığı çanta vs altına özel olarak hayvan derisinden olmadığını söylüyor kendisi arkadaşlar.Bi arkadaşımızda demiş durumu gayet iyi maddi olarak anlaşılıyor yani o sattıklarının kârını kendisine aldığını düşünmek saçma.İnstagramda birkaç butik gibi yalaka değil sadece gayet normal davranıyor kendisi ki olması gerekende bu.Herşeyin faturası var.Ve bu butiğe gün içerisinde sayısız insan yazıyodur eminim,geç cevap anormal bişey değil.Kendisiyle bizzaat konuşmuşluğum yok wp'den ürün sormuştum gayette yanıtını aldım.Sizin tavrınız ne olursa karşınızdankinden bunu görürsünüz butik sahibi diye alttan alıp haklısınız hanfendi gibi modda olmak zorunda değil.

    30 ağustos 2015 23:13

    7. Oldukça güzel bir proje fakat ne kadar hayvanlara yardım amaçlı olsa da üzerine çok fazla kar konularak yapıldığını düşündüğüm bir proje. Bir güneş gözlüğü beğenmiştim siteden yaklaşık 80 lira civarındaydı.Sonra kadıköyde dolaşırken 30 liraya aldım gözlüğün aynısını süslüler. 50 lira kar konulmaz,konulması yanlıştır.20 lira olsa tamam çünkü bu durumda 10tl hayvanlara 10 tl butik sahibine diye düşünülerek gayet içim rahat bir şekilde alışveriş yapardım fakat bu durumda ve bütün ürünlerdeki kar payı bu kadar fazlayken asla.

    31 ağustos 2015 11:28


    8. sahibi menis doğan'ın liseden uzaktan arkadaşı olduğum butik. kendisi epey değişik bir insandı, ilginç veya farklı değil; değişik. bir dönem gümrük cezası yediğine dair bir şeyler duymuştum, ne derece doğru bilemem.

    13 eylül 2015 19:31

    9. Ben bu hafta kendisi ve annesi hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunuyorum avukatlar aracılığıyla, fiş anası adına kesilmiş çünkü. Başka menis mağduru varsa beklerim.

    13 eylül 2015 21:36

    10. Aliexpressten 0.85dolar yani 2-3 liraya aldığım telefon kabını 25 liraya sattığını gördüğüm butik. Hayvanlara yüzde kaçı gidiyor acaba bu paranın? Yüzde sekizyüz kàr bu hanım kızımızın neyine yetmiyor acaba bi de bunun yanında iğrenç bir tavırla karşılanıyoruz.

    13 eylül 2015 21:40