yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (58)
    • medya (13)

    1. halkların demokratik partisi eş başkanı.

    "gezi'de darbeyi gördüm" diye geri çekilen, kobane olaylarında yüzsüzce "tüm türkiye halkını sokaklara davet ediyorum" diye çağrı yapan, zerre güven vermeyen politikacı.

    kürt faşizanlığı yapmaktadır ama nedense faşizmin karşısında duran sözde hümanistler destekçisidir.

    bu ve türevlerinin ipleri imralı'dadır.

    evet bölmeye çalışıyorlardır ama bölemeyeceklerdir...

    10 mayıs 2015 21:45 21 mart 2016 10:31

    2. Ya ben bu eş başkan olayına bitiyorum zaten, diğer eşleri kim bunun? Bir de mayışı aranızda bölüşüyor musunuz?

    Onun dışında, kürt hareketinin başında apo gibi bir yaratık olacağına bu adam olsaydı her şey farklı olabilirdi. (gizlinot: Ama bu da apo'nun eline bakıyor) Hatta cumhurbaşkanlığı seçimlerinde oy vermeyi bile düşünmüştüm. Tayyip öyle bir yere getirdi ki bizi, sakince tartışabilen herkesi, düşüncelerine katılmasam da takdir etmeye başladım; selahattin demirtaş ve devlet bahçeli'ye aynı anda sempati duymam başka bir şeyle açıklanamaz.

    Edit: virgül

    10 mayıs 2015 22:15 10 mayıs 2015 22:20

    3. İnsan sevmez, kürt sever. Kürt milliyetçisidir, ırkçıdır, canı cehennemedir.

    Edit: kürtlerle asla bir sorunum yok destek bile veriyorum ama bu adama asla, bir de sosyalist diyorlar allahım ne tarafımla gülsem.

    10 mayıs 2015 22:23 10 mayıs 2015 22:26


    4. ister sevelim ister sevmeyelim; sosyal medyayı en iyi kullanan, en zeki, en hazır cevap politikacı kendisi. gençlere çok güzel hitap ediyor ve bence bu seçimlerde barajı aşacak.

    iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyorum barajı aşması, ama benim düşüncem bu yönde.

    ayrıca lgbti'leri desteklemesi, kadın haklarına olan bakış açısı falan benim gerçekten çok hoşuma gidiyor.

    sadece kürtlere değil, (bkz: kürtler türklerden daha muhafazakar olur ) herkese hitap etmeye çalışıyor.

    ana fikri kürt olabilir ama biraz da geniş açılı düşünülmeli. sırf kürt partisi diye çok yerilmiş.

    not: oyumu demirtaş'a vermicem. kendisinin destekçisi değilim, olmam da.

    11 mayıs 2015 00:13

    5. Sallama konusunda bir idol. Yani bilmesek adam en son secimlerde %60 oy falan aldi sanicaz. Kafasini yasamak isterdim. hicbir sey olup her seymis gibi davranmayi cok iyi beceriyor.

    Bence 5000tl emekli maasindan bahseden bosbelesten daha iyi salliyor. O derece.

    11 mayıs 2015 00:23 11 mayıs 2015 00:27

    6. madem konu kendisinden malum terör örgütüne ve kürt yurttaşların çektiği zulümlere getiriliyor, peki istediğiniz olsun, ordan konuşalım.

    ne zaman kürt yurttaşlarımızı sinsi sinsi kullanan bu insanlara kötü iki kelam etsek hep aynı cümlelerle karşılaşıyoruz.

    "siz kürtlerin tarihte neler çektiğini bilmeden konuşuyorsunuz" diyorlar ki bu hiç şaşmaz.

    biliyoruz kardeşim.

    biz "yazılmayan" tarihten bihaber değiliz.

    fakat sizin mantığınıza göre bu ülkede zulüm gören herkes kısasa kısas yapmalı.

    aynı mantığa göre madımak'ta diri diri yakılarak katledilen aleviler gördüğü her sünni'yi yakmalı. çünkü tarih boyunca çektiler. ötekileştirildiler. yakıldılar.hatta alevi komşunun sünni komşuya götürdüğü yemek çöpe döküldü. çünkü aleviler yemeklere tükürür, aleviler ensest, aleviler mum söndü vs vs.

    yıllar boyunca şu topraklarda farklı mezheplere, farklı dinlere ve ırklara yapılan tonlarca zulüm örneği verebiliriz.

    ama bu durumlarda kısasa kısas yaşandı mı ? hayır !

    gerçek bir hümanist mi arıyorsunuz ?

    burayı bir daha okuyun o zaman.

    "devlet ne yapar ?" "devlet nasıl zulmetti"

    evet etti.

    ama siz ne yaptınız kardeşim ?

    devletin başındaki adamları 2 kelam eleştirip sivillere saldırdınız değil mi ?

    avm'lere park'lara bombalar yerleştirdiniz.

    bi dönem gerçekten bu tip suçların sizin üzerinize yıkıldığı yalanına inanlardandım ben de ama malum hükümetten yüz bulunca siz zaten gerine "biz yaptık ! isteklerimiz kabul edilmezse yapmaya devam edeceğiz" diye bunlarla övündünüz.

    sivil halkın ölmesi çok umrundaydı sanki...

    ha siz sözde halka değil devlete düşmandınız değil mi ?

    savunulacak hiç bi şey bırakmadınız.

    sanki size cephe alan halktı devlet değil ki o beğenmediğiniz halk yıllarca sizi sırtında taşıdı.

    konu selahattin demirtaş'tan çıktı ya, bölücülük konusuna da ekürisi sırrı abe üzerinden örnek vereceğim.

    sırrı abemiz çıktı dedi ki "türküm ama tedavi oluyorum"

    bir başka parti üzerinden hadi hep birlikte minicik bir empati yapalım.

    öncelikle belirteyim ki, chp'li değilim.

    bildiğiniz üzere kemal kılıçdaroğlu kürt bir yurttaştır.

    bu adam çıkıp "kürdüm ama tedavi oluyorum" deseydi neler olurdu düşünebiliyor musunuz ?

    tahayyül edebiliyor musunuz ?

    ne ırkçılığı kalırdı, ne faşistliği, resmen aforoz edilirdi adam. kimse kimseyi yemesin şimdi.

    sırrı abe söyleyince "çünkü ona göre ırklar çok saçma bi şeylerrr"

    hadi canım ahahahaha

    aralarından ırkları en saçma bulanı "kürdüm ama tedavi oluyorum" demeye davet ediyorum.

    entry'i gezi olaylarında söylediği ve trajik bi biçimde savunulan cümlesiyle bitireceğim.

    "gezi'de darbeyi gördüm" dedi.

    güya bunu gezicilerin bir kısmının askerden yardım istemesi, askeri çağırması, o tip sloganlar atması üzerine söylemiş değil mi ?

    sizin iddianız ve kendisinin açıklaması bu, doğru mu ?

    iyi de kardeşim sormazlar mı adama, ben de gezi'deyken benim abimi, kuzenimi vuran örgütün bayrakları flamaları açıldı. bunu yapan 3-5 kişi, hadi 10-20 kişi var diye ben davayı sattım mı ?

    sizler ordasınız diye milliyetçi hareket partisi çekildi.

    sizler de onlar orda diye çekilmişsiniz.

    hah işte nasılsınız napıyorsunuz iki milliyetçi parti ?

    hadi onlar bunu kabul ediyorlar. zaten varoluş amaçları türk milliyetçiliği de sizin halaaa barışçıl, hümanist, birleştirici olduğunuz yalanını ne yapacağız ?

    yukarda davayı sattınız dedim.

    aslında bunu dememeliydim.

    çünkü yola sizinle çıkmadık, sizin yokluğunuzla da kaybetmeyiz.

    imralı'daki babanızdan da mesaj geldi.

    "onu gezide ben kurtardım" diye.

    bunu da kesin "biber gazı oley" sloganı için söylemiştir.

    çünkü bu slogan da biber gazını çağırıyor.

    teallam.

    edit: farkındaysanız kürt yurttaşlara yapılan zulümlerden bahsederken, barışçıl terör örgütünüzün kürt çocukları nasıl zorla kaçırıp gerilla yaptığına, kürt köylerini bastıklarına, kürt kadınlarına köylerde ve hala örgüt içinde bile nasıl tecavüz ettiklerine hiç girmedim bile.

    yazılmayan tarihi sular seller gibi biliyorsunuz ya, bunları da biliyorsunuzdur herhalde.

    11 mayıs 2015 01:56 21 mart 2016 10:33

    7. olur da hdp barajı aşarsa diye korkularından (link: http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/274777/Selahattin_Demirtas_in_evine_uyusturucu_baskini.html ne yapacaklarını) şaşırdılar. seloyu pek sevdiğimi söyleyemem ama adamların demokratik yollarla bile hak aramalarına izin verilmiyor olmasına da tepkiliyim. naapsınlar, tekrar dağa mı çıksınlar?

    13 mayıs 2015 08:33


    8. hdp eş genel başkanlarından biridir. bana kalırsa partisinin imajını yükselten isimdir. kendisine yapılan sataşmalara verdiği esprili yanıtları da beğeniyorum. hdp'li değilim (gizlinot: apo'nun sözcüsü olmalarından özellikle hoşlanmıyorum) ama akp'nin tek başına iktidar olmaması için barajı geçmelerini istiyorum. birilerinin de aynı sebepten paçaları tutuşmuş ki elinde kur'an, meydan meydan gezerek hdp'ye yükleniyor (gizlinot: halbuki biz onun chp'ye bağırmasına alışmıştık. ).

    14 mayıs 2015 00:29 14 mayıs 2015 00:33

    9. mağdur edebiyatında akape seçmenini sollayan (link: https://www.youtube.com/watch?v=kszMxaU4ow0 insan)

    okulöncesi öğretmenler daha iyi bilir ki, kreşlerde ve anaokullarında kendi işini kendi yapabilen çocuklara öğretmen müdahale etmez. sadece izler ve çocuğun yetemediği noktada yardımcı olur. buna kendi kendine yemek yemek (kaşığı tutabilen çocuklar), kendi kendine boyama yapabilen, makas kullanabilen çocuklar da dahil.

    yani öğretmen, hali hazırda kaşık tutup kendi kendine yemek yiyebilen çocuğun elinden kaşığı alıp ağzına yemek tıkıştırmaz.

    hatta ve hatta bazen ayakkabı giyemeyen çocuğun önüne ayakkabıyı koyarlar ve "kendin giy" der. "1 gün zorlanırsın, 2 gün zorlanırsın, 3. gün kendin giyebilirsin" diye motive ederler.

    zaten konu her ne olursa olsun, hiç bir öğretmen bir çocuğa hele hele velisinin gözü önünde bu tip bir ayrımcılık uygulamaz.

    bence kendisi her şeyden bir mağduriyet çıkarmak yerine, kızının bunu kendi başına başarabilen bir çocuk olduğuna sevinmelidir.

    sanırım beyfendi ayakkabı giyebilen kızına yine de öğretmenin eğilip ayakkabısını giydirmesinden mutlu olacaktı.

    ulan düşünüyorum da biz de kreşe gittik, bizim babamız bunun aksine "kendin yap, sen bebek misin !? ne demek giyemiyorum !?" falan şekilde fırçalardı.

    saçma sapan bi mağdur edebiyatı yine...

    iyice komik duruma düşüyorsunuz.

    anaokulu öğretmenlerinden açıklama bekliyoruz (gizlinot: swh)

    20 mayıs 2015 15:09 20 mayıs 2015 15:11

    10. imralı heyeti lafını duymamla tüylerimin diken diken olması arasındaki geçen zamana ışık hızı diyelim. bu adamın adını ya da bir sözünü duymamla da midemin bulanması arasındaki süre de ışık hızından fazla. (bkz: oran-orantı)

    anlıyorum, kürtler bu topraklarda çok eziyet çekti. dün atv de denk geldiğim bir programda mv cuma içten anlatıyordu: "7 yaşındaydım, babam kürtçe konuştuğu için hapishanedeydi. annemle görmeye gitmiştik. görüş süresi boyunca hiç konuşmadan annemle babam birbirinin gözlerinin içine baktı... o zamanlar anlayamamıştım. sonradan öğrendim annem türkçe bilmiyordu ve orada kürtçe konuşmak yasaktı... "

    bu duyguları, bu eziyetleri, bu mağduriyeti kullanarak apo denen terörist tarafından yönetilen bir partinin eş başkanıdır. amaçları bu mağduriyeti diri tutarak ekmeklerine yağ sürecek çoğunluğu sağlamak, kürtsen bu partiye oy vereceksin şeklinde baskı uygulamaktır.

    bence selahattin demirtaşa sempati duymak demek apoya sempati duymak demek. benim vicdanım bunu söylüyor kimse kusura bakmasın. şu sözlükte hiçbir görüşe, düşünceye karşı bu kadar kesin konuşmadım. benim sevmediğim o görüşteki insanlar değil, o görüştü çoğu zaman. ama nerde bu adamı öven bir insan görsem kalbini kırmamak için koşarak uzaklaşıyorum.

    edit: ekleme. (link: http://www.suslusozluk.net/g/selahattin-demirtaş/7106 şu) fotoğrafla o bizden biri diyor iseniz, (link: https://www.google.com.tr/search?biw=1366&bih=659&q=recep+tayyip+erdoğan+ev+ziyaretleri&tbm=isch&tbs=simg:CAQSsAEJqkeR4NRE1b8amwELELCMpwgaiAEKOggCEhT2JMQl5iWAJaUixCDjHcQm_1iL6JBogFiZ-PRoP5rQ2lg1RHLjUYrNvooisYHG87JoT7j5uKVEKSggDEhTAG8EbkBzEG44clhyhEJ0NvxuYHBowIdCFojek50QqthTPlagF3Aqe1ewBr6tev4ogFwnO-Ki9rma0JZYirwt2-4-8EentDAsQjq7-CBoADCGethWwaBmc0A&sa=X&ei=i5tcVdHKIoepsAHtpICQAQ&ved=0CBcQwg4oAA#imgrc=u7U2S1dNyN0TbM%253A%3BRyR8Io1Zk9okhM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.akparti.org.tr%252Fupload%252Fgimages%252F63514%252Frte-agri-ev-ziyareti008.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.akparti.org.tr%252Fsite%252Ffoto%252F63514%252Fbasbakan-erdogan-agrida%3B3480%3B2239 şu) adam içimizden biri hüloğğ diyenlerle bir farkınız olmadığını bilmeniz gerekir, hakaret olarak algılayamazsınız kanımca.

    20 mayıs 2015 15:29 20 mayıs 2015 16:37

    ilginizi çekebilecek benzer başlıklar