girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (30)
  • medya (0)

1. kozmetik, sağlık ve kişisel bakım ürünlerinin satıldığı marketler zinciri.

18 mart 2014 22:34

2. bana göre watsons ve türevlerine göre pahalıdır.

4 nisan 2015 00:38

3. Genel İçerik ve indirimler itibariyle Bir watsons ya da gratis'den farkı olmayan, dahasi iç giyim ve züccaciye (çıkıp bakmadım ama sanıyorum büyükçe bir süslü püslü züccaciye reyonu var) reyonları farkıyla bu mağazalardan daha fazla ürün sunan mağaza. Begeniyorum burayi ben.. çemberlitaş şubesine sık uğruyorum..

Bu arada burada arap kadınların alışveriş yapışına denk geliyorum, vay arkadaş yaa, makyaj reyonlarında o nasıl sepet doldurmak öyle ağzım açık kalıyor.. neyse işte bana ne..

9 nisan 2015 01:40 9 nisan 2015 16:17


4. t-shop mağazalarının watsons gratis gibi rakipleriyle kıyaslandığında en dikkat çekici özelliği temiz ve hijyenik olmasıdır, mağazadaki makyaj standlarında satılan her ürünün testerını bulabilirsiniz. her ne kadar ürünü yüzünüzde gözünüzde denemeseniz bile testerda incelemek satın alırken kolaylık sağlıyor. Ben watsons'ın gratisin testerlarının olmamasından dolayı t-shop'u tercih ediyorum. gerçekten tertemiz. ayrıca prestige markasının ürünlerini de bu mağazada bulabilirsiniz. göz kalemleri çok kaliteli, cruelty-free bir marka. şişli, beşiktaş, osmanbey şubeleri ürün çeşitliliği bakımından tatmin edici.

9 nisan 2015 09:32

5. gerçekten de watsons ve gratislere göre daha ferah ve ürünlere kolay ulaşı sağlıyor. ancak bugün golden rose un velet matte serisine bakmaya gittim gratiste ne tester i ne kendi kalmıştı çünkü içeri bir adım attım ki baktım epey kalabalık bu arada beynim görüntüyü işleme aldı.. anladım ki kıyıda bi yerlerde bi tane müşteri var ikinci giren benim diğerleri mağazanın satış elemanı. hiç abartısız 10 kişi falan vardı. asker gibi kapı dolaylarına strateji bir biçimde yerleşmişler sanki gelecek düşman askerini bekliyorlar sırtlar dik savaşa hazır (gizlinot: swh ) bi an ne olduğumu şaşırdım. neye dedim ethereal umursama girdim içeri, standa doğru yürüyorum bi tanesi hemen peşime takıldı bir adım arkamda ya sabır dememek işten değil. o bir tane ruju alıp çıkana kadar uzaylı gibi hissettim kendimi tüm spot ışıkları üzerimdeydi valla..(gizlinot: swh )

28 nisan 2015 17:08 28 nisan 2015 18:59

6. Bugün Sultanahmet t-shop'ta gördüğüm saygısızlıktan sonra bir daha asla alışveriş yapmacağım kozmetik mağazası. Günlük ped almak için acele girdim reyonlarda arıyorum hop bi' kız karşıma çıktı ve size l'oreal yüz temizleme jelini anlatıyım bık bık nefes almadan konuşuyor ağzımdan harf çıkarmadı sussun diye aldım ürünü sonra pedlere baktım ürünleri de oraya koydum elime zorla tutuşturduğu. Arkamdan neden yerine koymuyorsun vs diyor bir hadsiz. Dedim bana mı dedi-niz(!) evet yerine neden koymuyorsun almak zorunda mıyız diyor hesap sorar gibi. Geldiler bana sonra. Ağzından girip burnundan çıktım. Nasıl konuşması gerektiği bilmeyen, işinin ne olduğunu unutan, ufak, saygısız çalışanları olan kalitesiz mağaza oldu gözümde.

12 temmuz 2015 00:45 ed.25 temmuz 2015 19:31

7. ben de ne yazık ki kadıköy şubesinde bir kaç kez kaba davranışlar sergileyen çalışanlarla karşılaştım. bir keresinde şikayet edecek oldum , konuştuğum kişi elemanını savunmayı tercih etti. üstelik konu görecelilik barındırmayan tamamen saygıya dayalı bir konuydu. yani ben gidip de kimseyi "bana şu ürünün olmadığını söyledi" falan diye şikayet etmem. ukala tavırlarla konuşmak hatta müşteriyle alay edip gülmek de normal sayılıyorsa artık bir şey diyemiyorum. kimseden beni pohpohlamasını veya kendisini ezdirmesini beklemiyorum . sadece benim gösterdiğim kadar saygıyı bekliyorum karşımdakinden. bazen şöyle bir ikilemde de kalıyorum gerçi, bu kişiyi şikayet etsem işten çıkarırlar diye endişelenip işinden olmasın diye susuyorum ama dışarıda iş bulmayı bekleyen onlarca düzgün insan varken belki de böylelerinin çalışıyor olması haksızlıktır , öyle değil mi ?

18 eylül 2015 14:48


8. bugün kadıköy şubesine gittim bir daha da gitmem. çalışanlar gerçekten çok fena darlıyor insanı. gittiğime pişman oldum. rahat rahat bakamadım zaten. en komiği de pastelin nude paletini sordum indirimde mi diye. "evet indirimli 26.50 tl" dedi. ben şok. bildiğim kadarıyla normal fiyatı 26.50 tl. yanlış biliyorsam uyarın lütfen. bir diğeri anneme göz kremi satmaya çalıştı. ben de araştırmadan ürün almıyoruz dedim. böyle yani kızlar, zorda kalmadıkça gitmeyin derim ben.

18 eylül 2015 19:46

9. arada alışveriş yapıyorum buradan. ama indirim politikaları saçma sapan, watsons ve gratisin önce bindirip sonra indirdiği fiyatları bile bundan daha ucuz. ürün çeşitliliği de az ama arada normalde olmayan markalar bulabilirsiniz. bir de gratis watsonsta kalamayan ürünler ne hikmetse burada daha kolay bulunuyor (hikmet çoğu kişinin tercih etmemesi). çalışanları ise zaten dünyadan bir haber, arada bilene rast gelirseniz iyi, genelde laf olsun diye yüzlerine abartılı makyaj yapan ama simsiyah giyinen, ne müşteriyle ilgilenmeyi ne de ürünleri bilmeyen tipler. olmasa da olur ama yoklukta iyi giden bir kozmetik zinciridir sonuç olarak ( tanımı sona koymam da ayrı bir hoş oldu (gizlinot: swh))

(yazar: sosyolog34) ün uktesiydi.

23 aralık 2015 01:08

10. ilk kez burada duyduğum tahminimce izmirde olmayan firma

23 aralık 2015 10:05