yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (186)
    • medya (7)

    186. görmemiş ya çok büyük özgüven eksikliği var bence o kızda, aşırı takık bedenine eskiden çok severdim ama şimdi çok itici geliyor

    27 mart 22:35

    185. boyalı saçları ile sunkiss jel tanıtıp linki veriyo ya.. inanamıyorum artık, gerçi o parasına bakar da ya reklamı veren :d

    24 mart 04:59

    184. asla bi tarzı yok, o kadar para içinde gerçekten bu kadar kötü giyinmek... sadece marka,dar ve crop diye kıyafet alıyor.

    18 mart 02:57


    183. İsterse Gucci, Prada alsın isterse Zara ne giyse yakışmıyor enteresan

    17 mart 17:52

    182. Deprem zamanı Paris'te olmasına rağmen, şuan ordaymış gibi instada paylaşımlara boğuyor. Takipçilerini salak yerine koyuyor resmen, sabahtan akşama anlık storyler atıyor güncelmiş gibi. Bunu yorumlarda belirtenleri de siliyor hemen. Güvenilirliği sıfır biri. Fotoğraf atarsın ama storylerle anlık bildirirmiş gibi yalan paylaşımlar çok sağlıksız bir ruh hali...

    14 mart 20:20

    181. kabul etmek istemese de kedisinin ölümünde payı olan kişidir. beymen'den ayakkabı alır gibi durmadan cins kedi satın alması zaten rezil bir durum. sadece o kedilerin üretimine verdiği katkı ile bile onların acı çekmesine zemin hazırlıyor ve suçlu hali hazırda. yetmezmiş gibi son lüks (!) kedisini bebek olmasına rağmen henüz aşıları tamamlanmadan çanta taşır gibi ordan oraya, o şehirden bu şehre, o insandan bu insana taşıdığı diğer kedileriyle ve başka insanlarla burun buruna soktu. zaten cins kedi olması sebebiyle doğuştan gelen düşük bağışıklık sistemi, birçok genetik hastalığa yatkınlığı olan bir kediye göz göre göre bunu yapıp sonra da ağlayarak storyler atmak, "melek oldu" gibi romantik cümleler kurmak en hafif tabiriyle işgüzarlıktır. 

    cins kedi üretimi artık gerçekten tahammülümün kalmadığı bir konu. genetik olarak zaten "kusurlu" doğmaya mecbur bırakılan, ömrü boyunca şans eseri riskli bir hastalığa yakalanmasa dahi sizin fark bile etmeyeceğiniz nefes alma güçlüğü, eklem ağrısı gibi birçok zorluk yaşamaya mahkum cins kediler. insanlar bunları her yerde bas bas bağrıyor, onlarca makale yazılıyor, sağlık araştırmaları yapılıyor.

    melis'e sorsan kendini sağlık alanında eğitim almış bilinçli biri olarak tanımlar. ben melis'in bunları bilmeyecek kadar cahil olduğunu da düşünmüyorum zaten. en kötü yanı da bu. gösterişe ve dış görünüşe o kadar hastalık derecesinde düşkün biri oldu ki kedileri bile ona yeni aldığı bir çantanın, ayakkabının verdiği estetik hazzı versin istiyor bence. gerçekten bir kedinin hayatına dokunmak isteyen, ona ömrünü geçirebileceği huzurlu ve sağlıklı bir yuva vermek isteyen, saf bir sevgiden başka bir çıkar gözetmeyen bir insan zaten melis'in yaptıklarını yapmaz.

    her şey bir yana melis zaten kişiliği ve yaşam tarzı sebebiyle bir kediye bakmanın sorumluluğunu alabilecek biri değil. insanlar bir kedi sahiplenirken bin kere düşünüyorlar mesela "9-5 çalışıyorum acaba evde yalnız kaldığı saatlerde üzülür mü" diye ya da yılda bir kez gittikleri üç beş günlük tatillerde bile kedinin kendini rahat hissettiği ortam değişmesin, psikolojisi ve sağlığı bozulmasın diye eve mama vermesi için birini çağrıyorlar vs. sen zaten aynı yerde iki gün üst üste duramayan, üç farklı şehirde kendine ev açmış, sıkıntıdan ordan oraya gidip duran, sürekli yurt dışı seyahati yapan birisin. ve kendinle birlikte o kedileri de bavul gibi taşıyıp duruyorsun. bu kedi sevmek, bir kediye yuva olmak falan değil düpedüz şımarıklık. kendisine akıl fikir ve sorumluluk bilinci diliyorum.

    edit: imla

    1 kasım 2022 12:20 1 kasım 2022 14:57

    180. Cins kedi sevdası sayesinde canlı üretim piyasasını destekleyen influencer. Kedisini kaybetmesi üzücü fakat cins kedilerin üretilme koşullarını bilmeyecek kadar cahil olduğunu da düşünmüyorum. Gerçi muayenesi ve aşıları tamamlanmadan evdeki diğer kedilerle bir araya getirecek kadar da bilgisiz biri ne yazık ki. Umarım kedisinin başına gelenler kendisine ders olur ve cins kedi satın almayı bırakır, umarım ölen kedisi yetişkin kedilere de hastalık bulaştırmamıştır

    31 ekim 2022 19:14


    179. Acilen youtuber, vlogger, blogger olmamı düşündüren kişi. Kızın designer gardrobu oldu ya gözümüzün önünde. 

    1 ekim 2022 13:35

    178. 19 yaşlarımdayken sağlıklı beslenme kararı almış, ve sağlıklı beslenen insanları takip ederdim. bunların arasında en sevdiklerimden birisiydi. fakat şu an nötr üm sadece. bir şeyler değişmiş gibi, ancak değişen şey ne bilmiyorum.

    15 eylül 2022 23:13

    177. Bu kizi en son takip ettigimde ogrenciydi ve eskisehirde ucuza yasamaya calisiyordu. Ne ara ysl, prada, chloe ayakkabilar, cantalar takacak duruma geldi?

    Sahiden bir ortaklik storysi ile olacak is mi bunlar?

    9 eylül 2022 16:03