yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    girdi yaz
    medya ekle
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (190)
    • medya (6)

    1. (gbkz: bershka) ve (gbkz: pull&bear) ile birlikte zara'nın da içinde bulunduğu gruba ait bir marka.

    Bazı bazı güzel tişörtleri olur, bir de her sonbahar/kış sezonu rengarenk hırkaları ucuza bulabilir, okulda/işyerinde çeşit çeşit giyebilirsiniz.

    10 eylül 2014 21:12

    2. daha bugün bir bot beğendiğim marka. en yakın ne zaman alabilirim diye düşündürüyor beni gavurun markası.

    11 eylül 2014 00:58

    3. pantolon kesimleri, kazakları, gömlekleri, her şeyini ayrı beğendiğim marka.

    ayrıca (link: http://www.stradivarius.com/tr/en/shoes/special-sizes-c1109506p4658003.html?categoryNav=1109502&colorId=040 şu) ayakkabısına göz diktim. izmir mağazasına gelse anında alacağım ama gelmiyor. ankara'da olup da bana 37'sini alıp gönderecek bir hayırsever var mıdır ki?

    15 ekim 2014 18:35

    4. Çantalarını ve takılarını çok başarılı bulduğum mağaza.

    Ayrıca Bershka ve Pull&Bear'ın kankası.

    İstanbul'u bilmiyorum; ama Ankara'da bulundukları AVM'lerde hep yanyana dizilidir bu mağazalar.

    16 ekim 2014 18:09

    5. üniverstedeydim. henüz oradan hiç alışveriş yapmamışken ilk alışverişimde çanta, çizme ve kaban almıştım. kabanın ilk ay içerisinde içinin astarı baştanbaşa söküldü. neyse dedim elim değdiğinde dikerim nasıl olsa içeride. sonra kemerinin deliklerindeki metaller düştü. tam bir rezillik o kadar kötü görünüyordu ki. değişim yapmak için gittim ve yerine değiştirmek istediğim birşey yoktu. iade talep ettim. fiş olmadan olmaz dediler. sadece kredi kartı slibi vardı elimde. kabul etmediler. tüketici haklarını aradım. slibin yeterli olduğunu söylediler bi daha gittim aynı uyuzluk. yer ankara ankamal, sene sanırım 2010 ya da 2011. bi de meymenetsiz bi kadın müdüre ki sormayın. neymiş onların sistemleri öyle değilmiş görünmüyomuş. benim slibimde saatine kadar hepsi görülüyo benim problemim mi? kabul etmediler. ben de bunları tüketici haklarına şikayet ettim. kendime de yemin ettim bi daha ordan alışveriş yapmıcam diye. hakem heyeti beni çağırana kadar çantamın da kulpu koptu mu? onun da dilekçesini verdim. jüriye çıkana kadar çizmemin de topukları eridi! onu çok sevmiştim belki hallederim topuklarını dedim. ayrıca üçüne birden mazeret gibi görünürse diye düşündüm. toyluk işte mal ortada halbuki. heyet direk beni haklı buldu. kararnameyi aldım. ve tekrar çıktım o uyuz müdürenin karşısına. ne dese beğenirsiniz? "siz bu kaban için geldiniz hatırlıyorum ben sizi ama çanta için gelmediniz bik bik bik" lan fiş aynı fiş slip aynı slip. ikisi de aynı anda alındı. siz kabanı iade almadınız da çantayı alacak mıydınız yani? bi de onun için gelip perişan olayım istiyo. hala aklıma gelince sinirlenirim ama suratını bile hatırlamıyorum mendeburun. "belki alıcaktık?" diyo dalga geçer gibi. sinirle çıktım ordan artık kimi aradıysa belli ki kendisinden yetkili birini aradı. sonra beni telefonumla aradılar gelin paranızı vericez diye. hala avmdeydim geri döndüm gözlerim kıpkırmızıydı. allah bilir egoları tavan yapmıştır zillinin. paramı alıp çıktım. az para da değildi yani böyle rezillik olamaz. senelerce de sözümü tutup ordan alışveriş yapmadım. en azından bu çizme-kaban-çanta üçlüsünden uzak durdum ama ufak tefek şeylerle başladık yine alışverişe. kahrolsun kapitalizm yapıcak bişi yok. ama şunu öğrendim:

    fişini asla atma.

    14 ocak 2015 23:38 15 ocak 2015 19:44

    6. beğendiğim bir kazağı, reyondakilerin tümünde sökük olduğu için alamadığımı hatırladığım mağaza. modeller çok güzel ama artık deneyen müşterilerin dikkatsizliğinden mi bilmem bazı ürünler daha mağazada pertlemiş olabiliyor.

    14 ocak 2015 23:49

    7. (yazar: pamuksekeri)nin girdisini okuyunca şok oldum. İnditex grubu içinde zara'dan sonra gerek kalitesiyle gerek müşteri hizmetiyle en beğendiğim mağazadır oysaki. Üniversitenin ilk yılında aldığım- ki bu 7 sene öncesi oluyor- çantam hala sapasağlam duruyor, çok çok az sapının dikiş yerlerinden aşınmaya başladı bu sene. Geçen sene bir kazak almıştım, 3-4 yıkamadan sonra tüylenme yaptı, götüreyim dedim. Tabi fiş hak getire. Yinede mağazaya bi sorayım dedim. Barkottan ne zaman alındığını söyledi tak diye görevli. Sonra da fişini falan sormadan firmaya göndermek için teslim aldı. Firma müşteri hatası değil demiş olacak ki değişim yaptılar. Hatta şöyle bir güzellik oldu. Ben kazağı sezonda almıştım. 120-130 civarı falandı sanırım. Sonra bu git gel döneminde indirim başlamış. Aynı kazak yarı yarıya falan düşmüş. Ben bu tüylendi diye başka model istiyorum dedim. Eski yüksek fiyatından saydılar kazağı. Bir etek bir gömlek aldım yerine.

    15 ocak 2015 00:49

    8. Erkek arkadaşımın adını söyleyemediği marka. Pantolonlarını beğeniyorum. Zamanında kahve bir trenchcoat almıştım ve hala giyiyorum. Taş gibi, fiyatıda oldukça uygundu. Yine bu markanında bershka gibi basic hırkalarını seviyorum. Takılarıda gayet hoş ve kullanışlı.

    15 ocak 2015 01:56

    9. Buradan 3 ay önce çok severek push-up pantolon almıştım 4-5 yıkama sonrası bir gün pantolonu giyerken cart diye bir ses geldi.Pantolon 2'ye ayrılmış.Hani bana dar gelen bişeyde değil 38 beden giyiyorum kalıp çok dar olduğu için 40 beden almıştım.

    15 ocak 2015 08:30

    10. Yıllardır severek alışveriş yaptığım mağaza.Çizgisini seviyorum.Kazak,pantalon,atkı,bere,eldiven,çanta,takı,etek kısaca ne bulduysam almışım.Kaban ve ayakkabı hariç.2 çantasını kullandım biri kötü çıktı.Bir de siyah pantalonlar çok çabuk renk atıyor ve grileşiyor onun dışında kalite olarak beni üzmemiştir kendisi.

    15 ocak 2015 18:36

    ilginizi çekebilecek benzer başlıklar