yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer

    içerik listesi

    henüz içerik eklenmemiş.

    2.0
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (18)
    • oylar (8)
    • medya (0)

    1. Geçenlerde watsonsta gezerken öylesine denemek için sepete attığım maske. 2 kullanımlık bir pakette satılıyor. Cildi derinlemesine arındıracağını söylüyor. Bir değişik yüze sürüyorsunuz maske kendi kendine ısınıyor Cidden yüze tuhaf bi sıcaklık veriyor. Sanırım sauna etkili denmesinin sebebi o saçma sıcaklık hissiyatı. Ne işe yaradığını çözemedim çünkü. 3dk yüzde bekletip yıkanıyor o yönüyle pratik ama başka bir işe yaramıyor. Gerçi 2 kez kullandım ama ne bir aydınlanma ne bir arınma bir şey hissetmedim.

    21 aralık 2015 00:24

    1

    2. Kesinlikle ohmondiyo'ya katılıyorum. Arınmayı geçtim sıcaklık bile hissetmedim. Gereksiz bir ürün.

    21 aralık 2015 00:39

    3. Yapisi hic hosuma gitmedi. Ayrica paketin agzini tamamen acinca urunu uygulamak zor pluyor. Yuzumde bi isinma oldu bozulmus la galiba dedim ama 15 dk falan bekledim. Yikadim bi halt da olmadi hatta sivilce bile yapti. Bi de ustunde dana gibi anti pickel yaziyo (link: https://youtu.be/jawrrtFy2x8 utanmiyor musunuz )

    21 aralık 2015 15:20


    4. içinde (gbkz: çinko) da bulunan bir (gbkz: kil maskesi). büyük bir yenilik olmayan ve aslında bir işe yaramadığını düşündüğüm nemli cilde uygulandığında ısınma özelliğine sahip. aslında pek de sahip değil çünkü iki kullanımlık maskenin ilkinde sıcaklığı hissederken bir ay sonra ikincisini uyguladığımda hiçbir sıcaklık hissetmedim. cildimi kurutmadı, zaten kuruyup katılaşan kil maskelerinden değil. görece kolay durulandı. başka da söyleyebileceğim olumlu bir özelliği yok çünkü cildimde kayda değer bir etkisi olmadı.

    iki kullanımlık ürünün fiyatı 8-9 lira, yani birçok high end veya dermokozmetik marka maskeden daha pahalı. eğer mutlaka ısınan bir maske denemek istiyorsanız (gbkz: the body shop ısıtıcı mineral maske)'yi öneririm.

    3 ocak 2016 22:26

    5. İndirim zamanı migrostan 2 paket almıştım. Almasamda olurmuş. Yüze sürdüğünüzde ısınıyor. İşe yarıyomuş gibi hissettiriyor ama kesinlikle çok daha iyi arındırıcı maskeler var. Bir daha almam

    10 nisan 2016 22:38

    6. Keşke burayı okuyup alsaymışım dediğim ve tüm girdileri okurken kafa sallayarak onayladığım maske.

    Ben arınmışlık hissi falan almadım ya, yapısı da böyle bi yağlı gibi geldi, kil maskelerinde aranılan ciddiyet (gizlinot: laflara bak, aslında demek istediğim yuzunu yıkadıktan sonraki yağdan arinmis gıcır gıcır hissi ) burada bulunamadı. Tek bölmesi bile çok cömert gerçekten 2 seferde bolca sürerek anca bitirebiliyorum.

    11 nisan 2016 00:25

    7. öncelikle bendeki kil ve maske tanımlarıyla bağdaşmayan üründür kendileri çünkü ben o maskeyi sürdükten 10 dk sanra yüzüm gerilmeli pul dökülecek kıvama gelmelidir. Bu maske kurumuyor arkadaşlar tam yarım saat bekledim sonra masaj yaptım ve yıkadım. yapısı tuhaf bir şekilde yağlı hem karma ciltler için bir ürün hem de yağlı ilk defa karşılaştım bu durumla. ısınma olayını ben de hissetmedim yine de iyi şekilde temizledi cildimi, siyah noktalarım belirsizleşti ve cildimdeki yağı dengelediğini hissediyorum. artı ve eksi yönleri olan bir ürün açıkcası.

    8 mayıs 2016 22:14


    8. bir işe yaramayan klasik garnier ürünü. bu markadan aldığım hiçbir temizleme, maske ürünlerini beğenmedim. hep cildime reaksiyon verdi. cilt ürünlerinin başarısız olduğunu düşünüyorum

    9 mayıs 2016 17:46 ed.21 haziran 2016 15:59

    9. kil maskeleri gibi cildi derinden temizleyip parlatan hem de nemlendiren bir yapısı yok.. suratınıza sürdüğünüzde ve yıkadığınızda bir değişiklikle karşılaşmıyorsunuz. sıcaklık falan hissedemedim . cildimi arındırdı mı bilemiyorum. herhangi bir alerjik reaksiyonla karşılaşmadım. bu yönü iyi diyebilirim.

    6 eylül 2016 22:03

    10. Gerçekten hiçbir etkisini gözlemlemedim. İki kullanımlık fakat ikinciyi kullanmaya gerek bile duymadım.Gereksiz bir ürün maalesef.

    16 ekim 2016 23:51