yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer

    içerik listesi

    henüz içerik eklenmemiş.

    0.0
    girdi yaz
    medya ekle
    değerlendir
    • linki kopyala
    • şikayet et
    • girdiler (7)
    • oylar (0)
    • medya (1)

    1. (gbkz: the body shop)'un tea tree(gizlinot: çay ağacı ) ürün yelpazesinde yer alan ve (gbkz: akne)ye yatkın ciltler için tasarlanmış losyonudur.

    bu losyonu her gün olmasa da arada sırada kullanıyorum ve (gbkz: çay ağacı yağı)yla aşk yaşadığım için kokusu çok hoşuma gidiyor. aktif sivilce sorunum olmadığından bu yöndeki faydaları konusunda yorum yapamayacağım ama cildin mat kalmasını sağladığı doğru. fakat nemlendirmesi çok yetersiz ki özellikle böyle bir iddiası yok zaten. fakat aşağıda görebileceğiniz içerik listesinin sonlarında yer alan ve (gbkz: komedojenik) seviyesi 5/5 olan Laureth-4 maddesinin, akne karşıtı bir ürünün içinde ne aradığını anlamış değilim. listenin sonlarında yer aldığı ve dolayısıyla konsantrasyonu oldukça düşük olduğu için pek sorun yaratacağını sanmıyorum (gizlinot: bende yaratmadı en azından ) ama yine de temkinli yaklaşmakta fayda var tabi.

    Aqua (Solvent/Diluent), Cyclopentasiloxane (Skin-Conditioning Agent/Emollient), Cyclohexasiloxane (Chelating Agent), Aluminum Starch Octenylsuccinate (Absorbent/Anticaking Agent), Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer (Viscosity Increasing Agent), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Acrylamide/Ammonium Acrylate Copolymer (Binder), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil (Natural Additive), Calophyllum Inophyllum Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Polyisobutene (Binder), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Salix Alba Bark Extract (Natural Additive), Polysorbate 20 (Emulsifier), Sorbitan Isostearate (Emulsifier), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Limonene (Natural Additive), Laureth-4 (Emulsifier/Surfactant), Citral (Natural Additive), Leptospermum Petersonii Oil (Natural Additive), Tocopherol (Antioxidant).

    27 mayıs 2015 15:02

    2. öncelikle bu serinin köpüren yüz yıkama jelini ve peelingini çok severek kullandığımı belirteyim.

    ama gel gelelim, bu ürünü hiç ama hiç sevmedim!

    serinin diğer ürünleri gibi bu da buram buram çay ağacı yağı kokuyor, bir müddet sonra koku uçuyor, koku yönünden çok fazla hassasiyetiniz yoksa pek rahatsız etmeyecektir.

    cildim karmadan yağlıya dönük ve bir nemlendiriciden öncelikli beklentim, yüzümü disko topuna çevirmeme imkan vermeden güzelce nemlendirmesidir. evet gerçekten mat tutuyor fakat (yazar: zamkice ) (yazar: pelur ) çok doğru söylemişler, maalesef nem namına hiçbir şey vermiyor... hatta yani cildimi ekstra kuruttuğunu hissettim.

    bununla birlikte yüzüme sürdüğüm andan itibaren cayır cayır yüzümü yaktı. ve her kullandığımın ertesi günü, sivilceye çok fazla olmayan cildimde nur topu gibi sivilceler çıkarttı. bu sebeple en fazla 4-5 kere kullanmaya cesaret edebildim ve her seferinde aynı tepkiyi alınca bir daha kullanmadım.

    halbuki ne hayallerle almıştım ama yine olmadı...

    29 mart 2016 21:07

    3. bu markanın tek çay ağacı yağı özünden ve nemlendiricilerinden memnun kaldım. bu tamamen israf. gratiste bir şey vardı himalaya herbals arındırıcı yüz temizleme heli diye. neemli ve zerdeçallıydı bin kat iyidir bundan.

    29 mart 2016 21:45


    4. ben bunu arkadaşımda kalmaya gittiğimde falan yanıma alıyorum akşamları yatmadan sürüyorum, sanki yüzümü yıkamışım gibi oluyo aynı serinin yıkama jeliyle. diğerlerinin de dediği gibi nem vermiyo. hatta bi arkadaşıma bunu söylediğimde, ürün elimdeydi, aldı okudu ve 'zaten yüz temizleme losyonu diyo slk msn ff .s.s.s' dedi.

    bence çok çok yağlı bi cildiniz yoksa almayın.

    29 mart 2016 23:25

    5. Bir fındık tanesi kadarını tüm yüzüme yayarak kullandığımda ferahlık sağlayan, gözeneklerimi hafiften arındıran ancak nem vermeyen krem. 1 seneden uzun bir zamandır dönemsel olarak kullanıyorum, cildim 10 üründen en az 6 tanesine alerjik reaksiyon gösterir ama bu krem bana hiçbir zarar vermedi. Yağlı/karma ciltler kullanabilir ama kuru/normal ciltler bu kremden nefret edecektir. Yaz aylarında T bölgem yağlanmaya oldukça meyilli oluyor ve çok terleyen bir insan olduğumdan öyle kremlere losyonlara falan katlanamıyorum. Böyle zamanlarda kullandığımda ürün bana yeterli geliyor. Bir daha alır mıyım? Hayır almam, onsuz yapamayacağım bir ürün değil, ama elimdeki bitene kadar da rahatsız olmadan kullanırım.

    Dipnot: Tanım kısmındaki "fındık tanesi" miktarına dikkat çekmek istiyorum, çünkü fazlası emilmiyor ve deri üstünde birikerek beyaz lekeler halinde kuruyor.

    17 nisan 2016 22:23

    6. Bu seriyi kullandim. Oncelikle kokusu cok cok agir bence almadan koklayin. Hassas ciltler uzak dursun. Tek ise yarayanin tanecikli peelingi oldugunu dusunuyorum.

    5 kasım 2017 22:57

    7. Ben herkesin aksine kokusunu çok seviyorum. Aynı serinin scrubını ve gece losyonunu da kullanıyorum. Gerçekten nem namına hiçbir şey vermiyor, bu yüzden cilt bakım rutinimde yan ürün olmanın ötesine geçemediler malesef. Yine de uzun süre kullanımda gözlemlerimi editleyeceğim. Şimdilik ferahlık hissine 10, verdiği neme 0 puan veriyorum :( 

    3 mart 2018 11:15