4.3
girdi yaz
medya ekle
değerlendir
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (43)
  • oylar ()
  • medya (5)

1. bana göre alabileceğiniz en iyi (gbkz: concealer). yıllardan beri kullanıyorum, kaç tüp bitirdim hatırlamıyorum, bununla sırf kusurları kapatmıyorsunuz, yüzünüze aynı zamanda ışık verebiliyorsunuz, aydınlatma yapabiliyorsunuz. kalem gibi bir tüpün içinde, ucu fırçalı, sürmesi ve dağıtması, yedirmesi çok kolay. kırışıkların arasına girip onları daha fazla belirgin hale getirmiyor.

3 ağustos 2013 15:34

2. aklımda olan bir ürün olmasına rağmen, kapatıcı değil sadece aydınlatma amaçlı olduğu söylendiği için es geçtiğim bir ürün oldu. sanırım kapatıcı üstüne aydınlatması için sürenler bile varmış, yani bir kapatıcılığı yokmuş diyorlar. denemek lazım. fırçalı kapatıcıların babası diyorlar.

4 ağustos 2013 11:06

3. kapatıcılığı düşük ancak aydınlatıcılığı çok iyi ürün. zaten yapılış formu yoğun olmadığı için kendisinden pek bir kapatma performansı beklenmemelidir.

dezavantaj olarak zırt diye alırsınız, pırt diye biter. arkasındaki buton kılıklı şeye bastıkça ürün çıktığından miktarı paşa gönlünüze göre ayarlayamayabilirsiniz. ayrıca paketleme şeklinden dolayı içinde ne kadar kaldığını hiç bilemezsiniz. ama hakkını verelim son nefeslerini verirken size hissettirir. başında ne zaman fatiha okuyup, kendisini o caanım designer ambalajına rağmen törenlerle gömeceğinizi az çok kestirebilirsiniz.

peşinde salya sümük koştuğumuz masum makyaj ürünü olmadığı kesindir. öyle doğal falan değildir. zaten markası " al, tüket, uçlarda yaşa, bugün varız yarın toprağız sağlıklı yaşayıp, mütevazi ve tutumlu olup heykelini mi diktirecen " imajına yaslandığı için şahsen bu muhteremlerden öyle doğal ürün açılımı falan beklemem. ayrıca fiyatı da muadillerine oranla yüksektir.

avantajları mı. bir tane söylerim; ysl. yok tamam şaka. gerçekten çok güzel aydınlatır, kaliteli durur.

13 ocak 2014 22:19


4. Benzerleri arasinda açık ara tektir. Lux hissettitir. Hos aydinlatir. Bir iki pit pitla makyaji tamamlar. Dudak ustu, goz pinari, burun kenarlari...

Yanilmiyorsam ucuz bir muadil olarak lorealin benzer bir ürünü var. Ona da bir sans verilebilir.

bir de evet ambalajini ben de sevmiyorum.

13 ocak 2014 22:46

5. kapatıcı sanılır ama aksine sadece bir aydınlatıcıdır.

14 ocak 2014 09:51

6. Bunu tasarlayıp formülünü geliştiren insan (Terry de Gunzburg) By Terry adlı kozmetik markasını çıkartmıştır. By Terry nin bünyesinde ise Touche Veloutee adlı Touche Eclat den çok daha iyi performansa sahip bir aydınlatıcı bulunmaktadır.

14 ocak 2014 11:38

7. Çoğu kişinin kapatıcı umuduyla alıp hayal kırıklığına uğradığı ürün. Aslında gerçekte aydınlatıcı ama çoğu kişi maç prolongwear etkisi bekliyo heralde. Eğer çok sorunlu göz altlarınız yoksa yeterli gelecektir. Kuru ciltler için de uygun bence çünkü yapısı katı değil. Ama asıl görevi olan aydınlatma işinde harika!

17 ağustos 2014 03:11 18 ağustos 2014 02:29


8. zamanında kıymetini bilemeyip bir köşeye attığım, şimdilerde elimden düşürmediğim concealer ya da aydınlatıcı. bobbi brown corrector un üstüne ve kaş altıma uyguluyorum, oldukça sağlıklı bir görünüm veriyor.

7 ekim 2014 22:43

9. Kapatıcı özelliği yok bu yüzden kapatıcı diyerek almamak gerekir.Ancak şöyle uzun uzadıya makyaj yapılacaksa ya da fotoğraflarda falan iyi çıkmak isteniyorsa aydınlatma işini başarıyla yapan bir ürün.Ama fiyatı o kadarcık ürün için gerçekten fazla bu yüzden l'oreal in benzer işlevdeki ürününü tavsiye ederim.

12 ekim 2014 16:29

10. kesinlikle concealer değil, highlighter olarak anılması gereken bir ürün.

çünkü kapatıcılık özelliği nerdeyse yok gibi birşey. genellikle makyajımın sonunda translucent pudra kullanmadan evvel yüzümün belirli noktalarına uyguladığım ürün.

bittikçe gider alırım, ha ama olmasa da aramam. i can't live without diyebileceğim bir şey değil.

2 ocak 2015 01:07 2 ocak 2015 01:08